Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää - ero tulossa ja koti pitää myydä

Vierailija
19.02.2017 |

Just saatiin arvoita ja omia ei saada takaisin kun remppaankin meni omaisuus

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne. Jouduttiin myymään asunto korvesta ja takkiin tuli varmaan 20 tonnia. Siitä on nyt1,5 vuotta ja ensi kuussa maksan viimeisen erän velkaa pois. Sitten se on lopullisesti kärsitty. Itkin asiaa ikuisuuden, mutta minkä tyhmyydelleen voi... nyt en jaksa enää välittää rahasta. Tsemppiä ja älä murehdi liikoja. Jatkossa vaan uutta parempaa yritystä kehiin. Itse olen asunut lasten kanssa vuokralla tämän ajan ja asumistuki kattaa mukavasti suuren osan. Säästän uutta omaa asuntoa varten.

Vierailija
22/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vain raha mielessä, niin ehkäpä ero on juuri oikea ratkaisu. Välititkö edes ikinä siitä kumppanistasi oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette muuta pois ja ota sinne vuokralaista?

Onko erossa pakko myydä asunto pois?

Vierailija
24/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se se on kun ei osata suunnitella yhtään. Onko häistäkin vielä velkaa?

Varmaan on suunniteltu, että pysytään yhdessä. Helpottaako oloasi, kun sait purettua ilkeyttäsi?

No sitten ei ole kyllä kaikki keinot käytetty. Kohta 30 vuotta avioliittoa takana (ylä- ja alamäkineen).

Vierailija
25/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12, etkö ole koskaan kuullut avioehdosta, vaikka olet ollut kakai kertaa naimisissa?

Täysin hampaaton laki.

Vierailija
26/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama tilanne. Jouduttiin myymään asunto korvesta ja takkiin tuli varmaan 20 tonnia. Siitä on nyt1,5 vuotta ja ensi kuussa maksan viimeisen erän velkaa pois. Sitten se on lopullisesti kärsitty. Itkin asiaa ikuisuuden, mutta minkä tyhmyydelleen voi... nyt en jaksa enää välittää rahasta. Tsemppiä ja älä murehdi liikoja. Jatkossa vaan uutta parempaa yritystä kehiin. Itse olen asunut lasten kanssa vuokralla tämän ajan ja asumistuki kattaa mukavasti suuren osan. Säästän uutta omaa asuntoa varten.

Säkin pääsit vielä helpolla. Itse maksoin 150 tmk jonkun 15 v.

Vierailija
27/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää erota? Onko teillä molemmilla takana seurustelusuhde ennen kuin tapasitte? Suurimmassa osassa suhteita suhde laimenee ajan saatossa ja yllätys yllätys se tapahtuu myös seuraavassa suhteessa. Erossa on harkinta-aika, joka kannattaa käyttää tosissaan suhteen jatkamisen harkintaan. Ruoho on vihreämpää aidantoisella puolella....vain hetken. Riippuen asuinpaikkakunnastanne:välittäjän hinta-arvio ei korreloin myyntiajan kanssa. Jos kaikki kortit suhteessa on jo katsottu. Jos on pienikään mahdollisuus ottaa laina itselle, osta talo itsellesi, jos se on unelmatalosi.

Vierailija
28/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte siis vähemmän kuin maksoitte? Eipä se haittaa, jos saa kuitenkin kaikki velat kuitattua.

Vierailija
29/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12, etkö ole koskaan kuullut avioehdosta, vaikka olet ollut kakai kertaa naimisissa?

Täysin hampaaton laki.

Just näin... vaikka olisi avioehto, niin sitä pitäisi olla päivittämässä aika usein, kun omaisuustilanne muuttuu. Eron tullessa kun aletaan ihmettelemään omaisutta ja sitä päivittämätöntä sopimusta, niin juristisoppa on valmis. Eli edelleen... Ei naimisiin, ei sopimuksia. Eron tullessa ottaa omaisuutensa ja sanoo lompakkoloiselle, että moikka.

