Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te 25-30-vuotiaat, millainen pukeutumistyylinne on?

Vierailija
18.02.2017 |

Palstalla aina kauhistellaan, ettei saisi pukeutua liian nuorekkaisiin tai mummomaisiin vaatteisiin, millaisiin vaatteisiin siis pukeudutte? Onko tyylisi rokahtava, sporttinen tai jotakin aivan muuta? Vaikuttaako työsi siihen, miten pukeudut? Mistä yleensä ostat vaatteesi?

Ap aloittaa: 26 v, vaatteet yleensä JC:stä ja H&M:ltä. Yleensä housut + t-paita/joku yläosa, jossa on joku pieni juju. Tykkään myös hameita ja mekoista, mutta käytän niitä lähinnä juhlissa. En välitä printtivaatteista, yleensä pukeudun mustaan. Kenkinä converset, saappaat tai nahkaballerinat. Koruja käytän melko vähän.

Ap

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-neuletakit, hupparit ja farkut löytyy yleensä päältä

-tykkään sinisestä, harmaasta ja muista neutraaleista väreistä

-hiukset ponnarilla

-tennarit tai muut hyvät kengät kävellä

-aika perustyyli siis, 25 oon

Vierailija
2/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VeroModa, Vila, H&M, Gina Tricot...opiskelija kun oon, niin ei mitään kallista tuu ostettua. Toppi ja farkut menee kesällä, talvella pitkähihaiset. Ostan joka vuosi halvat, muodikkaat aurinkolasit, joilla saa vähän piristettyä tyyliä halvalla. Ihan ikäiseltäni koen näyttäväni pukeutumisen perusteella. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun klassisesti ja naisellisesti. Massimo Dutti ja Gant suosikkimerkkejä, laivastonsininen, valkoinen, beige suosikkivärejä. Bloggareista ihailen P.S. I love fashionin Lindan ja Jonnamaista Jonnan tyylejä.

Vierailija
4/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emp, cyber shop ja amazon. Käytän paljon värejä ja hassuja kuoseja. Perustyyliäni on mm nahkashortsit + hullut kuviolegginsit ja jokin hauska avaruuskissatoppi.

Olen ammatiltani kuvittaja/graafikko.

Vierailija
5/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun ehkä vähän hipsterimäisesti. Käytän töissä tunikoita/mekkoja/hameita & legginsejä tai farkkuja & normi paitoja/collegeja missä on joku juju (oon päiväkodissa töissä, siellä vaan mahd. mukavat vaatteet päällä).

Työajan ulkopuolella pukeudun pillifarkkuihin/ revittyihin farkkuihin, neuleisiin, kesällä maksihameisiin, minishortseihin, haalareihin.. Tykkään hiuksilla ja erilaisilla silmälaseilla tuoda vaihtelua tyyliin :) kenkinä käytän talvella siistejä maihareita ja nilkkureita, kesällä converset tai nahkaset sandaalit. Töissä käytän värejä, muuten vaan musta/harmaa.

Vierailija
6/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä housuja. Liekö sitten aistiyliherkkyyttä kun sauma painaa haaroista ja housut ahdistavat :D käytän vain hameita ja mekkoja. Joku kiva mekko ja nyt talvella joku neuletakki päälle, huivi kaulaan, hiukset ponnarilla tai auki ja menoksi. Mustat sukkahousut näin talviaikana.

Vierailija
7/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 28-vuotias ja aika peruslinjalla vedän. Yleensä olen neuletakki+kauluspaita+tummat kuluttamattomat farkut/kangashousut linjalla töissä. Vapaa-aika aika samalla tyylillä, mut silloin kauluspaita usein vaihtuu t-paitaan.

Viimeset viisi vuotta (eli kun sain työn opiskelujen jälkeen) olen pyrkinyt panostamaan vaatteissa materiaaliin ja laatuun/kestävyyteen. Kaikenkaikkiaan ostan uusia vaatteita aika harvoin. Ostopaikka usein stocka tai netti.

8/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika perustyyli. Tiukat farkut/mustat housut ja joku siisti neule. Tykkään vähän löysistä sifonkipaidoista ja jakuista, no ne on lähinnä työvaatteita. Vapaalla sitten just noita yksivärisiä neuleita tai t-paitoja. Kenkinä käytän nahkanilkkureita, keväällä converseja. Pidän yksinkertaisista vaatteista ja suosin mustaa, harmaata, beigeä ja vihreää.

Keväisin kaivan tosin edelleen nahkatakit esiin, ne tuo kivasti vähän särmää.

Olen 26v.

Vierailija
9/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana et moni pukeutuu vielä alle kolmekymppisenä "nuorekkaisiin" vaatteisiin ja oma tyyli saa näkyä :)

Vierailija
10/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen nuorten kanssa ja nuoret sanoo usein et pukeudun kivasti, tulee sellainen olo et käytänkö vaatteita joita ikäiseni ei kannattaisi enää pitää. :D En siis kulje missään minishorteissa, vaan collegeissa, tunikoissa, neuleissa, pitsipaidoissa jne. 26 olen.

