Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö kaikki nykyään?

Vierailija
18.02.2017 |

Kauhea lukea noita pettämistarinoita. Pienikin seksittömyys johtaa pettämiseen, halutaan vaihtelua, riskeerataan koko onni hetken huuman takia. Onko enää uskollisia ihmisiä olemassa?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko parisuhteet ennen näin seksi ja pettämiskeskeisiä?

Vierailija
22/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pelotella sun miestä tyyliin "tapan sut jos petät" nii se ei uskalla vaan pitää sua mielisairaana. :D Toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää! Minä ainakin. Huippua kun saa säpinää elämään ja huomioita ihanilta miehiltä.

Vierailija
24/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on Euroopan tiukkpipoisimpia pettämisen suhteen. Ei hyväksytä yhtään. Muualla ollaan suvaitsevaisempia.

Vierailija
25/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää! Minä ainakin. Huippua kun saa säpinää elämään ja huomioita ihanilta miehiltä.

Vain syvällisyys ja elämänarvot puuttuvat.

Vierailija
26/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä puolustellaan aina:

"En saa kotona"

"Kumppani pihtaa/on ruma/läski/vanha"

"Se vaan tapahtu!"

Mikään syy ei oo riittävän hyvä pettämiselle. Vinkki kaikille pettämistä harkitseville: lähtekää, kumppaninne ansaitsee parempaa.

ä

Eikö sen petettävän (tulevaisuudessa tapahtuvan) velvollisuus ole myöntää se, ettei halua tulevaisuudessakaan seksiä parisuhteessa?

Vierailija
27/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että pettäjiltä puuttuu kyky sitoutua syvästi. Siksi pettäminen onnistuu niin helposti kun mitään todellista parisuhdettakaan ei ole olemassa. Siksi nämä "pettäminen on ihanaa" jutut on niin surullista luettavaa.

Vierailija
28/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan noin puolet ovat mielisairaita, joten pettäminen ja mielisairaus menee hyvin yhteen. Ongelma on löytää ihminen, joka ei ole mielisairas.

Vierailija
29/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pettäjä ei kestä, jos häntä petetään. Saattaa olla erittäin mustasukkainen.

Vierailija
30/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettäminen on todella yleistä. Usein pettäjä elää varsin hyvää elämää, hänellä on perhe ja tasainen parisuhde, sekä toisaalla intohimoinen rakkaussuhde. Ja avio/avopuoliso elää myös tyytyväisenä, mikäli ei tiedä pettämisestä. Kolmaskin osapuoli on yleensä hyvässä tilanteessa, hän nauttii rakkaudesta ja seksistä, mutta ei halua perhe-elämää tämän kumppanin kanssa. Tämä tilanne voi jatkua vuosia, ja tyydyttää kaikkia osapuolia.

Itse en ole pettänyt, mutta olen seurannut ja seuraan edelleen useampaa tällaista kuviota lähipiirissä tai ystävänä. En ikinä puuttuisi asiaan tai "paljastaisi" pettämistä, koska näen että kaikilla on hyvä olla. En myöskään itse haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi. Saan mieheltäni runsaasti rakkautta, seksiä ja kumppanuutta. Jos hän jakaisi sitä muuallekin, ja minulla olisi edelleen näin hyvä olla, niin pettäminen ei olisi minulta pois.

Voimakkaimmat tuomitsijat tuntuvat usein olevan itsestään ja suhteestaan kovin epävarmoja, miksi näin?

Vierailija
31/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole pettänyt ja koskaan en tule pettämään. Itse olen tullut petetyksi parikin kertaa... tosin enää en ole varma haluanko alkaa parisuhteeseen, koska miehiin luottaminen on vaikeaa. 

Vierailija
32/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemuksien jälkeen täytyy sanoa että kyllä vaikuttaa siltä :-( 3 pitempiaikaista suhdetta, ja kaikki kolme kävi vieraissa. Yheltä sain jopa klamydiaa seurauksena..

Muutama 4-5kk seurustelu, sama lopputulos.

Tiedän ettei sais yleistää ja mulle on vaan sattunut mätiä munia mut sori vaan, mulla ihan helvetinmoisia vaikeuksia luottaa naisiin nykyään

M34

Vierailija
33/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Jos joku harkitsee pettämistä, vaihtoehdoiksi ehdotetaan eroa tai avointa suhdetta. Mitä?! Mihin jäi vaihtoehto: et vaan petä?