Vierailija
30/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tuo on epäluommausta/sä et rakasta mua tarpeeksi kun tuollaista menet vaatimaan" - oletko kuullut tuollaisesta naisen ulvomisesta? Minä olen ja aika monta kertaa niin oman kuin kavereidenkin kertoman perään. Jokainen siis koulutettua, paremmin tienaavaa miesväkeä jotka noin kertovat...

Palstalla on useat miehet vakuutelleet, että miehille ei merkkaa mitään naisen koulutus, ammatti tai tulotaso. No, tuossa on lopputulos.

Vierailija
31/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ostatte asunnon hintaan 300 00€ ja teette remontin hintaan 50 000€ niin ette kai oo niin helvetin naiiveja, että luulette saavanne 350 000€ kun myytte asuntonne? Remonttihan ei nosta asunnon arvoa 1:1. Ennemminkin remontti vai ylläpitää sitä arvoa jonka olettw maksaneet asunnosta. Joissain tapauksissa saattaa jopa nostaa asunnon arvoa, mutta ei koskaan niin paljoa kuin remontti maksoi (paitsi ehkä helsigin kantakaupungissa)

Vierailija
32/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ja intoihmo tökkii, niin ettekö voisi kokeilla vielä avointa suhdetta? Mitään menetettäväähän teille ei ole jos päätätte vielä tuota kokeilla. Ja huom avoimia suhteitakin on erilaisia, ei se tarkoita että voi tehdä mitähaluaa kenen kanssa haluaa, vaan voitte sopia, että voi esim. joitakin kertoja tehdä omia reissujaan jonkkenkin toiselle paikkakunnalle jossa voi tehdä mitä haluaa

Mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi kenellekään olisi?

Vierailija
33/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tuo on epäluommausta/sä et rakasta mua tarpeeksi kun tuollaista menet vaatimaan" - oletko kuullut tuollaisesta naisen ulvomisesta? Minä olen ja aika monta kertaa niin oman kuin kavereidenkin kertoman perään. Jokainen siis koulutettua, paremmin tienaavaa miesväkeä jotka noin kertovat...

Ja siitä huolimatta menette naimisiin. Noh, tuota se teettää kun aivot ovat valahtaneet haaroväliin. 

Vierailija
34/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt välttämättä kannata jäädä itkemään tehtyjä virheitä, koska niitä ei enää tekemättömiksi saa mutta kannattaa kuitenkin ottaa oppia ja osaa välttää ainakin samojen virheiden toistamisen.

Asiat kyllä järjestyy joskus kyllä vaikeuksien kautta mutta kuitenkin.

Onnea ja voimia tulevaan 👍

Vierailija
35/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota,ihan tyhmää puuhaa.

Vierailija
36/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hankkiko yhteisiä omaisuuksia.

Vierailija
37/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ostatte asunnon hintaan 300 00€ ja teette remontin hintaan 50 000€ niin ette kai oo niin helvetin naiiveja, että luulette saavanne 350 000€ kun myytte asuntonne? Remonttihan ei nosta asunnon arvoa 1:1. Ennemminkin remontti vai ylläpitää sitä arvoa jonka olettw maksaneet asunnosta. Joissain tapauksissa saattaa jopa nostaa asunnon arvoa, mutta ei koskaan niin paljoa kuin remontti maksoi (paitsi ehkä helsigin kantakaupungissa)

Kuka ostaa 300 000 euron asunnon ja teettää siihen vielä 50 000 euron rempan, jos myymisestä jäädään vielä tappiolle?

Vierailija
38/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto kannattaa aina tehdä kun menee kimppaan bersaukisen kanssa. 

Vierailija
39/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täällä vittuillaan wt-yh-jännä-Jennoille, kun totuus on että nämä eivät roiku kulissisuhteissa vaan lähtevät itse.

Vierailija
40/45 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa 300 000 euron asunnon ja teettää siihen vielä 50 000 euron rempan, jos myymisestä jäädään vielä tappiolle?

Sellainen joka aikoo asua siinä eikä erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi