Suosittelee hyvää yleislääkäriä Espoo Leppävaaran Mehiläisestä
Yksityiselläkin, kun törmää välillä ei niin hyviin lääkäreihin...
Kommentit (6)
Kaikki muut olleet mukavia, mutta Härkönen-niminen lääkäri oli hiukan erikoinen.
Oli hoitanut poikani hengitysvaikeuksia (astma rajatapaus ja lääkitykset siihen), ja kun olimme menossa vastaanotolla pitkän ajan jälkeen, niin kun otti meitä ennen 2-3 labrassa käynyttä (mikä oli sinänsä ok, vaikka oltiin jo kohta 45 minuuttia myöhässä), mutta hän kun päästi viimeistä "ohittajaa" ennen meitä sisään, niin kävi sanomassa minulle, että pahoittelut nyt vaan, mutta kun jotkut voivat olla ihan oikeasti sairaita (ei siis tässä vaiheessa edes tiennyt, miksi olimme vastaanotolle tulossa). Olin niin mykistynyt lääkärin kommentista, nieleskelin kyyneliä, ja olimme juuri lähdössä, kun hän kutsui meidät viimein sisään. Olisin mieluummin jättänyt menemättä.
Laitoin kotoa kyllä palautetta, ja sen en ole saanut Mehiläiseen mentyä lasten asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut olleet mukavia, mutta Härkönen-niminen lääkäri oli hiukan erikoinen.
Oli hoitanut poikani hengitysvaikeuksia (astma rajatapaus ja lääkitykset siihen), ja kun olimme menossa vastaanotolla pitkän ajan jälkeen, niin kun otti meitä ennen 2-3 labrassa käynyttä (mikä oli sinänsä ok, vaikka oltiin jo kohta 45 minuuttia myöhässä), mutta hän kun päästi viimeistä "ohittajaa" ennen meitä sisään, niin kävi sanomassa minulle, että pahoittelut nyt vaan, mutta kun jotkut voivat olla ihan oikeasti sairaita (ei siis tässä vaiheessa edes tiennyt, miksi olimme vastaanotolle tulossa). Olin niin mykistynyt lääkärin kommentista, nieleskelin kyyneliä, ja olimme juuri lähdössä, kun hän kutsui meidät viimein sisään. Olisin mieluummin jättänyt menemättä.
Laitoin kotoa kyllä palautetta, ja sen en ole saanut Mehiläiseen mentyä lasten asioissa.
Ymmärrän, että kommentti harmitti, mutta hän ei varmasti tarkoittanut vähätellä teidän tulosyytä, kun ei tosiaan tiennyt mistä syystä olitte menossa vo:lle. Ehkä hänellä on ollut teitä ennen vo:lla lapsi, jolla on paljastunut esim verikokeista vakava sairaus. Me käytiin lapsen kanssa Härkösellä, kun oli umppariepäily ja ei valittamista toiminnasta. Saatiin lähete sairaalaan ja tulehtunut umppari leikattiin.
Nythän noilla on käytössä asiakasarvioinnit ja jokainen lääkäri pisteytetään arviointien perusteella, kun arviointeja on kertynyt yli 50 kpl.
Esim. tuon Vuokko Salosen pointsit ovat 9.4/10.
"ASIAKASARVIO
9.4 / 10
24kk keskiarvo asteikolla 0-10
(kun vastauksia yli 50kpl)
Ammattitaitoinen ja tosi mukava! Perehtyi tilanteeseen ja osasi tehdä ripeästi päätöksiä hoidon suhteen."
https://www.mehilainen.fi/terveyspalvelut/asiantuntijat/6115/salonen_vu…
Muiden lääkäreiden kohdalla omat arvioinnit myös. Saa vähän osviittaa, kun valitsee lääkäriä itselleen.
Prototyyppi kirjoitti:
Vuokko Salonen on mukava ja ammattitaitoinen.
Hahhaaahhaaaa....!!! Vuokko Salonen mehiläisessä 'diagnosoi' minulle hieman päälle 20vuotiaana 'varhaisiän dementian ja Alzheimerin taudin' kun kärsin äärimmäisen vakavasta, henkeäni ja terveyttäni uhanneesta perheväkivallasta!!! Jos hän joskus tämän erehtyisi lukemaan tietämätön, että yhteydenottopyyntöihin vastaamatta jättäminen,esimiehen selän taakse pakeneminen ja vakavien hoitovirheiden väistely ovat lainvastaista toimintaa, aivan kuten potilasasiakirjojen luvaton urkintakin!
Vuokko Salonen on mukava ja ammattitaitoinen.