Mikä niissä risteilyissä viehättää?
Tuttavapiirissäni lähes kaikki käyvät vähintään kahdesti vuodessa risteilyillä. Itse olin viimeksi 10 vuotta sitten. Voitteko ystävällisesti kertoa, miksi pidätte risteilyistä ja käytte niillä uudestaan ja uudestaan.
Kommentit (32)
Minua kiehtoo lähinnä ryyppääminen ja huaraaminen.
Mua kiehtoo ulkomailla sekoilu ja rahanmeno.
En ole ikinä ollut risteilyllä.
N50
Millaista laivan putkassa on, onko siellä kaunis vessanpönttö?
Rahalla pääsee ja laivalla saa rumakin henkilö.
Riittää että pääsee pois kotinurkista jossa ajatukset pyörivät väkisinkin duunin ja rästissä olevien kotitöiden ympärillä.
Risteilyllä ei tarvitse stressata mistään kun kaikki palvelut ovat lämpimässä sisätilassa heti oven takana ja koko paatti on täynnä yhtä lailla vapaalla olevia ihmisiä.
Ei kannata lentokoneella mennä tupakkaostoksille, pakko mennä laivalla.
Ei oikein innosta alemman keskiluokan puuhastelut. En ymmärrä, kuka jaksaa mennä laivalle vartavasten katsomaan karkeilla mässääviä lapsia ja viinalla lotraavia ylipainoisia ihmisiä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Millaista laivan putkassa on, onko siellä kaunis vessanpönttö?
Testasin ekaa kertaa just. Metallinen pönttö jonne mulla lensi laatta, saatto mennä ohikin. T. N 43
Olen käynyt laivalla yksin, kavereiden kanssa, puolison kanssa, lasten/perheen kanssa.. silti en ihan ymmärrä laivan hienoutta. Viikkarit, siljat, eckeröt, uudet ja vanhat, jopa georg otsilla käyty. Ja oliko se Victoria vai mikä meni itänaapuriin? Oltu hytissä autokannen alla ja sviitissä.
Okei, pääshow on ihan kiva mutta pystyn elämään ilmankin. Joskus käyty jotain "Suomen huippu" artisteja katsomassa mutta näkee ne maissakin.
Lapsille joku täyteen tupattu leikkihuone missä intialaisen näköiset ja Afrikan vesselit perseilevät ilman vanhempien valvontaa, kun sanot asiasta, saat puoli heimoa kimppuusi, ei kiitos. Vaihtoehtoisesti tyhjä 10m2 huone missä palapeli ja laatikollinen palikoita, thats it
Baarissa osaan käydä maissakin.
Ruokaa saan maistakin eri ravintoloissa, eikä laivan ruuat nyt mitään ihmeellisiä ole.
Alkoholia tai karkkia en käytä niin paljoa että olisi mitään järkeä sitä ulkomailta roudata. Muumimukeja tai Hilfigerin kauluspaitoja en tarvi. Sen mitä käytän, ostan maista.
Olen käynyt selvinpäin ja kunnon änkyrässä ja siltä väliltä.
Ainoa mikä saa minut enää laivalle, on teemaristeilyt missä koko laiva on yhtä teemaa, mitä näitä nyt on, ysäriristeilyt ymym
M43
Se on edullisempaa.