Tuo avoin suhde tai ero on kiristämistä, jossa vieraisiin haluava voittaa aina ja toiselle tulee paha mieli.

Voi kuinka toivosin, että mun mies eroasi musta. Suostuisin heti eroon. Koko avioliiton ajan pettänyt, mutta kun jää kiinni ollaan niin rakkautta täynnä. Olen sanonut hänelle päin naamaa "vihaan suo, toivon että kuolisit"

Miksei joku misu veis tota paskakasaa. Pääsisin eroasiassa helpommalla. Nyt yrittää leikkiä kotona rakastavaa perheenisää. Ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Mutta mä en pysty unohtamaan! En niitä valheita jota kirkkain silmin mulle syötettiin ja sitä innokkuutta millä vieraisiin lähdettiin.

Mikset eroa tuollaisesta hirviöstä? Löytäisit todennäköisesti uskollisemman puolison tai olisit muuten onnellisempi. Jos tietäisin että oma mieheni on pettänyt (edes edellisessä suhteessa, en oikeasti usko että pettäjä voi noin vain muuttua) niin eroaisin heti eikä mitkään selittelyt auttaisi.

Vierailija
34/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on niin paljon tarjolla, koska sekä miehet että naiset haluavat paljon kokemuksia. Ajatellaan, että sitähän voisi olla huonompi verrattuna muihin, jos ei ole paljon kokemuksia. Siihen tämä seksikeskeisyys johtaa. Minäkin haluun, ku muutki. Menee aina vaan itsekeskeisemmäksi elämä.

Vierailija
35/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni petti ja en vain voinut antaa anteeksi. Olin aina ajatellut, että kaikki ansaitsevat toisen tilaisuuden, mutta kun se tilanne tulikin eteen, en vain kyennyt siihen. Exän seura ja kosketus alkoi ällöttää, ei ollut vaihtoehtoa. Oli pakko jättää, vaikka mies niin kovasti väitti muuttuvansa.

Nykyinen on myös edellisessä suhteessa kokenut pettämistä. Heti suhteen alussa jaoimme kokemuksemme, ja totesimme, ettei itsellä olisi pokkaa moiseen. Kun tiedät, miten se sattuu, et voi tehdä sitä toiselle, josta välität. Tilaisuuksia on ollut, mutta olen vain sanonut olevani parisuhteessa ja rakastavani kumppaniani. Kumma kyllä, moni mies tuntuu vain innostuvan tästä. Nimittäin nuo samat äijät ehdottelevat toistuvasti. En edes ole mikään kaunis nainen, tosin sosiaalinen ja huumorintajuinen persoona. Parisuhteessa en ikinä pihtaa, rakastan seksiä.

En pettäisi ikinä. Se sattuu niin paljon, ettei sitä edes kaikkien pää kestä. En tietenkään voi nähdä tulevaisuuteen tai kytätä kumppaniani jatkuvasti. Pettää jos pettää, mutta se on minulle "valomerkki" lähteä suhteesta.

Kaikkea ei tarvitse sietää.

Vierailija
36/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pettäminen on todella yleistä. Usein pettäjä elää varsin hyvää elämää, hänellä on perhe ja tasainen parisuhde, sekä toisaalla intohimoinen rakkaussuhde. Ja avio/avopuoliso elää myös tyytyväisenä, mikäli ei tiedä pettämisestä. Kolmaskin osapuoli on yleensä hyvässä tilanteessa, hän nauttii rakkaudesta ja seksistä, mutta ei halua perhe-elämää tämän kumppanin kanssa. Tämä tilanne voi jatkua vuosia, ja tyydyttää kaikkia osapuolia.

Itse en ole pettänyt, mutta olen seurannut ja seuraan edelleen useampaa tällaista kuviota lähipiirissä tai ystävänä. En ikinä puuttuisi asiaan tai "paljastaisi" pettämistä, koska näen että kaikilla on hyvä olla. En myöskään itse haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi. Saan mieheltäni runsaasti rakkautta, seksiä ja kumppanuutta. Jos hän jakaisi sitä muuallekin, ja minulla olisi edelleen näin hyvä olla, niin pettäminen ei olisi minulta pois.

Voimakkaimmat tuomitsijat tuntuvat usein olevan itsestään ja suhteestaan kovin epävarmoja, miksi näin?

