Oletko ajanut HOLLYWOOD-kukkulalla ja Beverly Hillsissä?
Kommentit (10)
Kaverini asui San Diegossa ja kun kävin vierailulla, ajeltiin pitkin Kaliforniaa. Ihan kivaa oli, muttei niin vaikuttavaa kuin olin etukäteen ajatellut.
Hollywood hills on kapeat tiet, paljon turisteja ja autoja ja parkkikiellot kaikkialla. Kovin lähelle Hollywood kylttiä ei autolla pääse. BH on aina isot ruuhkat, mut paljon hienoja autoja varsinkin hotellien edessä.
Jep 😊🌴 Hollywood walk of fame oli kyllä vähän pettymys. Mutta kyllähän siellä oli hienoa, elokuvamaisemissa ajella 🎬
Losin ruuhkat on kyllä ihan järkyttävät, nopeemmin pääsee kävellen.
Upea auringonpaiste, palmuja katujen varsilla, aivan kuin elokuvissa, leveitä katuja, mutta myös hirvittäviä liikenneruuhkia. Mieluummin istuu taksissa tai bussissa ja nauttii vain maisemista. Walk of Fame on aamusta iltaan täynnä bussilaumaturisteja, rihkamakaupittelijoita ja ihan tavallisia paikallisia asukkaita. Hollywood-kyltin kukkulalle on tunnin kiipeäminen pölyisiä polkuja pitkin, eikä silloinkaan pääse ihan viereen. Hollywood Boulevardia mukavampi kävelyreitti on Sunset Boulevard.
Istuin kyydissä, mies ajoi. Oli jotenkin pettymys, en ymmärrä LA hypetystä. Santa Monica, Long beach ja Anahaim enemmän mun makuun.
En ole, mutta vahdoin juoksujalkaa jatkolennolle LAX- kentällä. Ikinä en ole nähnyt sellaista kaaosta.
En vielä, kun mun LA on vasta viikolla 40. Sitten ajelen..
Ihanaa! Maisemat oli kuin Eaglesin levyn kannessa.