Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin?

Vierailija
19.02.2017 |

Olin eilen ystävieni kanssa baarissa. Olemme siis ulkomailla ja paikka jossa olimme on tunnettu taskuvarkauksista joten olin ottanut vain tietyn summan rahaa mukaan enkä pankkikortteja ollenkaan. No jossain vaiheessa iltaa rahat loppuivat ja ystävilläni oli myös vain x summa rahaa joten en viitsinyt heiltä alkaa kinuamaan juotavaa. No olin lähellä baaritiskiä kun huomasin erään miehen ostamassa useita juotavia joten menin viereen ja flirttasin pari lausetta ja sain miehen antamaan yhden juoman minulle. Tarkoitukseni ei ollut tehdä miehen kanssa mitään koska minulla on poikaystävä. Mutta sen verran flirttasin että sain mieheltä juoman ja sen jälkeen lähdin ystävieni kanssa jatkamaan bilettämistä.
Tiedän että ei kovin reilua miestä kohtaan jolta juoman sain mutta näin nyt tein vahvassa humalassa ja ystäväni ovat nyt sitä mieltä että olen pettänyt poikaystävääni... Onko nyt näin av raadin mielestä? Samaa aikaa tekstasin poikaystävälleni enkä ikinä pettäisi tätä eli en itse kokenut että juoman "huijaaminen" olisi pettämistä. Nyt kuitenkin ystäväni antanvat minulle rankkaa palautetta asiasta... Mitä mieltä??
Todennäköisesti pihi poikaystäväni tekisi aivan samaa enkä koe että en voisi hänelle asiasta kertoa jos pitäisi, mutta jotenkin ihan turha tarina kerrottavaksi kun ei ollut mikään iso juttu...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tehnyt väärin. Jos joku urpo tarjosi sulle juoman niin poikaystäväsi tuskin siitä suuttuu.

Vierailija
2/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja poikaystäväsi tiedätte parhaiten, missä ne teidän rajat menevät. Tuskin kauhean moni flirttailua varsinaisesti pettämisenä pitää, mutta tietenkin se voi loukata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä poikaystävääsi kohtaan tehnyt väärin, mutta sille drinkin tarjonneelle miehelle kyllä. En kyllä poikaystävänä tykkäisi, että oma tyttöystävä alentuisi tuollaiseen.

Vierailija
4/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasa-arvo ikinä toteudu jos käyttäydytte noin

Vierailija
5/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoppimaksullinen. Av-mammojen toiminnasta nimensä saanut ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi