Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, siivoatko kämpän ennen lähtöä yöelämään siltä varalta että mukaan tarttuu joku pano?

Vierailija
17.02.2017 |

Kehtaatko viedä ruokottomaan kämppään seksikumppaneita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja muutenkin on kiva tulla siistiin kotiin

Vierailija
2/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä kämppää nyt katselee, jos panettaa kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo muuten käyny 6 vuoteen ravintolassa enää, enkä siivonnu.

Vierailija
4/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoa, koska en harrasta yhden illan panoja.

Vierailija
5/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen siivosin. Sitten tajusin, että ei sieltä kukaan mukaan lähden muutenkaan ja nykyään keltaisen kelmeässä yksiössäni yksinäinen kaljatölkki saa rauhassa etsiä toistaan lattialla. Samalla kun naapurikämpässä vain pakarat nouset ja laskevat. 

On täysikuu.

Vierailija
6/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, laitan hoitoni siivoamaan sen. Kiva katsella kuinka karvainen, alaston jännämies imuroi asuntoani.

Vierailija
7/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä myöskään sheivaa sääriä tai alakertaa.

Vierailija
8/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Jos joku tulee seksiä varten kämpille niin mitä se hänelle kuuluu minkäkainen siivo on? Ja jos ei sitten innosta sen takia niin, hyvästi vaan.

Vierailija
9/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun kämppä on yleensä perussiisti muutenkin, eikä sieltä baarista yleensä ketään tartu mukaan.

Vierailija
10/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun lähden jonkun kanssa panolle baari-illan jälkeen niin jos sen kämppä ei ole puunattu kiiltäväks niin jää panot tekemättä. 

Vierailija
11/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, laitan hoitoni siivoamaan sen. Kiva katsella kuinka karvainen, alaston jännämies imuroi asuntoani.

Siinä karvaiset pakarat nousee ja laskee, kun jännämies antaa kyytiä lattialuutulle.

Vierailija
12/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli lähellä että olisin onnistunut juksaamaan naisen kämpilleni, mutta sitten muistin että pöntössä oli hirveät jarrutusjäljet, enkä kehdannutkaan tuoda naista kämpilleni. Tästä on tosin jo vuosia aikaa.

Vierailija
13/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan itseäni varten, enkä harrasta, mutta en myöskään tuomitse yhden illan juttuja. - Olen kyllä joskus aajtellut, että varmaan minulla kävisi varmasti parhain onni löytää "yö seuraa" kämpille juuri silloin kun kämppäni on kaikkein sotkuisemmassa kunnossa. pessimisti ei pety . - Eli siis vaikka en yhden yön juttuja harrasta aktiivisesti, niin vannomaan en mene, ettenkö voisi joskus sellaisenkin kokea, jos tilanne etetee sopivalla tavalla.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi