Jos olisit tyttöystäväni ilahtuisitko tällaisesta romanttisesta illasta?
On tarkoitus yllättää tyttis romanttisella illalla: kynttiläillallinen, ruusukimppu, itse kokkaamiani tyttiksen lempiruokia ja suklaarasia, taustalla soi Bon Jovin Always. <3 Vai meneekö jo liian siirappiseksi? Ilahtuisitko?
Kommentit (37)
Suklaa ja Bon Jovi pois, järkkyä musiikkia. Ehkä mieluummin menisin ulos syömään ja jatkot sitten kotona.
Kukaan ei kuuntele Bon Jovia, voi apua
Kuulostaa ihanalta. :) musiikki mulle vois olla jotain muuta, mut jos tyttöystävä tykkää siitä niin sitte.
Se ilahduttaa joka kerta, kun mies kokkaa. Vielä enemmän silloin, jos vielä siivoaa jäljet ja tiskaa.
Mun mies kommentoi että tää taitaa olla se liian lyhyt tyyppi..:
Kiitos ei, kukaan ei halua olla tyttis.
Jotain teet väärin kuitenkin , unohda koko juttu. Naisia ei vaan voi miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
187cm pitkä olen :)
Aika lyhyt ilta, jos se kestää vaan Bon Jovin Alwaysin verran. Vai tuleeko oolveissia toisensa perään repeatilla?
Kuulostaa ihanalta! Mun mies on järkännyt juuri tuollaisia romanttisia iltoja!! Bon Jovin tilalle vain Stan Getz.
Kyllä vaan, ihastuisin ikihyviksi. Bon Jovi on yksi mun suosikkibändeistä. Olet hyvin huomaavainen. Ideasi on todellakin toteuttamisen arvoinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun söpöä. Sulla ja sun miehellä on yhteinen harrastus, vauvapalstailu.
Suklaasta ja illallisesta joo. Kaiken muun vois vaihtaa, kynttilänvalossa ei nää paskaakaan, en tykkää ruusuista OLLENKAAN ja bon jovi on aika meh :D kuhan tiskaat myös
Ilahtuisin kovasti . Kuulostaa romanttiselta. Onnea illalliselle
Vierailija kirjoitti:
On tarkoitus yllättää tyttis romanttisella illalla: kynttiläillallinen, ruusukimppu, itse kokkaamiani tyttiksen lempiruokia ja suklaarasia, taustalla soi Bon Jovin Always. <3 Vai meneekö jo liian siirappiseksi? Ilahtuisitko?
Hyi saatana 😷 ei ikinä. Mielummin toiminnallista tekemistä ku siirappia
Mut muista, ettei palstalaisten mukaan suomalaiselle naiselle suklaata, muutenkin laardikasoja.
Tottakai ilahtuisin, vähemmästäkin. Ajatus on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Ilahtuisin kovasti . Kuulostaa romanttiselta. Onnea illalliselle
Kiitos! Juhlimme samalla myöhäistä ystävänpäivää :)
Muuten hyvä ja ihana idea, mutta ilman Bon Jovia. Ellei siis ole tyttiksen lempimusiikkia.
No kyllä!!