Tuttavan 19v poika 169cm pitkä. Käy sääliksi!
Ei kasvaa enää. Muuten tosi söpö/komea nuorimies.
On myös hoikka ja kapea harteinen.
Siisti äkkiseltään katsottuna 6mm tukka sivuilta ja takaa. Päältä vähän pidempi, että saa pystyyn.
On siis valea hiuksinen. Todella söpöt kasvot ja isot siniset silmät.
Pukeutuu siististi.
Kuitenkin ongelma on lyhyys ja hentorakenteisuus.
On myös todella pienipäinen.
Pituutta 169cm.
Kyllä käy sääliksi.
Jos tuo komeus olisi yhdistetty 185cm pituuteen niin olisi hyvä.
Tuttava on siis äiti ja vain 165cm ja pojan isä aavistuksen poika pidempi.
Olisi kannattanut miettiä ennen ku lapsia tekee!! Että harmittaa!
No onneks ei ole mun ongelma!
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Eiks noi hukkapätkät oo aina homoja? Niitä neitimäisiä.
Ahaa, homouden ja pituuden välillä on korrelaatio! Mikset julkaise tätä mullistavaa tulosta Nature-lehdessä? Sinusta tulisi kuuluisa. Mikä on muuten kausaliteetti? Saako lyhyys kääntymään homoksi vai aiheuttaako homous sellaisia hormonaalisia muutoksia, että pituus kärsii?
Vierailija kirjoitti:
Eiks noi hukkapätkät oo aina homoja? Niitä neitimäisiä.
Ei kun ne pitkät lihaksikkaat ovat niitä nahkahousuja ja koppalakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kasvaa enää. Muuten tosi söpö/komea nuorimies.
On myös hoikka ja kapea harteinen.
Siisti äkkiseltään katsottuna 6mm tukka sivuilta ja takaa. Päältä vähän pidempi, että saa pystyyn.
On siis valea hiuksinen. Todella söpöt kasvot ja isot siniset silmät.
Pukeutuu siististi.
Kuitenkin ongelma on lyhyys ja hentorakenteisuus.
On myös todella pienipäinen.Pituutta 169cm.
Kyllä käy sääliksi.
Jos tuo komeus olisi yhdistetty 185cm pituuteen niin olisi hyvä.
Tuttava on siis äiti ja vain 165cm ja pojan isä aavistuksen poika pidempi.Olisi kannattanut miettiä ennen ku lapsia tekee!! Että harmittaa!
No onneks ei ole mun ongelma!
Toivottavasti saat itse, kivuliaan, tuskaisen syövän. Ihmispaska
Entä jos hän olisi valinnut rotevan miehen ja lapsi olisikin ollut tyttö ja perinyt isänsä geenit. Siinä vasta olisikin ollut ongelmaa kerrakseen.
Jos poika on komea, niin saa varmasti seuraa. Mies voi myös kompensoida ulkonäköään monilla muilla asioilla. Roteva nainen on sellainen asia, että peli on menetetty.
Ronttittit kirjoitti:
Suomalaisot naiset on tosi korstoja naisiksi. 175cm on normi Suomessa. Aika outoa tavallaan kun muualla maailmassa miehet ei ylety samaan.
Tämä on totta. Johtuu RAVINNOSTA. Sama aiheuttaa syöpiä.
Aloittaja ei osaa saatana edes kirjoittaa. Valea hiuksinen. Sut kun sais pentagrammin keskelle. Pitäisin juhlat.
Taas jonkun puuttuvaisen tekemä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Ronttittit kirjoitti:
Suomalaisot naiset on tosi korstoja naisiksi. 175cm on normi Suomessa. Aika outoa tavallaan kun muualla maailmassa miehet ei ylety samaan.
Moni ulkolainen kertonut että liian pitkiä ja isoja naisia Suomessa.
Saman itsekin joudun todeta yökerhossa. Sitten vielä moni laittaa korkeat korot jalkaansa, jotta näyttävät entistä pidemmältä. Ei paljon kiinnosta tuollaiset naiset. Reidetkin on yhtä paksut kuin minulla, vaikka olen urheilullinen mies, vaikka en mikään voimanostaja.
Mulla mies myös lyhyt n 167cm.
Ei siitä koskaan mitäön haitta ole ollut, on kuitenkin harteikas eikä siinä mielessä näytä niin pieneltä.
Olen isossa firmassa töissä ja siellä on tietysti monen näköistä miestä töissä. Ihan samalla tavalla siellä on lyhyillä miehillä parisuhteita ja perheitä kuin pidemmillä kollegoillaankin. Yhteistä näillä miehillä on, että ovat fiksuja, mukavia, itsevarmoja ja elämässään pärjääviä. Kyllä se on jostain muusta kuin pituudesta kiinni jos ei menesty naismarkkinoilla.
