Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko parisuhde kestää ilman kosketusta?

Vierailija
17.02.2017 |

Kuinka pitkään olet ollut parisuhteessa ilman, että mitenkään olet ollut kosketuksissa puolisosi kanssa? Kauanko parisuhde voi kestää ilman kosketusta, onko kokemusta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta on pisin aika ilman kosketusta. Nyt on oltu taas joku kymmenisen kk ilman kosketusta. Avioeropaperit on nyt vetämässä.

Vierailija
2/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kestää siihen asti kunnes ei enää ole parisuhde. Muutamia kuukausia, riippuen suhteen aikaisemmasta laadusta ja vaikuttaako tilanne pysyvältä vai ohimenevältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kestin puoli vuotta ilman kosketusta. Sitten pyysin vanhan rakastajan hätiin. Tämän jälkeen suhde jatkui käytännössä platonisena kaksi ja puoli vuotta. Rakastaja oli koko ajan kuviossa mukana joten ilman kosketusta en kokonaan ollut. Harmitti silti suhteen päättyminen. Kuvittelin että löydän seksin ja kosketuksen päälle ymmärtävän miehen nopeammin, nyt olen ollut kolme vuotta sinkkuna.

Vierailija
4/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän, meille koskettelu on niin tärkeä osa suhdetta, että yhdenkin päivän tauko loisi epäluulon ilmapiirin.

Vierailija
5/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ´kosketus´? Lasketaanko hali vai tarkoitetaanko tässä nyt ihan seksiä?

Vierailija
6/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pidä koskettelusta tai suutelusta eli emme harrasta niitä. 20 vuotta olemme olleet naimisissa.

Vierailija
7/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta on pisin aika ilman kosketusta. Nyt on oltu taas joku kymmenisen kk ilman kosketusta. Avioeropaperit on nyt vetämässä.

Oho, oletpa kärsimätön ja kun toinen vaan antoi sinulle omaa aikaa ja tilaa.

Vierailija
8/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kestin puoli vuotta ilman kosketusta. Sitten pyysin vanhan rakastajan hätiin. Tämän jälkeen suhde jatkui käytännössä platonisena kaksi ja puoli vuotta. Rakastaja oli koko ajan kuviossa mukana joten ilman kosketusta en kokonaan ollut. Harmitti silti suhteen päättyminen. Kuvittelin että löydän seksin ja kosketuksen päälle ymmärtävän miehen nopeammin, nyt olen ollut kolme vuotta sinkkuna.

Olet pettäjätyyppiä aina , et ole mitään ns vaimomatskua ikinä kenellekään.

Pysyt sinkkuna & rentoudut fb kaverien kanssa

Vierailija
9/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Sittenpähän olen. Ainakin saan kosketusta. Kuulostat katkeroituneelta mieheltä joka ei naisille kelpaa parisuhteeseen.

Vierailija
10/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhteessa 6 viikkoa.

Ei-kaukosuhteessa suunnilleen työpäivän pituus + tunti. Aamulla on aina pussattu kun toinen on lähtenyt töihin vaikka toinen olisi vielä nukkumassa/heräilemässä. Kotiintullessakin yleensä halataan mutta ei välttämättä aina. Jollain tavalla kuitenkin kosketellaan jo siihen tunnin sisään, tuntuisi todella luonnottomalta olla koskematta.

Vierailija
11/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ´kosketus´? Lasketaanko hali vai tarkoitetaanko tässä nyt ihan seksiä?

Aa, eipä käynyt mielessäkään että jollekin "kosketus" on koodisana seksille :D No on meillä välillä kolmenkin päivän tauko, yleensä joka päivä tai joka toinen päivä on tätä "kosketusta" tarjolla. Tietysti en laske tähän niitä hetkiä kun on ollut joku terveydellinen ongelma tmv että seksi on ollut pois laskuista mutta kyllä tällöinkin pyritään jonkinlaiseen seksuaalisuuteen vaikkei yhdynnässä oltaisikaan.

10

Vierailija
12/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Sittenpähän olen. Ainakin saan kosketusta. Kuulostat katkeroituneelta mieheltä joka ei naisille kelpaa parisuhteeseen.

Tai sitten vaan totuuden kertoja jolla on vähän viddumainen luonne.

Katkeroitunut en kyllä ole.

Ei ole, siihen mitään syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan