Miksi naiset loukkaantuvat nanosekunnissa?
Kommentit (15)
Miehet ovat hitaita. Naisten aivot pystyvät tekemään päätöksen loukkaantumisesta nanosekunnissa ja heillä on TUNTEET minkä vuoksi loukkaantuvat. Miesten kannattaisi miettiä mitä suustansa päästävät, kauemmin kuin sen nanosekunnin.
Minä läpsäisin yhtä naispuolista työkaveria pepulle, kun oli niin kauniisti esillä minihameessa. Suuttui niin pirusti :D
Itseäni ei haittaisi ollenkaan jos joku kivan näköinen tsirbula puristaisi minun hauistani töissä ;)
M27
Vierailija kirjoitti:
Minä läpsäisin yhtä naispuolista työkaveria pepulle, kun oli niin kauniisti esillä minihameessa. Suuttui niin pirusti :D
Itseäni ei haittaisi ollenkaan jos joku kivan näköinen tsirbula puristaisi minun hauistani töissä ;)
M27
Voiko olla todellista.
Olet väärässä, naiset loukkaantuvat planckin ajassa, eli aika joka valolta kestää kulkea planckin matka. Tämän lyhyempää ajanjaksoa ei ole olemassa, siis jotain 10^-44 sekuntia=0,00000000000000000000000000000000000000000001sekuntia.
Hyödyllinen evoluution aikaansaama ilmiö. Kusipäät kannattaa ohittaa mahdollisimman nopeasti. Kyse on sentään siitä pohjimmiltaan että lapselle etsitään isää ja kusipää on huono isä.
Koska ovat ammattimaisia uhriutujia. Tosin loukkaantuminen voi tulla vasta vuosienkin päästä.
"Muistatko silloin torstaina 19.8.2005, kello 14.31 kun sanoit niin ja näin, mitä mahdoit sillä oikein tarkoittaa?".
Ja loukkaantunut nainen kaivelee samaa asiaa vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Hyödyllinen evoluution aikaansaama ilmiö. Kusipäät kannattaa ohittaa mahdollisimman nopeasti. Kyse on sentään siitä pohjimmiltaan että lapselle etsitään isää ja kusipää on huono isä.
Ihan hyvä mutta aika monella lapsella on kusipää isä ja monesti se kusipäisyys on jo täysin näkyvillä ennen hedelmöitystä, mutta nainen ei suostu uskomaan selkeitä merkkejä vaan kuvittelee, että voi muuttaa miehen. Tiedän, koska olen (ollut) tuo nainen ja niin on moni muukin. Joskus naisen hyvä mielikuvitus on huono asia!
No kyllä se kuitenkin edistää kusipäiden unohtamista vaikka systeemi ei olekaan täydellinen. Oikea suunta.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat ammattimaisia uhriutujia. Tosin loukkaantuminen voi tulla vasta vuosienkin päästä.
"Muistatko silloin torstaina 19.8.2005, kello 14.31 kun sanoit niin ja näin, mitä mahdoit sillä oikein tarkoittaa?".
Ja loukkaantunut nainen kaivelee samaa asiaa vuosikymmenet.
On todella tärkeää muistaa, että mies x on kusipää eikä antaa anteeksi koskaan tai unohtaa. Näin välttyy turhalta mielipahalta.
Miehet myös joskus ihmettelee, miten nainen käänsi kelkkaansa yhtäkkiä ja pakkasi kamansa. Monesti nainen on kyllä useaan otteeseen jo verbaalisesti ilmaissut tyytymättömyytensä, mutta mies jostain syystä luulee että kaikki on silti ok.
Vierailija kirjoitti:
M27
Hauista? Takapuolelle sinua pitäisi taputella. Et tosin voi olettaa, että se taputtelija on kivan näköinen tsibula, se voi olla kuka vaan.
Oikeasti en voi ymmärtää, miksi töissä pitää kosketella toisia. Mitä ihmettä sinä teet työksesi, jos se on siellä hyväksyttyä?
Siksi että typerään käytökseen kannattaa reagoida heti. Olisi typerää alkaa monen tunnin päästä tai vielä myöhemmin kysellä että mitä sä tarkoitit sillä kommentilla, jonka toinen olisi ehkä ehtinyt jo unohtaa. Kaikkien luontokappaleiden koulutuksessa oikea-aikaisuus on tärkeää, rangaistus/palkkio täytyy tulla väärästä tai oikeasta toiminnasta heti, jotta koulutettava ymmärtää mitä on tehnyt oikein taikka väärin.
Jos kusipää pesiytyy nurkkiin siitä on paljon vaikeampaa päästä eroon. Siksi tehokas ja armoton kusipäätutka on valintaetu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Hauista? Takapuolelle sinua pitäisi taputella. Et tosin voi olettaa, että se taputtelija on kivan näköinen tsibula, se voi olla kuka vaan.
Oikeasti en voi ymmärtää, miksi töissä pitää kosketella toisia. Mitä ihmettä sinä teet työksesi, jos se on siellä hyväksyttyä?
Käytännössä miehen haba on naisille yhtä kuin naisen takapuoli miehille. Eniten naisia seksuaalisesti kiinnostava ruumiinosa. Siksi kirjoittajan vertaus.
Thinking fast. Opettele käytöstapoja.