Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaakohan miehille enää rakastava ja välittävä nainen kumppaniksi?

Vierailija
17.02.2017 |

Kelpaako sellainen vaan pitääkö nykyään olla raju, feikki (meikki, hiustenpidennykset, tatuoinnit, tekorusketus, esittää että rakastaa vaikka raha merkitsee enemmän) ja unohtaa kiltteys ja oma itsensä.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö,kyllä kelpaa! Itse olen juurikin sellainen kiltti ja huolehtivainen nainen (mutta en mikään seinäruusu, jos sillä nyt on mitään merkitystä). Mieheni oli onnesta soikeana kun yöllä paistoin ja täytin hänelle evässämpylöitä töihin. Ajaa meinaan rahtia yöllä ja oli työkavereilleenkin kertonut kuinka otettu oli teostani.

Siinäpä se kun suhteessa ei pääse tuohon asti että voisi edes tehdä jotain tuollaista. Se tulee ihan alusta saakka selväksi miehen toimesta että sitä on vain joku hätävara jonka kanssa ei olla vakavissaan.

N39

Vierailija
42/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskuva täysin hukassa, jos puhuu eritasoisista ihmisistä. En koskaan haluaisi tuntea noin kylmästi ajattelevaa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskuva täysin hukassa, jos puhuu eritasoisista ihmisistä. En koskaan haluaisi tuntea noin kylmästi ajattelevaa ihmistä.

Väität siis, että esim tarja halonen on ihan yhtä viehättävä miesten mielestä kuin esim victorias secret malli adriana lima?

Vierailija
44/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Tarja voittaisi, jos mies pääsisi Tarjan rahoihin käsiksi.Sellaisia tasoajattelijat ovat

Vierailija
45/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö,kyllä kelpaa! Itse olen juurikin sellainen kiltti ja huolehtivainen nainen (mutta en mikään seinäruusu, jos sillä nyt on mitään merkitystä). Mieheni oli onnesta soikeana kun yöllä paistoin ja täytin hänelle evässämpylöitä töihin. Ajaa meinaan rahtia yöllä ja oli työkavereilleenkin kertonut kuinka otettu oli teostani.

Siinäpä se kun suhteessa ei pääse tuohon asti että voisi edes tehdä jotain tuollaista. Se tulee ihan alusta saakka selväksi miehen toimesta että sitä on vain joku hätävara jonka kanssa ei olla vakavissaan.

N39

Juuri näin. Miten sitä pystyisi yllättämään miehen ja tekemään vaikutuksen kun siihen ei saa edes tilaisuutta? Minäkin tykkään leipoa ja laittaa ruokaa mutta koskaan en saa tilaisuutta näyttää näitä puolia itsestäni miehelle. Vai pitääkö mies jotenkin pakottaa väkisin luokseni syömään?

Vierailija
46/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Tarja voittaisi, jos mies pääsisi Tarjan rahoihin käsiksi.Sellaisia tasoajattelijat ovat

Adriana Lima on varmasti myös varakkaampi.

Vierailija
47/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi!!! Nykyisen, frigidin ja tunteettoman jääkaappipakastimen tilalle

Vierailija
48/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa kävelevän seksinuken. Pääasia että sussa on 3 reikää johon panna. :D Harvassa on ne joille seksi ei oo jokapäivänen tarve ja rakkaus ja muu läheisyys tärkeempää. Sit jos et suostu käveleväks seksinukeks ne pettää.

Tosin on jotain harvoja poikkeuksiaki ja jos oikeesti sellasen löydät pidä siitä kii.

Vierailija
49/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kelpaa ainakaan mihinkään vakavaan suhteeseen. Minulla on takana useita n. 2-4kk suhteita. Yleensä mies vain kyllästyy ja lähtee tai löytää jonkun toisen, sen unelmiensa naisen. Minä olen vain sellainen kiva välietappi. Kai minä olen sitten vain niin helvetin tylsä, ruma ja epäkiinnostava. N22

Selkeästi valitset vain itseäsi tasokkaampia peli/jännämiehiä.

Jos mietitään asiaa realistisesti niin ei tavismiehellä ole varaa jättää naista. Tuo että miehet on jättäneet sinut kielii miesten korkeasta tasosta.

Onko se minun vikani jos olen tavallisille kilteille miehille pelkkää ilmaa mutta korkeatasoiset miehet kiinnostuvat minusta? Saan oikeasti vuodessa ehkä 2-3 treffipyyntöä, ei ole tullut kyllä mieleenkään alkaa nirsoilemaan tai antaa pakkeja miehelle sen takia että hän on liian korkeatasoinen. N22

Etkö voi itse tehdä aloitetta omantasoiselle kiinnostavalle miehelle? Oletko täysin miesten aloitteiden varassa?

Olen tehnyt itse enemmän aloitteita miehille mitä miehet ovat tehneet minulle ja yhdestäkään aloitteestani alkaneesta tapailusta ei ole tullut parisuhdetta. Muutenkin miehillä tuntuu olevan vaikeaa suhtautua aloitteelliseen naiseen kunnioittavasti, sitä jostain syystä on miehen silmissä epätoivoinen ja varma tyrkky ja suhtautuminen on sen mukaista. Miehen tehdessä aloitteen ei moista ongelmaa ole vaan myös mies pitää yhteyttä, näkee vaivaa tapaamisten eteen eikä miehen kiinnostumista/ihastumista tarvitse arpoa vaan sen tuntee ja näkee ihan kaikesta.

