Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateus iskee, kun lukee Sirpa Selänteen haastattelua....

Vierailija
18.03.2006 |

Hän on kyllä kaunis. Ihana koti, ihania vaatteita... No, ihan kaikkea en häneltä kadehdi. Mies on kauhea, hänellä on vain poikia ja oma maratonaikani oli paljon parempi! =)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvominen.

Vierailija
22/39 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http : // www . iltalehti . fi / osastot / ilona / ilonatiiseri1_is. shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Selänne ja Leena Harkimo ovat niitä naisia, jotka nostavat niskavillani pystyyn. Molemmat kehuvat, että ei rahalla ole väliä. Ei kai heille olekaan. Heillä sitä on vaikka toisille jakaa. Se on silloin helppo sanoa, että ei raha onnelliseksi tee....

Vierailija
24/39 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ovat kateellisia!!! On pakko keksiä syitä, miksi (tässä tapauksessa) Sirpa selännne on onneton! On niin kiva miettiä siellä köyhänä lähiöprinsessana, että jollakin rikkaalla (kenen saappaissa tahtoisi olla...) menee muka huonosti... En tiedä pettääkö Teemu Sirpaa, EVVK, mutta vaikka pettäisikin, niin sitä tekee iso joukko taviksien miehistä myös... Näillä taviksilla vaan ei ole ympärillään sitä mitä Seläneyllä on... Minä ainakin mielummin olisin RIKAS ja onneton, kun köyhä ja onnetin...;) Sitäpaitsi uskon Selänteiden oikeasti olevan onnellisia!!! Kateellisten mitään mistään tietämättämien panettelua tämän av:n jutut... Täällä morkataan milloin ketäkin, koska silloin saa tuntea itsensä edes hetkeksi paremmaksi kun muut... SÄÄLITTÄVÄÄ...!:(

Vierailija
25/39 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukin saisi käyttää sellaisia kenkiä kun haluaa, oli rahaa tai ei (olettaen että siis on tarpeeksi rahaa ostaakseen ne kengät)???

Mitähän te ajattelisitte minun lampaankarvatossuistani (rumat, lämpimät ja mukavat)....

Vierailija
26/39 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muukin perhe. Pettääkö Teemu sitten Sirpaa? Onko jollakin ns. faktaa tästä???

Vierailija
27/39 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa teistä mammoista on naurettavan kateellisia.

Vierailija
28/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kyseistä juttua, mutta katsoin lehden kansikuvan ja siinä ainakin rva S näyttää tosi pahalta, tavallinen pallinaama jolla on ruma meikki ja epäonnistunut kampaus..

Vierailija
29/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaanpa, että tuokin akka on todella tavallisen näköinen ilman meikkiä. Katsokaas, kun RAHALLA (tässä tapauksessa siis miehen rahoilla) saa hyvän kampauksen, meikin ja ennen kaikkea kirurgin veistä.

Minä taas kadehdin häneltä juuri sitä, että hänellä on poika (tai onhan niitä kai useampikin?). Ja täytyy myöntää, että se rahakin mulle kelpaisi...

Vierailija
30/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en myöskään kadehdi. Olen siis hyvin tyytyväinen itseeni ja elämääni. terv. 30 vee.

Vierailija
31/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeitä korokepohjasandaaleita ja tosi kirjavaa ja kimaltavaa...

Vierailija
32/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sekin kupla joskus puhkeaa

Vierailija
33/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan siitä kyllä Sirpalle hattua, että hoitaa kodin yksin, vaikka olisi varaa kodinhoitajaan. Poikia kouluun ja harrastuksiin kuljettaessa on kova homma ja Sirpa käy vielä amerikkalaiseen tapaan avustamassa poikien koulussa. Ihan mukavaa elämää. Tosin kadehdin Sirpalta sitä mahtavaa ranchia, jolla Selänteet asuvat!

Vierailija
34/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötävän IHANA! Mut ihailen silti sitäkin kaukaa kuin ottaisin omax...

Vierailija
35/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan kaunis nainen. Varmasti aika moni nainen kävisi jonkinlaisissa kauneusleikkauksissa jos olisi taloudellisesti mahdollista.

Vierailija
36/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiinko siinä jutussa, että hoitaa kodin YKSIN/itse?? Muistan nimittäin, kun kerran luin hänestä juttua, jossa sanoi nimenomaan, että heillä käy kodinhoitaja (lapsensa olivat silloin vielä aika pieniä, mutta kuitenkin). Ihmettelin vähän asiaa, kun eihän se itse silloinkaan käynyt töissä; ajattelin, että vau, kuinka mukavaa elämää...

Vierailija
37/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat ihanassa talossa Kalifornian auringossa. Ihanteellinen ilmasto, ei ole kylmiä talvia ja kesät lämpimiä. Rahasta ei ole puutetta, ei tarvitse tehdä päivääkään päivätyötä, voi vain nauttia elämästä. Pääsee matkustelemaan minne ikinä haluaakin. Voi ostaa itselleen ja perheelleen parasta, vaatetta, autoja, vaikka mitä. Ikinä ei tarvitse katsoa mitä mikin maksaa.

Ja Sirpakin on ihan tavallinen tyttö. Ei ole tehnyt mitään rahojen eteen, paitsi että rakastui Teemun kanssa. Välillä tuntuu tosi kateelliselta kun ajattelee noita kiekkovaimoja, miten helpolla ovat saaneet varakkaan elämän. TOKI heillä on ne huonot puolensa, mies reissaa paljon jne. mutta itse ainakin vaihtaisin HETI elämäni mielummin tuollaisen kiekkovaimon elämään kuin köyhän yh-äidin elämään.

Vierailija
38/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpalla on paikkansa Teemun elämässä. Ei kai hänkään niin hullu ole,että haastattelussa valittaisi elämäänsä kurjaksi ja huonoksi. Raha tuo juuri sen hänen/heidän elämään mikä saa meidän tavisten silmissä näyttämään kadehdittavalta. Totuus on kuitenkin se,ettei Sirpan elämä ole kovin kaksista mitä tulee tähän komeaan aviomieheen. Mulla on kerran jos toisenkin meinannu tippua silmät päästä,kun olen nähnyt Teemun toimintaa Helsingin yössä...

Sirpa on ihmisenä lämmin,tavallinen ja kova puhumaan. Työn puitteissa olen häneen tutustunut.

Vierailija
39/39 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Sirpa Selänne ei ole mitenkään kaunis. Ja se kampaus oli tosiaan vähän hölmö:-)