Voinko jotenkin estää Jeesus elää -paskasakin käymistä ovellani häiriköimässä?
Ovellani on jo lappu 'Ei uskonnollista propagandaa', mutta tuo ei tee mitään vaikutusta. Sössöttävät vaan että eivät esitä propagandaa vaan ilosanomaa.
Kommentit (47)
Miksi ne edes kiertelevät ovilla? Eivät varmaan koskaan saa ketään käännytettyä.
Harvoin on näkynyt, mutta "ei kiitos" on aina lopettanut tyrkytyksen.
Itse juttelin ovelleni tulleiden jehovien kanssa pitkäänkin, ihan asiallisesti filosofiasta ja kyselin heiltä kaikkea (minulle tuli yllätyksenä jopa, että eivät kuulu mihinkään kirkkoon), sillä itse en ole saanut minkään valtakunnan uskonnonopetusta hyvässä enkä pahassa ja uskonnot ovat minulle täysin vieraita. Kaikkiin tarjoamiinsa lehtisiin sanoin ihan rehellisesti, että mitä todennäköisimmin en sitä tule lukemaan kumminkaan, joten parasta varmaan etten ota. Lopuksi sanoin, että "ettehän pistä minua mihinkään listalle tai lähetä tänne mitään tai kerää minusta mitään ylös, vaikka tässä teidän kanssa juttelinkin", ja toivotin hyvät illanjatkot. Eivät käyneet enää koskaan. Olivat nuoria ja oikein kivan oloisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ovellani on jo lappu 'Ei uskonnollista propagandaa', mutta tuo ei tee mitään vaikutusta. Sössöttävät vaan että eivät esitä propagandaa vaan ilosanomaa.
Kurjaa että eivät huomioi lappua. En keksi muuta kuin muokata lappu muotoon Ei uskonnollista ilosanomaa tai propagandaa
Olisi tosi mukavaa, jos joku amerikkalainen mormoni tulisi käymään. Tarjoaisin kahvia ja kehottaisin muuhunkin syntiin.
Sana kirjoitti:
Kyse lienee Jehovantodistajista? Ainakaan minun tietääkseni kristityt eivät harrasta kotiovelle tulemista.
Mormoonit kulkevat myös ovilla, ainakin ennen.
Kerran tuli kaksi naista joiden vuoksi olisin voinut kääntyäkin uskoon jos he olisivat kuuluneet kauppaan.
No tuskin Jehovan todistajat Jeesuksesta puhuvat koko ajan. Eivät ole kristittyjä.
Ap, olivatko ne Jehovan todistajia, mormoneja vai jotain muuta porukkaa?
Mua vit*ttaa että ne raahaa meilläpäin niitä alle kouluikäisiä lapsia mukanaan iltaisin, eikö niiden pitäisi olla melkein nukkumassa seitsämän jälkeen? Pitäiskö soittaa sossuille?
Joo ja mitkään kiellot ei näytä auttavan, nyt on ovikello irti iltaisin.
Näin suvaitsevaisia ateistit ovat ja samaanaikaan vinkuvat että heidät suvaitaan
Ovat rasittavia pellejä. Minullakin on ovessa lappu jossa pyydetään säästämään minut moiselta ulosteelta ja lapussa myös kerrottiin että teen yötyötä. P'askiaiset pahoinpitelivät ovikelloani silti. Käskin heidän ystävällisesti painua hittoon oveni takaa koska haluan nukkua. Jäivät jostain armosta lässyttämään, paiskasin oven kiinni ja otin ovikellon pois päältä. Hemmetin kusiaivot.
Vierailija kirjoitti:
Painaako omatunto, elätkö 24/7 synnissä?
Ei paina vaikka tuhoaisin koko ihmiskunnan napin painalluksella. Synti ihmisten keksimä psykologinen pelote, jotta kukaan ei voisi kiertää kristinuskoa.
Sairasta että pistävät kakaransa tyrkyttämään ilosanomaansa ja paskalehteään. Ihan sama vaikka oven takana olisi se Perttu-Joosef 8-vuotta, en silti halua pashkaa huuhaa-lehteänne. On niin huonoa tavaraa ettei perseustakaan viitsi siihen pyyhkiä. Lapsia pitäisi suojella moiselta aivopesulta. Häiriköivät ihmisiä jatkuvasti, joku rangaistus olisi paikallaan kotirauhan jatkuvasta häirinnästä! Häiritköön ääliöt toisiaan!
Oven viereen iso kyltti jossa kielletään kaikenlainen kaupustelu ja kerjääminen. Uskonnon turkyttäminen on kaupustelua sekin. Sit vielä vihainen koiran kuva jossa sanotaan, että varokaa vihaista koiraa !!
Vierailija kirjoitti:
Liityt heihin. Perseilet, niin heittävät sut ulos ja alkavat karttaa.
Paras konsti - ja päivän parhaat naurut, kiitos :D
Vaatinee hieman vaivannäköä, mutta tuloksena rauha loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Liityt heihin. Perseilet, niin heittävät sut ulos ja alkavat karttaa.
Tämä oli paras ehdotus aikoihin :D
Laita kielto ulko - oveesi. Älä hauku ketään.
Äläkä tule haukkumaan tänne.
Hanki itse tie, totuus ja elämä.