N40

Vierailija
50/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisi!!! Nykyisen, frigidin ja tunteettoman jääkaappipakastimen tilalle

Miksi sä et lemppaa tuota nykyistä pihalle? Etkö sä osaa olla yksin?

Vierailija
51/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa kävelevän lompakon. Pääasia että sulla on paksu lompakko josta saa rahaa naisen käyttöön. :D Harvassa on ne joille raha ei oo jokapäivänen tarve ja rakkaus ja muu läheisyys tärkeempää. Sit jos et suostu käveleväks lompakoks ne pettää.

Tosin on jotain harvoja poikkeuksiaki ja jos oikeesti sellasen löydät pidä siitä kii.

Vierailija
52/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun siis pitää ensin saada kiltti, rakastava ja välittävä nainen varalle odottamaan ennen kuin uskallat erota? Ei yllätä, juuri näin kilttejä ihmisiä kohdellaan.

Vierailija
53/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en kehtaa lasteni äitiä pihalle lykätä...

Vierailija
54/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa kävelevän lompakon. Pääasia että sulla on paksu lompakko josta saa rahaa naisen käyttöön. :D Harvassa on ne joille raha ei oo jokapäivänen tarve ja rakkaus ja muu läheisyys tärkeempää. Sit jos et suostu käveleväks lompakoks ne pettää.

Nykyään esim. opiskeluajat on pitkiä ja miehillä alkaa olla rahaa vasta, kun ovat kolmekymppisiä jos silloinkaan. Oikeastaan en edes jaksa vastata näin epäloogiseen hourailuun. Jos olet se työnvieroksuja, niin ongelmasi on täysi saamattomuus ja yhteiskunnasta eristäytyminen eikä rahattomuus.

Vierailija
55/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sua lähtemästä?

Vierailija
56/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä halua rakastaa lompakkoa vaan rakastavaa luotettavaa miestä. Sellaisen haluaa rakastava luotettava nainen.

Eikä mitään lompakkoa. Rakastan miestäni miehenä ihmisenä, en sen perusteella onko rahaa vai ei. Tosin mieheni mikään rikas olekkaan enkä minäkään 😂

Vierailija
57/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seliseli

Vierailija
58/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kelpaa ainakaan mihinkään vakavaan suhteeseen. Minulla on takana useita n. 2-4kk suhteita. Yleensä mies vain kyllästyy ja lähtee tai löytää jonkun toisen, sen unelmiensa naisen. Minä olen vain sellainen kiva välietappi. Kai minä olen sitten vain niin helvetin tylsä, ruma ja epäkiinnostava. N22

Selkeästi valitset vain itseäsi tasokkaampia peli/jännämiehiä.

Jos mietitään asiaa realistisesti niin ei tavismiehellä ole varaa jättää naista. Tuo että miehet on jättäneet sinut kielii miesten korkeasta tasosta.

Onko se minun vikani jos olen tavallisille kilteille miehille pelkkää ilmaa mutta korkeatasoiset miehet kiinnostuvat minusta? Saan oikeasti vuodessa ehkä 2-3 treffipyyntöä, ei ole tullut kyllä mieleenkään alkaa nirsoilemaan tai antaa pakkeja miehelle sen takia että hän on liian korkeatasoinen. N22

Muutenkin ärsyttää Tämä stereotypia että jokaisella naisella on joku hiton haaremi josta valita sopiva mies. En minä ole itse valinnut näitä liian korkeatasoisia miehiä, he ovat itse valinneet minut. Ei köyhällä ole vara valita. Haluaisin tavallisen rakastavan miehen mutta en voi sille mitään että kelpaa vain näille alusvaatemalli-lentäjä-lakimies-kirurgeille. N22

Ihmettelen kanssa tuota miesten ihmeellistä harhaluuloa että jokaisella tavisnaisellakin on jonossa miehiä. Ei todellakaan ole vaan kyllä sitä tavisnainen saa olla ihan itsekseen jos ei itse tee aloitteita miehille. Harmi vaan että se naisen aloitteellisuus on enemmistölle tavismiehiä totaalinen turn-off eikä johda kuin korkeintaan panosuhteeseen. Sama juttu sitten näiden "tasokkaampien" miesten aloitteiden kanssa, nekin johtavat pääsääntöisesti pelkkään kepeään tapailuun/panosuhteeseen.

Miksi tavismiehet eivät voi itse tehdä aloitteita tavisnaisille? Miksi lähes kaikki miehet hakee nykyisin pelkkää seksiä?

Vierailija
59/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään esim. opiskeluajat on pitkiä ja miehillä alkaa olla rahaa vasta, kun ovat kolmekymppisiä jos silloinkaan. Oikeastaan en edes jaksa vastata näin epäloogiseen hourailuun. Jos olet se työnvieroksuja, niin ongelmasi on täysi saamattomuus ja yhteiskunnasta eristäytyminen eikä rahattomuus.

Tähän mun aivopieruun jaksoit tarttua, mutta et siihen aiempaan?

Vierailija
60/94 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun siis pitää ensin saada kiltti, rakastava ja välittävä nainen varalle odottamaan ennen kuin uskallat erota? Ei yllätä, juuri näin kilttejä ihmisiä kohdellaan.

Juuri näin, kiltti ja rakastava nainen kelpaa miehelle vain kakkosnaiseksi ja sille varalle että se kotona oleva riivinrauta ottaa ja lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän