Makuuhuoneemme haisee seksin jälkeen järkyttävälle, kummasta haju tulee??
Kommentit (20)
Jos on esim. epäspesifi emätintulehdus ja sen yhdistää spermaan, niin haju on järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää ne pissakakkaleikit sinne wc:n puolelle.
Ai juma..auttaaa... Pelastiit mun päivään.. Harvoin on naurannut noin paljon... :) :)
Molemmista. Kortsun käyttö auttaa.
Terve pimpsa ei haise joten tehosta pesupuolta ja käy lääkärissä tarkistuttamassa mahdolliset tulehdukset. Esim.hiivatulehdus todellakin haisee mutta on helppo hoitaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Terve pimpsa ei haise joten tehosta pesupuolta ja käy lääkärissä tarkistuttamassa mahdolliset tulehdukset. Esim.hiivatulehdus todellakin haisee mutta on helppo hoitaa pois.
Hiiva yksin ei haise pahalle, mutta hiiva plus sperma 🤢
Väitättekö te nyt täällä tosissanne ettei seksin jälkeen normaalisti jää hajuja?
http://www.voice.fi/suhteet/miksi-seksin-jalkeen-haisee-omituiselta-asi…
Kalamainen haju seksin jälkeen ja jos muulloinkin, meinaa alapäässä tulehdusta. Yleinen on, bakteeri-vaginoosi. Googletapa vaikka. Mulla oli ja flagyl- antobioottikuuri määrättiin
Makea tuoksu siitä ainakin viimeksi jäi... Ei ollenkaan epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Makea tuoksu siitä ainakin viimeksi jäi... Ei ollenkaan epämiellyttävä.
Lisäys... Erään toisen kanssa haisi kusi. Kolmannen kanssa mieto, neutraali. Suosittelen nuoria naisia :D
Mulla pimpero ei kyllä normaalisti tuoksahda seksin jälkeen muulle kuin mille pitääkin, jos käyn heti pesulla. Sen sijaan joskus, jos mies on yöllä ollut panotuulella ja olen ollut niin puolinukuksissa sen jälkeen, että kääntänyt vaan kylkeä ja jatkanut nukkumista miehen spermat sisälläni, niin aamulla. Auta armias mitkä aromit alakerasta löyhähtää kun niitä yöllisiä miehen sinne päästämiä spermajämiä alkaa sieltä suihkulla virutella. Haju on niin yököttävä ja pesunkin jälkeen tuntuu kokopäivän et tavarasta valuu sitä tuoksahtavaa tavaraa ja noina päivinä on myös pakko ottaa muuten vihaamani pikkuhousun suojat käyttöön.
Taas muistin miksi luovuin seksistä jo parikymmentä vuotta sitten.
No, huvinsa kullakin.
Kuivunut sperma on yksi maailman karseimmista hajuista mitä tiedän. Onneksi kaikki kumppanini ovat suostuneet käyttämään kumia ja jos ovat halunneet laueta johonkin muualle niin se on sitten tapahtunut suihkussa...
Olin oikeasti todella järkyttynyt joskus kun söin lyhyen aikaa e-pillereitä ja kaikki sperma ei ollut valunut edellisen illan aikana ulos. Haju oli todella kuvottava. Normaalisti en tuoksu juuri millekään, näin ovat myös miehet vahvistaneet. Toki haju on aina yksilöllinen ja siihen voi vaikuttaa lääkitykset, sairaudet, ruokavalio jne.
Miehille vinkiksi että kasvissyöjän sperma haisee vähemmän....
Kumpikaan meistä ei haise yksinään miltään, mutta seksin jälkeen haistaan kumpikin karmealta. Ei vissiin sovi kemiat tai eritteet yhteen :D
Kannattaa jättää ne pissakakkaleikit sinne wc:n puolelle.