Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äitiys muutti sinua?

Vierailija
19.02.2017 |

Lähinnä tarkoitan nyt, kuinka se on vaikuttanut luonteeseen, persoonallisuuteen ja kuinka näkee maailman. Mutta kaikenlaiset muutokset ovat hyväksyttäviä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti? Olin 20 vuotta aina huolissani jostain.

Vierailija
2/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävä kysymys 😊 no ainakin olen oppinut rakkaudesta paljon, vuosi vuodelta opin ymmärtämään äitiäni enemmän jota olen arvostellut kovasti koko elämäni. Meillä on ollut hankalat välit aina koska olen kokenut että hän ei ole hyväksynyt persoonaani täysin. Mutta siis olen heltynyt hänelle sillä hän hoitaa lapsiani mielellään ja hänelle voi aina soittaa ja pyytää apua, vaikken henkilökohtaisia asioita paljon kerrokaan, ja ymmärrän että kyseessä on äidinrakkaus ja että kukaan meistä ei ole täydellinen. Äitiys on vaikeaa. Näen itkevät tai kiukuttelevat lapset nykyään hellyyttävinä enemmän kuin ärsyttävinä. Ymmärrän muita ihmisiä, vanhempia, paremmin. Olen paljon voimakkaampi persoona ja oppinut tuntemaan itseni. Pystyn näyttämään tunteitani paljon avoimemmin kuin ennen lapsia tai juuri lapseni synnyttyä. Olen tajunnut miten jäykät välit meidän suvussa ovatkin olleet ja kuinka ison työn olen tehnyt rikkoakseni sitä muottia. Olen pudottanut kaiken "mitä muut minusta ajattelevat" - mietinnät ja teen asioita sen mukaan mitkä koen oikeaksi ja hyväksi ja luotan että sillä tavoin näytän lapsilleni rehellisen ja aidon ihmisen esimerkkiä. Luotan siihen että aitous tuo parhaat ihmissuhteet elämään. En enää halua vain miellyttää kaikkia ja pääasia ei oöe se että kaikki pitäisivät minusta. Tämä ei silti tarkoita että olisin mitenkään vittumainen ihminen vaan mulle on vain ollut vaikeaa luottaa itseeni. Pahoittelut sekavasta tekstistä

Tuli vain ajateltua ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä luonteenmuutos johtuu äitiydestä ja mikä vaan vanhenemisesta, mutta silloin 22 vuotta sitten kun sain esikoisen, niin kyllä siinä vähän muuttui ajatusmaailma kun se pieni ihminen oli kokonaan mun vastuulla, se lisäsi rohkeutta ja taistelutahtoa, ei voi missään vaiheessa luovuttaa.

Vierailija
4/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä muuta keksi että olen nykyään erittäin huolissani mihin tämä maailma on menossa.. onko tämä maailma siinä vaiheessa enää mukava paikka elää kun tyttö kasvaa aikuiseksi.. hallitsematon kansojen liikehdintä, putin heiluu miten tahtoo.. maailma on muuttunut muutamassa vuodessa aika lailla. Suomi ei ole enää kohta turvallinen paikka asua.

Vierailija
5/5 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa on tullut paljon.