Kaikilla hyvä olla? Oikeesti? Mä voin kertoa petettynä ettei ainakaan meidän perheen kohdalla pidä paikkaansa. Sitä en tiedä onko mieheni lortoilla kenties hyvä olla. Lapsetkin vaistosivat että jotain on meneillään. Isä oli paljon pois kotoa "töissä"Säälitti varsinkin poika joka kaipasi isänsä seuraa. Kaikki kärsivät myös isukin vaihtelevasta mielialasta. (Oli vihainen kun tapaaminen lorton kanssa meni pieleen). Jatkuva valheiden keksiminen, puhelimen hysteerinen vahtiminen jne. Itse jotenkin vaistosin, että jotain on meneillään. Yritti viimeiseen asti kieltää kaiken. Mä en mitenkään voi unohtaa sitä jatkuvaa valehtelua ja haluan vain erota. Mies taas ei missään nimessä halua eroa. Rakastaa kuulemma niin paljon. No olisi miettinyt sitä rakkautta silloin, kun toisen naisen sängystä tuli mun viereen. Taas yksi avioliitto pilattu.

Vierailija
37/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on osasyy mun sitoutumiskammoon. En tiedä oonko eksynyt vaan outoihin piireihin, mutta lähipiiristä löytyy vain 2-3 pariskuntaa joissa ei (ainakaan tietääkseni) oo pettämistä. Ei siis vaan nuoria ihmisiä, vaan ihan kaikenikäisiä.

Vierailija
38/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on osasyy mun sitoutumiskammoon. En tiedä oonko eksynyt vaan outoihin piireihin, mutta lähipiiristä löytyy vain 2-3 pariskuntaa joissa ei (ainakaan tietääkseni) oo pettämistä. Ei siis vaan nuoria ihmisiä, vaan ihan kaikenikäisiä.

Seksiä on niin paljon tarjolla, koska sekä miehet että naiset haluavat paljon kokemuksia. Siinäpä se syy.

Vierailija
39/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Jos joku harkitsee pettämistä, vaihtoehdoiksi ehdotetaan eroa tai avointa suhdetta. Mitä?! Mihin jäi vaihtoehto: et vaan petä?

Tuo avoin suhde tai ero on kiristämistä, jossa vieraisiin haluava voittaa aina ja toiselle tulee paha mieli.

Voi kuinka toivosin, että mun mies eroasi musta. Suostuisin heti eroon. Koko avioliiton ajan pettänyt, mutta kun jää kiinni ollaan niin rakkautta täynnä. Olen sanonut hänelle päin naamaa "vihaan suo, toivon että kuolisit"

Miksei joku misu veis tota paskakasaa. Pääsisin eroasiassa helpommalla. Nyt yrittää leikkiä kotona rakastavaa perheenisää. Ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Mutta mä en pysty unohtamaan! En niitä valheita jota kirkkain silmin mulle syötettiin ja sitä innokkuutta millä vieraisiin lähdettiin.

Ja sä et osaa erota itse? Vai ootko sä oikeasti noin idiootti että sä uskot noita lepertelyitä? Ei jessus, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
40/61 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin ennen, että petetyksi tulemiselta voisi välttyä. Valitsin miehen, joka vaikutti luotettavalta. Seurustelimme vuosia ennen naimisiin menoa, varmuudeksi. No, ei mennyt vuottakaan häistä, kun mies oli hankkinut sivusuhteen. Ero tuli. Miehen aloitteesta.

"Seksi oli parilla viimeisellä kerralla tylsää", oli yksi peruste.

Minäkin aloin seurustella nuorena pojan kanssa, jota oli petetty. Hän puhui miten paljon halveksii ihmisiä, jotka pettää ja kusee silmään.

Olin suhteessa hänen kanssa melkein 10 vuotta, jonka aikana erosimme kaksi kertaa hänen hölmöilyjen takia. Pettämisiä, kännisekoiluja, valehtelua jne. Lupasi ettei sellaista enää koskaan tapahdu. Päätimme vielä kerran yrittää. Annoin mahdollisuuden ja menimme naimisiin. Vuosi häiden jälkeen jäi taas kiinni pettämisestä. Oli niin noloa erota vuosi häiden jälkeen, ja hän rukoili minua takaisin. Annoin vielä yhden mahdollisuuden. Siitä meni vuosi eteen päin ja taas jäi kiinni pettämisestä. Heitin hänet pihalle. Nyt seurustelee naisen kanssa, jonka kanssa viimeisen kerran pettikin. Hän jätti minuun traumat, etten luota enää koskaan ihmisiin kuten aiemmin luotin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä