Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aijoitko katsoa Stadi vs Lande -ohjelmaa?

Vierailija
18.02.2017 |

Siellä hesalaiset ja espoolaiset lantavarpaat ottaa yhteen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio katsoa koska mulla näkyy 18 kanavaa

Vierailija
2/10 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, jos ovat löytäneet useita sukupolvia Helsingissä asuneita, paljasjalkaisia ja aitoja stadilaisia. Sama koskee landepaukkuja.

Muuten tyhmä ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyhmähän se olikin.. Stadilaisilta kysytään perushelppoja yleistietokysymyksiä ja landelaisilta nippelitietoa Helsingistä. Joita btw itse Stadilaisetkaan ei tienneet 😂. Oujee. Jo ohjelman nimi oli tietty jo naurettava; Stadi on ihan yhtä landea kuin esim. Tampere jos maailmalaajuisesti katsoo asiaa.

Vierailija
4/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanmatkaaja kirjoitti:

Ja tyhmähän se olikin.. Stadilaisilta kysytään perushelppoja yleistietokysymyksiä ja landelaisilta nippelitietoa Helsingistä. Joita btw itse Stadilaisetkaan ei tienneet 😂. Oujee. Jo ohjelman nimi oli tietty jo naurettava; Stadi on ihan yhtä landea kuin esim. Tampere jos maailmalaajuisesti katsoo asiaa.

Hyvin kiteytetty.

Vierailija
5/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi stadilaiset vasta junteilta vaikutti! Varsinkin ne vuokkilaiset 😂

Vierailija
6/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat stadilaiset ryhmät vaikutti suoraan jostain pienestä kaupungista tai maaseudulta repäistyiltä. Mulle, ei ikinä Helsingissä asuneena, tulee paljasjalkaisista helsinkiläisistä ensimäisenä mieleen Mannerheimintiellä koko ikänsä asuneet hattupäiset, sivistyneet ja tyylikäät vanhat leidit tai herrasmiehet, jotka huokuu arvokkuutta😊.

Vierailija
7/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin osan jaksosta. Vähän tylsä. 

Vierailija
8/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vajaa? JOS JOS JOS. Nyt olemme Suomessa.

Vierailija
9/10 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vajaa? JOS JOS JOS. Nyt olemme Suomessa.

En ole, kiitos kysymästä.

Vierailija
10/10 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän iltainen jakso ja kaikki siinä aivan priceless !! kuinka voikaan aivan kaikki olla noin päin kettua prime-timen aikaa tulevalla kilpailu-ohjelmalla: löyty jähmeä tunnelma, hermostuneisuutta, hiljaisia noloja naurahduksia, ihmeellisesti ajoitettuja väkinäisiä -aplojdea, lisäksi yleisöse sekä eniten osallistujat aivan jäässä ja pihalla, juontajat vähän vähemmän, voi apua-kaikkea koomista mitä mtv3n-kämänen kengännauhabudjetti-produktio voikaan olla!

Naurattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi