Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yöllinen paniikkikohtaus, saatana että pelotti. Kellään muulla ollut?

Vierailija
19.02.2017 |

Yöllinen paniikkikohtaus iski viime yönä ihan puskista. Heräsin yhtäkkiä huonoon oloon, oksetti ja hirveä tuskanhiki. Sit alko sydän takomaan ihan hulluna, paniikki vyörähti päälle, pyörrytti, mietin tässäkö tää oli ja paheni vaan.. Sain itseni pystyyn ja kömysin olohuoneeseen ihan pökerryksissä sanoen pelaavalle miehelle että ny on paha paniikkikohtaus. Hetkessä oli mies laittanu kuulokkeet sivuun ja syöksyny luokse. Piti sylissä, laitto toisen käden vasemman rinnan päälle pulssia kuunnellakseen ja rauhoitteli sanoillaan. Viimein olo helpottu. En tiedä kauanko kesti, ehkä muutaman minuutin, ehkä enemmän. Aika tööt olo sen jälkeen. Oli ihan kamala kokemus. En kyenny edes Opamoxia ottamaan kun tiedättekyllämikäpelko oli niin vahva ja oma pulssi kaiku korvissa. Hyih. Yöunet meni.

Kohtalotovereita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sama täällä. Joskus tulee tosiaan tuollaisia, että luulee kuolevansa just nyt, ja joskus tulee vain sellainen paniikki että alkaa itkeä ja tuntuu että pitää päästä ulos jotta saa ilmaa.

En osaa oikein neuvoa mitään. Onneksi niitä ei tule kovin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, sama täällä. Joskus tulee tosiaan tuollaisia, että luulee kuolevansa just nyt, ja joskus tulee vain sellainen paniikki että alkaa itkeä ja tuntuu että pitää päästä ulos jotta saa ilmaa.

En osaa oikein neuvoa mitään. Onneksi niitä ei tule kovin usein.

Tuttua.. Toi yöllinen oli ihan kamalaa. Viimeksi ollut sellainen, mutta paljon pahempi viime elokuussa.

Kamalan levoton ja nihkeä hikoileva olo tänään.

-ap

Vierailija
4/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee noita, jos hampaissa on jotain vikaa - sen jälkeen kun hampaat hoidettu hammaslääkärissä, loppuu yölliset tuskakohtaukset.  Tämä on omakohtainen kokemus, mutta mulla näin. Voi olla tietenkin sattumaakin.

Vierailija
5/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee noita, jos hampaissa on jotain vikaa - sen jälkeen kun hampaat hoidettu hammaslääkärissä, loppuu yölliset tuskakohtaukset.  Tämä on omakohtainen kokemus, mutta mulla näin. Voi olla tietenkin sattumaakin.

Ajattelin huomenna soittaa lääkäriin.

Vierailija
6/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa inhottavalle :/

Vierailija
7/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi mistä paniikkikohtaukset voi johtua niin osaisi ehkäistä niitä. Pari kertaa olen herännyt hirveään paniikin tunteeseen. Ei siis painajaisunia vaan pelkkä paniikin tunne. Pumppu hakkaa sydärin rajoilla ja tuska raastaa. Silloin tosiaan toivoo että olisi jotain rauhoittavaa lääkettä.

Painajaiset on vähän liiankin tuttuja. Vilkas mielikuvitus ja krapulat on huono yhdistelmä. Ötököitä, putoamisia, hirviöitä jne. You name it, i have seen it.

Vierailija
8/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun tietäisi mistä paniikkikohtaukset voi johtua niin osaisi ehkäistä niitä. Pari kertaa olen herännyt hirveään paniikin tunteeseen. Ei siis painajaisunia vaan pelkkä paniikin tunne. Pumppu hakkaa sydärin rajoilla ja tuska raastaa. Silloin tosiaan toivoo että olisi jotain rauhoittavaa lääkettä.

Painajaiset on vähän liiankin tuttuja. Vilkas mielikuvitus ja krapulat on huono yhdistelmä. Ötököitä, putoamisia, hirviöitä jne. You name it, i have seen it.

Jep.. en pysty ymmärtämään mistä tommoinen öinen johtui.. Ihan rauhallisin mielin kävin vielä nukkumaankin. Sit heräsin ja pam. Toivottavasti ei tule enää. Painajaisia nään harvoin, välillä saattaa säpsähtää sellaisesta hereille ja olla hetken vähän wtf, mut sit se helpottaa ja nukahtaa uusiksi.

-ap

Vierailija
9/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta :O

Vierailija
10/12 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo itsellä kokemusta, mutta tsemppiä.

Vierailija
11/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas viime yönä :(

-ap

Vierailija
12/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(