Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 9 vuotiaan jättää yksinään kotiin yöksi, jos me lähdemme miehen kanssa pitkästä aikaa viihteelle?

Vierailija
17.02.2017 |

Meillä menee yleensä koko yö.
Mutta voiko lapsen jättää kotiin?
Jos lähtiesämme laitamme nukkumaan ja aamulla tulemme kotiin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee yleensä koko yö.

Mutta voiko lapsen jättää kotiin?

Jos lähtiesämme laitamme nukkumaan ja aamulla tulemme kotiin?

Yleensä menee koko yö? Niin että ei olla ensimmäistä kertaa jättämässä lasta heitteille?

Suosittelen Minnesota-hoitoon menemistä jos viinanhimo on niin voimakas, että edes harkitsee 9-vuotiaan jättämistä yöksi yksin kotiin.

Mistä teidän kaltaisianne paskavanhempia sikiää?

Vierailija
22/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi rauhassa nauttia "viihteestä" jos tiedän 9v lapseni olevan yksin kotona.

Hoitajan ollessa paikalla voin itsekin rentoutua ja nauttia omasta ajasta ilman lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? No ei voi jättää. Teini kaveriksi sinne niin sitten ehkä.

Outoa ajatella, että itse vahdin sukulaisten lapsia 13v alkaen öitä, aiemmin päiviä jo. Kerralla oli vaihdellen 2-4 pientä lasta, ikähaarukka 6kk-4v. Enpä kyllä tiedä jättäisinkö itse.. hyvin kyllä aina huolehdin lapsista, ei siinä, mutta oikeasti jos olisi tullut vaikka tulipalo miten 13-vuotias pelastaa kaikki 4 pientä lasta?

Toinen mitä olen joskus miettinyt, on se, että ala-asteikäisenä jäin siskoni (ala-asteen loppu/yläasteen alku) kahdestaan öiksi kotiin ja joskus nukuimme ulkona takapihalla teltassa vaikka vanhemmat eivät olleet kotona. En itse uskaltaisi antaa tuohon lupaa. Maailman meno muuttunut vai sääntöjä tiukennettu?

Vierailija
24/24 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kyllä voi jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi