Voiko akateeminen nainen olla miehen kanssa, jota ei kiinnosta viinit, juustot, matkailu, maailman meno ja kaikesta mahdollisesta keskusteleminen?
Kommentit (27)
Tietenkin voi, jos naista itseäänkään ei kiinnosta nuo asiat.
Mikä sitä miestä sitten kiinnostaa (paitsi ehkä p1llu)? Siitähän se on paljon kiinni.
Miksi kysyt? Oletko tässä kuviossa se mies vaiko se nainen? Vai oletko juntti-isän tytär, joka toivoisi isälleen fiksua naista?
Miksi ei? Onhan monella kaverit harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita varten.
Akateemisuus vouhotus on p.......stä. Ne juo,nai, kärsii mt-ongelmista, eroavat ja ovat useimmiten kunnan tai valtion työllistettyjä. Veronmaksajien taakka, ei tuotannolista hyötyä.
Onko ne niiko noi kaikki? Mitä jos tykkääkin juustoista ja kaljasta? Tai Keskusteluista muttei matkailusta?
"Akateemisesta" naisesta tulee mieleen joku Iholla-sarjan "marketta" kokoomuslainen.....
Mies ei voi olla "akateemisen" naisen kanssa koska "akateeminen" nainen ei tiedä että otsikkokenttään tulee vain otsikko.Eli olet valeakateeminen.
0/5
Tietysti. Jos naistakaan ei kiinnosta nuo asiat. Akateemisia ihmisiä yhdistää ainoastaan koulutustaso, ei mielenkiinnon aiheet. Sosiaalisesti rajoittuneella fyysikkonörtillä ja ekstrovertilla "räväkällä" naistutkijalla ei automaattisesti ole yhteistä jutunjuurta, vaikka akateemisuus yhdistääkin.
Sulla on jotenkin stereotyyppinen kuva akateemisesti koulutetuista ihmisistä? Itse olen ainakin täysi juntti yliopistotutkinnosta huolimatta, ei se tutkinto minua muuttanut. Parasta viihdettä on löhötä sohvalla verkkareissa, syödä sipsejä ja katsoa Putousta tms. Museot ja juustot eivät kiinnosta.
Kyllä voi, ihan on ihmisistä kiinni. Akateeminen on sinänsä typerä yleisilmaus ihmisestä, joka on löytänyt jonkin tietyn alan asian ja halunnut perehtyä siihen opiskelemalla. Ei-akateemisissa, siis juustoista kiinnostumattomissa, on usein huomattavasti sivistyneempiä henkilöitä kuin itsensä joka puolella ääneen akateemiseksi luokittelevissa. Kaikesta mahdollisesta ei ole pakko keskustella eikä maailman menoakaan loputtomiin analysoida.
Juusto- ja viiniharrastukset ovat naisella yhtä luotaantyöntäviä kuin pissakakkaleikit.
En koskaan suostuisi seurustelemaan matkustelevan naisen kanssa. Matkustelu on mitä syvin osoitus junttiudesta ja välinpitämättömyydestä ympäristöä kohtaan. Se ei kuulu sivistyneen ihmisen harrastuksiin.
Mitä jos mua kiinnostaa ja innostaa nuo kaikki, mut oon niin köyhä työtön ammattikoulun läpi kahlannut, ettei mul oo tarjota sulle kuin edamia, birdstreetä ja matka muroleen kanavalle polkupyörällä? Voidaan siä ottaa jätskit, jos sä tarjoot ja jutella?:)
Viini ja juustot ovat yhdentekeviä (kunhan tilalla ei ole joku kalja ja makkara) mutta matkustelu ja erityisesti kyky keskustella ovat tärkeitä.
Aika monihan "joutuu" jo opiskellessaan kohtaamaan muiden alojen opiskelijoita. Jossain amk:ssa hengataan kokemukseni mukaan enemmän siellä omassa kuplassa vain.
Minä ainakin voisin, jos sitä miestä kiinnostaa noiden sijasta esim. dokumenttielokuvat, draamaelokuvat, laadukas musiikki (indie, alternative, klassinen, blues, jazz, folk), taideyttelyt, teatteri ja ooppera, tiedekirjallisuus, kissat, ympäristönsuojelu, laadukkaat oluet ja viskit, konserteissa käyminen, salmiakki, kovat, kirpeät karkit, jalkapallo, metsäretket, luova käsillä tekeminen, tms :) En itsekään ole kovin puheliasta sorttia :)
Voisi, mutta silloin miehellä ei olisi statusarvoa ja näin ollen akateeminen harmaavarpunen jää mieluummin kiristelemään nutturaansa.
Ihan sama, mikä koulutus tai onko sitä - mutta jos pään sisällä ei pyöri muuta ko p illu, reality ja ehkä chattaaminen - mitä sitä oikein voi suhteelta odottaa.
Älykkäät miehet ovat vain turn on, e i sille mitään mahda. Jankuttavat itseään korostavat jokapaikantietäjät huge turn off..
Eikä se nyt tosiaan välttis ole koulutustasosta kiinni - ehkä osoittaa vaan, että onko mieli kiinnostunut muustakin kuin siitä oman navan ympäryksestä - miten se kontakti muutoin luodaan, jos ei yllä nenäänsä pidemmälle?
Viinit ja juustot eivät ole pakollisia. Matkailu on vähän siinä rajoilla. Keskustelu ja maailman meno olisivat kyllä ihan jees.
nim. amiksesta eronnut akateeminen