Jos olisit tyttöystäväni ilahtuisitko tällaisesta romanttisesta illasta?
On tarkoitus yllättää tyttis romanttisella illalla: kynttiläillallinen, ruusukimppu, itse kokkaamiani tyttiksen lempiruokia ja suklaarasia, taustalla soi Bon Jovin Always. <3 Vai meneekö jo liian siirappiseksi? Ilahtuisitko?
Kommentit (37)
Yy, ei Bon Jovia tai seksiä kanssasi. Muuten menisi.
Tuo on ihana ja varsinkin rakkaan ihmisen toteuttamana.
Tykkään Bon Jovista, joten musavalintakin olisi mieleen.
Muista siivota jäljet ja tiskata :)
Hyviä juhlia 🌹
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kuuntele Bon Jovia, voi apua
Bon Jovi on tyttiksen lempibändi. :)
Kyllä minä,halua bon jovita, mutta en sitä suklaata. Suklaan tilalle shampanja.
Anna illallisen jälkeen lahjaksi anal lube purkki, jossa punainen rusetti ympärillä <3
Erosta kertova biisi ei ehkä kruunaa romanttista iltaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kommentoi että tää taitaa olla se liian lyhyt tyyppi..:
Täältä ohiksena, mutta luetteko te oikeasti miehen kanssa yhdessä tätä palstaa??
Ap:lle: Ihan hyvältä kuulostaa jos tiedät että tyttöystävä oikeasti tykkää Bon Jovista ja suklaasta :).
Vierailija kirjoitti:
Se ilahduttaa joka kerta, kun mies kokkaa. Vielä enemmän silloin, jos vielä siivoaa jäljet ja tiskaa.
Siivosin jo kaiken ja laitan likaiset astiat koneeseen, kunhan on syöty. Olen siisti mies, en viihdy lian ja sotkun keskellä.
Bon Jovit lentäis ikkunasta. Herkut söisin, kukkaset saattaisi ottaa, mutta motkottaisin kukkaparkojen kohtalosta. Pusun saisit jos lupaisit ettei enää koskaan tarvitse kuunnella Bon Jovia!
Ilahtuisin, vähän voisi hihityttää siirappisuus mutta ei se haittaa :)
Hyvä idea kunhan on sopivat juomat myös. En nyt ymmärrä miksi moni takertuu tuohon musiikkiin. Jos ei miellytä sitähän voi sanoa, että vaihdetaanko levyä?
Aina mukava tulla valmiiseen pöytään ja tietenkin kukat tuo kivan säväyksen.
Älä ap välitä noista negatiivisista kommenteista. Ne on provojen ja prinsessojen kirjottamia. Vaikuttaa ihanalta illalta ja olen varma että tyttöystäväsi ilahtuu! Minä ainakin ilahtuisin ikihyviksi :) Hyvää iltaa teille!
Ilahduin ihan sähkölampun valossa syödystä, itsekokatusta muikut ja muussi -ateriasta.
Tuossa on muutakin kuin yksittäinen illallinen. Meinaan että jos luulet loppuvuoden romantiikan kuitatun tällä, niin väärässä olet.
Muista tiskata.