Nouseeko teillä paino kuukautisten aikaan?
Mulla nousi 2 kiloa ihan yhtäkkiä ja kyllä masentaa:(
Kommentit (12)
Nousee ennen kun kroppa kerää nestettä. Kuukauden alin paino vaa'assa yleensä heti kun menkat loppuvat.
Nestettä se vaan on.
Mulla paino laskee kun menetän verta sen pari litraa joka kuukausi, tai siltä se ainakin tuntuu 😂
Juu, 2-3 kiloa. Mutta ne kilot lähtee kyllä kuukautisten loputtua hyvin nopeasti, nestettähän se vain on.
Joo välillä. Yleensä 1-2kg. Huomaa ku reidet on ihan turvonnen näköiset pallukat ja maha pullottaa. Tämä painonnousu riippuu siitä annanko herkkuhimoilleni vallan vain en, sillä aina ennen menkkoja tekisi vain mieli mättää koko ajan kaksin käsin ruokaa kitusiinsa. :D
Nousee. Pari kiloa. Vitutuskiukku painaa varmaan tosta puolet. Kele, tana,ttu!!!!
Nousee välillä 10 kiloakin. Sitten laskee normaaliin kun menkat on ohi.
Nousee 2-3kg. Huomasin tämän silloin kun laihdutin, viikko ennen menkkoja paino oli alimmillaan, mutta siitä alkoi kipuamaan ja juuri menkkojen alkupäivinä olin sen 2-3kg painavampi ja sitten taas alkoi painoa putoamaan. En tätä ollut aiemmin huomannut, koska en juuri koskaan punninnut itseäni. Eli jos haluan tietää normaalin painoni, on puntarilla käytävä viikko ennen oletettua menkkojen alkamispäivää, että saa oikean tuloksen.
Nousee aina ennen menkkoja ja kierron alkupuolella humpsahtaa vastaavasti alaspäin. Mitä tuota itkemään?
Se on ihan normaalia, että paino nousee kuukautisten aikaan.
Nousee ja turvottaa vaikkei söisi ylimääräistä. Ärsyttää kyllä, kun farkut puristaa. Hang in there, viikon päästä turvotus poissa. :)