Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko jotenkin estää Jeesus elää -paskasakin käymistä ovellani häiriköimässä?

Vierailija
19.02.2017 |

Ovellani on jo lappu 'Ei uskonnollista propagandaa', mutta tuo ei tee mitään vaikutusta. Sössöttävät vaan että eivät esitä propagandaa vaan ilosanomaa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaako omatunto, elätkö 24/7 synnissä?

Vierailija
2/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat seurakuntaan ja valitat suoraan pääjehovalle tai teet kuten minä tein - talutin hihhulit alaovelle ja sanoin että langetan kirouksen jos ilmaantuvat toiste ovelleni. Eipä ole niitä sen jälkeen näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nämä nilviäiset aina murtautuvat lukittuun rappuun ovikelloja rimputtamaan. Ei mitään moraalia, kunhan omat taivaspisteet ropisevat tilille. 

Vierailija
4/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painaako omatunto, elätkö 24/7 synnissä?

Ainoastaan syntiin uskovat voivat elää synnissä. Synnin käsite ei kuulu pakanoiden ajatusmaailmaan joten pakanat eivät koskaan elää synnissä tai tee syntiä.

Vierailija
5/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki naamiaisasukaupasta jonkin sortin saatananpalvojan kaapua muistuttava garderobi, hanki punaisia lyhtyjä ja päällystä jokin vanha kirja mustalla paperilla ja piirrä siihen ylösalaisin oleva risti. Sit vaan pyydät niitä ensin kuuntelemaan sinun ilosanomasi.

Vierailija
6/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oveen lappu "uskontoa tyrkyttävät ammutaan".

Vierailija
7/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille joka kerta kun hihhulit häiriköivät, kyllä ne paskiaiset siitä oppivat.

Vierailija
8/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse Jehovan todistajista, ilmoita paikalliseen seurakuntaan ettei tule luoksesi. Jos et tiedä seurakuntaa, ilmoita haaratoimistoon. Sen löydät jw.org sivustosta.

Muitten uskontoryhmien karkoittamiseen en tiedä keinoja. Puhdas tylytys?

Vierailija
9/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse lienee Jehovantodistajista? Ainakaan minun tietääkseni kristityt eivät harrasta kotiovelle tulemista.

Vierailija
10/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä, mistä seurakunnasta tyypit tulevat ja sano sinne, että et halua yhteydenottoja. Tee ovessa olevasta lapusta yksiselitteinen. Kukaan ei omasta mielestään levitä propagandaa, joten lappusi teho on huono. Esim. "ei mitään uskontoon liittyvää postia tai yhteydenottoja" olisi yksiselitteinen.

Minä olen tosin huomannut helpoimmaksi sanoa "kiitos, en ole kiinnostunut", kun joku rimputtaa ovikelloa. Ei niitä ainakaan meillä niin usein käy.

Vierailija
11/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa

Vierailija
12/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Kyse lienee Jehovantodistajista? Ainakaan minun tietääkseni kristityt eivät harrasta kotiovelle tulemista.

Kyllä jotkut kristillisetkin seurakunnat tekevät tätä joidenkin kampanjoiden yhteydessä. Eivät kuitenkaan sillä tavalla säännöllisesti kuin jehovan todistajat ja mormonit.

Vierailija
13/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene alastomana ovelle seuraavan kerran kun ovikello soi.

Vierailija
14/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep - ittensähän kannattaa nolata. Luuletko tosiaan ettei uskikset tiedä miltä alaston kroppa näyttää? 😒

Vierailija
15/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu? Vaikea uskoa, että tämä olisi jollekulle isokin ongelma, mitäs jos hankkisit elämän? Itse olen muistaakseni kerran elämässäni törmännyt tällaiseen (mormonit) ja silloin ilmoitin ystävällisesti etten ole kiinnostunut ja toivotin mukavat päivänjatkot.

Vierailija
16/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep - ittensähän kannattaa nolata. Luuletko tosiaan ettei uskikset tiedä miltä alaston kroppa näyttää? 😒

Sillä saa jehoviin vauhtia -ihan todistetusti.

Vierailija
17/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityt heihin. Perseilet, niin heittävät sut ulos ja alkavat karttaa.

Vierailija
18/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo jossa on ovipuhelin toimii aika hyvin. Aika ajoin joku tampio päästää näistä sisään, mutta aika rauhassa saa olla.

Vierailija
19/47 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän voi hoitaa ihan asiallisesti. Sanot vaan niille, että voisivatko poistaa sinut listaltansa, etteivät tuhlaa teidän molempien aikaa. Itse olen näin tehnyt eikä ole näkynyt ketään uskonnon ilosanomasta kertovia ovella vuosiin.

Vierailija
20/47 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki naamiaisasukaupasta jonkin sortin saatananpalvojan kaapua muistuttava garderobi, hanki punaisia lyhtyjä ja päällystä jokin vanha kirja mustalla paperilla ja piirrä siihen ylösalaisin oleva risti. Sit vaan pyydät niitä ensin kuuntelemaan sinun ilosanomasi.

Minä tein erään kerran jotain hyvin samanlaista. Ei ole ilosanoman levittäjistä näkynyt vilaustakaan sen jälkeen.