Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä piilolinssit?

Vierailija
17.02.2017 |

Mistä liikkeestä kannattaisi hankkia piilolinssit/mikä merkki mahtaisi olla hyvä? Olen nyt ekaa kertaa hankkimassa, joten kaipailisin kokemuksia. Instrulla näyttäis ainakin saavan tällä hetkellä vähän alea 🤔

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata netistä. Esim lensway on hyvä. Itse käytän one day acuvue moist linssejä

Vierailija
2/9 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tilata netistä. Esim lensway on hyvä. Itse käytän one day acuvue moist linssejä

Eipä niitä ensimmäisiä linssejä ainakaan netistä noin vaan tilailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivuuden saa selville vain sovittamalla & näöntarkastuksella. Eli optikolle ensin sovitukseen.

Vierailija
4/9 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Tällainen käsitys mulla oli itselläkin. Mietinpä vain, että onko sillä väliä, mihin liikkeeseen menee, niissähän on ilmeisesti eri merkkisiä piilareita?

Vierailija
5/9 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Tällainen käsitys mulla oli itselläkin. Mietinpä vain, että onko sillä väliä, mihin liikkeeseen menee, niissähän on ilmeisesti eri merkkisiä piilareita?

Aika pitkälti samoja ne kaikki on, eroa on sitten siinä haluatko päivä-, kuukausi- tai jopa värilliset linssit.

Samalla tehdään näöntarkastus ja piilareiden soveltuvuus silmillesi.

Vierailija
6/9 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä mistä optikolta ekat piilarit. Jatkossa sitten samat halvalla lenswaylta.

Vierailija
7/9 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ensin piilolinssisovitukseen optikolle mistä saat reseptin mukaan sekä suosituksen käytettävistä linsseistä. Sitten tilaat netistä vastaavia. Netissä piilarit jopa 3x halvempia kuin optikkoliikkeessä ja ovat ihan samaa tavaraa.

Vierailija
8/9 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös käydä optikolla tarkistuttamassa silmät välillä, vaikka tilaisit jatkossa netistä linssejä.

Vierailija
9/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin kuin moni on jo vinkannutkin, eli ensin optikolle piilolinssisovitukseen, jotta saat juuri sinun silmiisi sopivat linssit.

Lisää tietoa: http://piilari.info/piilolinssien-hankkiminen/