Suomalaiset ovat keskivertoa pidempiä jos verrataan koko maailman väestöön, mutta tarvitseeko sen puolison olla suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, miksei poikien lyhyyteen puututa neuvolassa, eikö näy kasvukäyrissä? Voisihan tuota pituuskasvua tukea kasvuhormonein. Ei ole oikeasti mitään miehen elämää tuommoinen.
Ihmettelen kyllä sitäkin miten lyhyiden ihmisten kanssa kukaan uskaltaa tehdä jälkikasvua, seuraus on just tää. Miksi tietentahtoen antaa lapselleen ei-voittavan arvan käteen elämänpolulle?
Elämä on matka kohti kuolemaa. Pituus on siinä aika yhdentekevä asia. Tietysti, takertumalla tuollaisiin asioihin voi ehkä pettää itseään *pidempään*.
Kyllä minulle kelpaisi tuon pituinen mies, mikäli luonne yms vaan natsaisi.
T. 169 cm pituinen nainen
Rontittaret ovat suomalaisia. Hento ja herkkiä sielultaan mutta isoja romuluisia ja harteikkaita naisia. Only in Finlandia.
Kyllä se pituus on selvästi todella tärkeää naisille. Ei ole netissä deittisivustoilla ikinä tullut naista vastaan jolla ei olisi pituus vaatimuksena
Napoleon, Stalin, Hitler kaikki lyhyitä miehiä..Ei pituus tee miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, miksei poikien lyhyyteen puututa neuvolassa, eikö näy kasvukäyrissä? Voisihan tuota pituuskasvua tukea kasvuhormonein. Ei ole oikeasti mitään miehen elämää tuommoinen.
Ihmettelen kyllä sitäkin miten lyhyiden ihmisten kanssa kukaan uskaltaa tehdä jälkikasvua, seuraus on just tää. Miksi tietentahtoen antaa lapselleen ei-voittavan arvan käteen elämänpolulle?
Minäkin ihmettelen miten tyttöjen rintojen kasvukäyrään ei puututa jo nuorena. Jos jokaisella käynnillä laitettaisiin vähän täyteainetta, niin naisilla olisi suuremmat ja luonnollisemman näköiset rinnat, kun on totutettu pienestä asti isompiin rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen miten tyttöjen rintojen kasvukäyrään ei puututa jo nuorena. Jos jokaisella käynnillä laitettaisiin vähän täyteainetta, niin naisilla olisi suuremmat ja luonnollisemman näköiset rinnat, kun on totutettu pienestä asti isompiin rintoihin.
Ei pienet rinnat naisella ole läheskään niin iso turn off että se haittaisi merkittävästi hänen kysyntäänsä miesten keskuudessa. Lyhyys taas näyttää oikeasti olevan jo niin paha tekijä miehessä että se pilaa koko miehen ulkonäön ja viehätyksen. Naiset voikin sitten unohtaa koska tälle viallehan ei voi mitään.
Lyhyt mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pienet rinnat naisella ole läheskään niin iso turn off että se haittaisi merkittävästi hänen kysyntäänsä miesten keskuudessa. Lyhyys taas näyttää oikeasti olevan jo niin paha tekijä miehessä että se pilaa koko miehen ulkonäön ja viehätyksen. Naiset voikin sitten unohtaa koska tälle viallehan ei voi mitään.
Totta siitä, että pituus on isompi ongelma, mutta jopa se 165cm pitkä on pidempi kuin noin puolet naisista. Jos on komea ja muuten mukava, niin aivan varmasti löytyy seuraa. Itse olen 175cm pitkä, enkä ole huomannut, että olisin naisten silmissä mitenkään erityisen näkymätön. Lähinnä heidän silmissään, jotka ovat minua pidempiä. Varmaankin 185cm pituisena naistarjontaa olisi enemmän, mutta ei tälläkään pituudella naisista ole pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta siitä, että pituus on isompi ongelma, mutta jopa se 165cm pitkä on pidempi kuin noin puolet naisista. Jos on komea ja muuten mukava, niin aivan varmasti löytyy seuraa. Itse olen 175cm pitkä, enkä ole huomannut, että olisin naisten silmissä mitenkään erityisen näkymätön. Lähinnä heidän silmissään, jotka ovat minua pidempiä. Varmaankin 185cm pituisena naistarjontaa olisi enemmän, mutta ei tälläkään pituudella naisista ole pulaa.
Sinun pituisella komeus tietty pelastaa mutta olen itse aika rumakin niin siksi tuo lyhyys on varmaan vielä pahempi rajoitus. 180 cm pitkällä rumallakin miehellä olisi varmasti enemmän kysyntää vaikka ei tietysti hänelläkään paljoa.
Liian pitkiä etelä-eurooppalaisille miehille ehkä, ei muille. Mutta kyllä, liian isoja leveyssuunnassa! Johan sitä vähemmästäkin mies pelästyy.