Vierailija
11/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mango ja Zara lempikauppoja. Aika klassinen tyyli, farkut plus yläosa (yleensä valkoista, harmaata, beigeä). Olen opettaja.

Vierailija
12/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias. Pukeudun vaan mustaan. Suurin osa vaatteista on ilmaiseksi saatuja. En käy kirpputoreilla, mutta ostan harvoin uusia vaatteita. Uusia vaatteita ostaessa panostan laatuun, joten hinnalla ei ole merkitystä. Vaatteet kestää usein useita vuosia, vanhimmat vaatteet minulla on yli kymmenen vuotta vanhoja. En käytä nahkaa, villaa, silkkiä tai turkista. Aiemmin en käyttänyt ollenkaan mekkoja ja hameita, joten niitä minulla ei ole paljoa, vaikka nykyisin käytänkin niitä enemmän. Vaatekaappini on hyvin minimalistinen. En tykkää käyttää farkkuja. Tykkään, että yläosa tai alaosa on löysempi, en tykkää käyttää montaa ihonmyötäistä vaatetta yhtäaikaa. Käytän hyvin vähän asusteita, koruja, jne.

Vierailija
13/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29.

Töissä tummat tai mustat farkut tai kesällä chinokset, paitapusero tai siisti neule. Jalassa nahkaiset kävelykengät tai ballerinat. Joskus hame tai mekko.

Vapaalla rennommin löysiä villapaitoja, pitkävartista saappaita, kesällä minishortseja (ei nyt pakarat paljastavia kuitenkaan), maksihameita, kesämekkoja, nahkatakkia, "seilorityylisiä" kesävaatteita löytyy myös paljon.

Suosik Espritiä, Kappahlia ja Zalandoa.

Vierailija
14/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana et moni pukeutuu vielä alle kolmekymppisenä "nuorekkaisiin" vaatteisiin ja oma tyyli saa näkyä :)

Kummallista yhdistää alle kolmekymppiset ja nuorekkuus. Alle kolmekymppiset ovat nuoria. 

Vierailija
15/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen nuorten kanssa ja nuoret sanoo usein et pukeudun kivasti, tulee sellainen olo et käytänkö vaatteita joita ikäiseni ei kannattaisi enää pitää. :D En siis kulje missään minishorteissa, vaan collegeissa, tunikoissa, neuleissa, pitsipaidoissa jne. 26 olen.

Kyllähän sun ikäisen pitäisi jo unohtaa neuleet.

Vierailija
16/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän ketjun pointti on?

Vierailija
17/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois kiva tietää, missä vaiheessa tulee se maaginen ikä kun nuorten vaatteet pitäisi unohtaa?

Vierailija
18/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja pukeudun fiiliksen mukaan, ei ole yhtä ainoaa tiettyä tyyliä. Useimmiten pukeudun silti hameisiin ja mekkoihin, vintagevivahteella mutta ei tyylipuhdasta vintagea. Yhdistelen uutta ja vanhaa, ostan vaatteita pääosin kirppikseltä ja teen jonkin verran itse. Joskus tarttuu jotain mukaan Cittarista tai Tokmannilta, alusvaatteet ostan jommasta kummasta. Juuri nyt olen innostunut keskiajasta ja mietin, miten sitä voisi tuoda nykyajan arkipukeutumiseen. Ja välillä kun tuntuu siltä, pukeudun farkkuihin, bändi- tai muihin printtipaitoihin, nahkatakkiin ja tennareihin tai maihareihin. Urheilu- ja ulkoiluvaatteita tässä ei kai tarvitse huomioida.

Vierailija
19/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias ja vaatteet ostan yleisimmin HM, Gina Tricot, Cubus, jne, tai sitten netistä. Useimmiten on farkut tai freddyt jalassa koulussa, ja melko paljon käytän urheilutrikoita vapaa-ajalla. Päällä yleensä toppi ja koulussa neule tmv, ja vapaa-ajalla ehkä huppari. Tykkään väreistä, eli mustia tai harmaita vaatteita ei juurikaan löydy. Kenkiä omistan varmasti yli 50 paria, ja niitä tykkään vaihdella. Nykyään käytän myös converseja ja muita matalapohjaisia kenkiä, mutta nuorempana käytin pelkästään korkkareita. Töissä olen sisar hento valkoinen työvaatteineni. 

Nuorempana yritin näyttää ikäistäni vanhemmalta, ja pukeuduin siksi melko klassisesti korkosaappaisiin, villakangastakkeihin ja jakkuihin ym 18-22 vuotiaana. Olen melko nuoren näköinen ollut aina kun olen hoikka ja lyhyt, ja silloin ärsytti ihmisten katseet kun tulin äidiksi 18-vuotiaana, joten yritin näyttää vanhemmalta ehkä sen takia. Nykyään ei enää kiinnosta, lapsikin on jo iso, ja minä pukeudun niinkuin haluan. 

Vierailija
20/22 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi