Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myin legoja torissa... ostaja tuli oma vaaka mukana?

Vierailija
18.02.2017 |

Myin legoja torissa, 7,6kg ja hintana 40e.

Hieman yllätyin, kun ostaja tuli meille oma vaaka mukanaan, jolla hän halusi punnita legot..

Vaati minulta itsehillintää, etten sanonut että eiköhän nämä kaupat jätetä väliin! Kaikenmoisia ostajia olen tavannut, mutta tämä mies oli kyllä omaa luokkaansa.. jäin vain miettimään, onkohan se vaimolleen ja lapsilleen samanlainen juntti pihtari.?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla oli pelättävää, ellet ole legohuijari?

Vierailija
2/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs vaaka näytti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko 7,6kg

Vierailija
4/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään pelättävää, ja vaaka miehen oma näytti +450g enemmän kuin minun ilmoittamani henkilövaakalla punnittuna.

Mutta siis kun hinta oli mielestäni tooodella alhainen, niin tuo punnitseminen oli mielestäni kummallisen ahnetta/pihiä?

Olisi varmaan pitänyt laskea se kilohinta sille ilmoitetulle määrälle ja laittaa hintaa lisää se +450gr verran sille ukolle?!

ap

Vierailija
5/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut pois ylimääräiset :-)

Vierailija
6/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös täällä joskus ole puhuttu jostain juustonpunnitsijasta? 

Vierailija
7/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettelisi, että sama mies punnitsisi juustotkin kaupassa, että varmasti on ilmoitettu määrä... ap

Vierailija
8/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettelisi, että sama mies punnitsisi juustotkin kaupassa, että varmasti on ilmoitettu määrä... ap

Mä olen ymmärtänyt että av:lla joskus olisi puhuttu miehestä joka kotona punnitsi niitä juustoja että kuka on syönyt ja paljonko.

Vierailija
9/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä sitten, ei punnitsemisen pitäisi sua haitata. Kyllä Torin ostajat tavaran tarkastaa ennen ostoa. Kun painon perusteella möit, niin olisipa outoa, ellei painoa saisi tarkistaa. Huomaavaista oli tuoda oma vaaka mukana. :)

Vierailija
10/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ymmärtänyt että av:lla joskus olisi puhuttu miehestä joka kotona punnitsi niitä juustoja että kuka on syönyt ja paljonko.

No en ihmettelisi sitäkään:D

Sääli perheenjäseniä.

ap

Vierailija
11/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tuossa nyt oli? Tuskin hän sitä vaakaa otti mukaan vain loukatakseen sinua. Ostaja oli kai vain hieman omalaatuinen ja erikoinen tyyppi mutta mitä haittaa siitä oli, ei varmaan mitään, koska kaupat tuli tehtyä. Kai sitä ihminen saa olla kummallinen ja toimia eri tavoin kuin muut.

Vierailija
12/12 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla varovainen etukäteen, kun yksityisten välisiä kauppoja on vaikea purkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme