Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joidenkin ihmisten todella voimakas seksuaalinen aura. Mistä se johtuu tai koostuu?

Vierailija
17.02.2017 |

Mistäköhän joidenkin ihmisten valtava seksuaalinen aura ja vetovoima oikein johtuu?
Olen niin monta kertaa tavannut ihmisiäjotka suorastaan tihkuvat seksuaalisuutta ilman että itse sitä toisivat esiintai korostaisivat.
Eivät nämä ole läheskään aina edes tyrmäävän kauniita/komeita ja vartalokin voi olla vähän sinne päin, eivät siis mitään missiaineksia. Mutta jotain valtavan kiehtovaa ja vetovoimaista näissä ihmisissä on. Sellaista että heidän lähellään on tosi hyvä olla ja oikein tuntee kuinka tämänhenkilön kanssa olisi varmasti ihana harrastaa seksiä.
Ja tämä tapahtuu vaikka henkilöllä olisi vanhat verkkarit päällä, ei mikään syvään uurrettu antava paita.
Mitä nää ihmiset on?
Voiko sellaista ominaisuutta itse kehittää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan on seksikkäitä.Vähän kuin jotkut on hyviä kielellisesti tai hyviä pallonpelaajia.

Synnynnäinen ominaisuus. 

Hyvä ystäväni on sellainen. Liki viisikymppinen nainen, ei suuren luokan kaunotar ja ikä alkaa jo näkyä. Kuitenkin ihan ok kunnossa pitänyt itsensä, ikäisekseen ja ihan mukavan näköinen, jopa kaunis. Mutta voi pojat että hän on vetovoimainen! Seksikäs kuin mikä. Eikä hän edes meikkaa juuri koskaan.Paitsi nykyään hänellä on ripsipidennykset, taitaa olla ainoa meikkaamiseen rinnastettavissa.

Mielenkiinnolla odotan mitä nyt tapahtuu kun hän erosi ihan vastikään. Kun sana erosta alkaa levitä, jono miesehdokkaista saattaa olla pitkä.

Vierailija
2/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista voi harjoitella.

Sä joko olet seksikäs tai sitten et.

Hyvä itsetunto ja hyvä oman vartalon kantaminen parantavan kenen tahansa olemusta. Mutta ei sitä seksikkyyttä voi ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä kerran elämässäni tavannut tällaisen miehen jonka seurassa ensi sekunnista alkaen en voinut ajatella muuta kuin seksiä. Näen häntä yhä satunnaisesti ja sama efeksi toistuu. En tiedä mistä johtuu, hänellä ei ole täydellinen kroppa tai naama, mutta joku ihme seksuaalisuus hänestä huokuu. 

Toisin kuin ap, minusta tällaisen ihmisen läheisyydessä ei ole hyvä olla. Se on painostavaa, ahdistavaa ja kiusallista kun itse haluaisi repiä toiselta vaatteet päältä ja sitten täytyy pitää pokka ja näytellä asiallista (olen varattu).

Vierailija
4/7 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v mies ja tunnen pari tällaista naista. Voi voi miten heidän lähellään on ihana olla. Sellainen lämmin hyvänolon tunne leviää koko kroppaan. Paitsi että ottaa kyllä rankasti eteen kun juttelen heidän kanssaan. 

En ole koskaan uskaltanut tehdä ehdotusta seksiin koska pelkään että nolaan itseni. Nämä naiset eivät tosiaan tee tätä sekikkyyttä tavoitteellisesti vaan he vaan huokuvat tätä seksiä ihan luonnostaan enkä ole varma miten he ehdotukseeni suhtutuisivat.

Kummallisinta koko jutussa on että he ovat melkein viisikymppisiä enkä muutoinoe kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista. Niistä kumman vaan ottaisin ihan koska vaan. Ihan mihin vaan mihin haluaisivat. ;)  Ihan tavallisen näköisiä, kivasti säilyneitä naisia.

Vierailija
5/7 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisethan tunnetusti saavuttavat oikean seksuaalisuutensa vasta neljänkympin jälkeen joten naispuolisilla tämä ilmiö tapahtuukin vasta lähempänä viittäkymppiä.

Sitä nuoremmat naiset yrittävät kopioida ja saavuttaa tätä keinotekoisesti siinä onnistumatta.

Siinä ei tosiaankaan tarvita paljasta pintaa tai glitterimeikkiä. 

Vierailija
6/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten menin uuteen työpaikkaan ja siinä lähistöllä olevassa toisessa työpaikassa näin erään itseäni vähän vanhemman , tumman, muodokkaan ja oikein ihanan Tosi Naisen. Hänen olemuksessan oli jotakin maagisen eroottista, kutkuttavaa. Hän ei ollut mikään täydellinen kaunotar, mutta kaunis kylläkin. Silmissä aina sellainen ihana sänkykamari-ilme , katse sellainen viettelevä. Iloinen, sopivasti jne. Liikkui lanteet keinuen ihanan naisellisesti.

Hänkin jotenkin ihastui minuun heti ja meillä synkkasi hyvin. Sitten hän yllättäen tulikin meidän työpaikkaamme töihin ja alkoi pitkä , salainen flirtti, puheet,  vihjailut, kevyet kosketukset ja lopulta pääsimme  yhdessä sänkyyn. Olihan se mahtavaa saada hänet. Hän oli erittäin kiihkeä ja halukas,kun kotona ei oikein sujunut seksi. Ainoa huono puoli oli, että olimme ja olemme molemmat naimisissa. Se oli vain pakko lopettaa parin kerran rakastelun jälkeen. Emme enää näe valitettavasti kuin satunnaisesti, mutta aina kun näemme, tunnen sellaisen kuuman värähdyksen vieläkin  ja alkaa haluttaa.

Vierailija
7/7 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni, 49 v on sellainen.

Hän on ihan tavallisen näköinen nainen. Pikkuisen pyöreäkin. 

Mutta ihanampaa ystävää saa hakea! Todella ihana, ystävällinen kaikille ja uskoo kaikista maailman ihmisistä vain hyvää ja haluaa kaikille vain hyvää. Joskus häntä käytetään hyväksi sen takia mutta ei onneksi kovin usein. Ei todellakaan ole mikään tyhmä nainen silti. Vain vilpittömän ystävällinen kaikille.

Varmaan tämän hyväätarkoittavan luonteensa vuoksi onkin niin vetovoimainen ihminen.

Hän jaksaa aina järjestää vaikka mitä kokoontumisia omia voimiaan ja vaivaansa säästelemättä. Haluaa aina ihmisiä ympärilleen, on varsinainen hengetär melkein joka paikassa.

Ja miehet ovat niin sulaa vahaa hänen seurassaan.