Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulle paska asiakas, joka annat palautetta nimettömänä loukkaantumisestasi

Vierailija
17.02.2017 |

Ei sitten tullut mieleen, että vika on sinussa itsessäsi ja että jos olisit hiukan vaivautunut kysymään tilanteessa asiaasi liittyen, se olisi selostettu sinulle ja olisit voinut tunkea kuulemma tuntemasi häpeän ahteriisi. Jos asiakaspalvelija kyselee sinulta asioita, jotka vaikuttavat sinun mielestäsi loukkaavilta, niin kannattaa lähtökohteisesti ajatella, että vikapa taitaakin nyt olla ihan sinussa itsessäsi ja ääliömäisen pikkumaisessa luonteessasi. Vai kuvitteletko minun niitä samoja kysymyksiä päivittäin kyselevänä jotenkin sinua loukataksesi niitä kysyvän? Mene itseesi senkin vittumainen ääliö, ja kyllä, on tosiaankin toisia liikkeitä, joissa voit asioida, painu niihin senkin kitisevä urpo!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Joku on joutunut puhutteluun paskan asiakkaan takia. Huomautus?

Vierailija
22/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Joku on joutunut puhutteluun paskan asiakkaan takia. Huomautus?

Taisi ollakin ihan aiheellinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin kipeen oloista settiä ap:lta, että kipikipi vaan työterveyteen hakemaan saikkua. Et tunnu olevan ihan täysin työkykyinen.

Vierailija
24/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun kannattaisi käydä juttelemassa aggressiivisuudestasi ammattiauttajan kanssa. 

Tietenkin palaute harmittaa ja loukkaa, mutta voisiko olla, ettet oikeasti tunnista virheitäsi? Raivostunut kirjoituksesi oli huolestuttavaa luettavaa. 

Tietenkin voi olla, että asiakas oli väärässä, mutta reaktiostasi päätellen en ole asiasta ihan varma. 

Vierailija
25/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap antaa anonyymiä palautetta, jossa itkee anonyymiä palautetta :D

Vierailija
26/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen korkeakoulutettu niin ei tarvitse olla jossain paskaduunissa missä ap ja yrittää olla tärkeä :))

Vierailija
27/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen korkeakoulutettu niin ei tarvitse olla jossain paskaduunissa missä ap ja yrittää olla tärkeä :))

Äidinkielentaito jäi ilmeisesti oppimatta jo peruskoulussa. 

Ohis

Vierailija
28/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää sellaiset työpaikat missä kaikki palaute otetaan tosissaan. Meillä onneksi esimiehet tietävät millaista tekemämme työ on, ja miten kukin työnsä suorittaa. Itse olen saanut haukkumapalautetta mm. siitä, etten hoitanut meille kuulumatonta asiaa. Siis tyyliin laina on OP:ssa ja minä Nordeassa en suostu myöntämään maksuvapaita.. Asiakkaissa on loputon määrä ihmisiä, joista ei voi ymmärtää miten he yleensäkään selviävät elämästä kun ihan perusasioita ei ymmärretä.

Vierailija
29/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä se, että useista aloille sopimattomista ns. asiakaspalvelijoista arvaa, että pomolle ja takahuoneessa ollaan niin viattomia ja asiakas on ehdottomasti saatettava epäilyttävään valoon. Siksi nimetön palaute. Miksiköhän sen arvaa, vaikka on maan tapa?

Vierailija
30/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä annan palautetta aspojen esimiehille suoraan ja ohitan nillittjät.

Vierailija
31/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyy oo asiakaspalavelijalla asenne kohillaa

Kannattaisiko harkita alan vaihtoa?

Vierailija
32/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää sellaiset työpaikat missä kaikki palaute otetaan tosissaan. Meillä onneksi esimiehet tietävät millaista tekemämme työ on, ja miten kukin työnsä suorittaa. Itse olen saanut haukkumapalautetta mm. siitä, etten hoitanut meille kuulumatonta asiaa. Siis tyyliin laina on OP:ssa ja minä Nordeassa en suostu myöntämään maksuvapaita.. Asiakkaissa on loputon määrä ihmisiä, joista ei voi ymmärtää miten he yleensäkään selviävät elämästä kun ihan perusasioita ei ymmärretä.

Taitaa olla tuossakin kyse siitä että asiakas on tekemississä uuden oudon asian kanssa, ei osaa, ei ymmärrä, eikä tunne termejä jne. Asiakaspalvelija taas on tekemisissä itselleen päivänselvän asian kanssa ja puhuu termeillä joita asiakas ei ymmärrä. Itseäkin vituttaa monesti kun aspa kyselee että haluanko sitä tai tätä ja kyse on joistain palvelun nimistä jotka muuttuu parin vuoden välein, eikä kukaan asiaa seuraamaton voi pysyä niissä kärryillä.

Vierailija
33/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että ap ei ole varma palautteen antajasta, mutta on varma siitä, että asiakas on väärässä...

Vierailija
34/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kerran kävi liikkeessämme asiakas joka jutusteli niitä näitä mutta mitään ei ollut kuulema varaa ostaa. Keskustelun lomassa hän yhtäkkiä huudahti:"pitääkö tästä tilasta maksaa jotain?" Olin hetken lähes sanaton ja jatkoin:"kyllä yrittäjän pitää maksaa vuokraa liiketilasta." ja asiakas näytti siltä, ettei mennyt jakeluun.

Vierailija
35/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä lähinnä kyse tällaisesta. En todellakaan saanut asiasta palautetta henk koht mutta tunnistin tapauksen ja menin kysymään oliko asiakkaalle selitetty, että eipä asialle mitään voinut tms niin ei ollut voitu, koska yhteystietoja ei ollut. Eli asiakas ei hyötynyt tästä sönkötyksestään mitenkään.

ap

Vierailija
36/41 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tuossakin kyse siitä että asiakas on tekemississä uuden oudon asian kanssa, ei osaa, ei ymmärrä, eikä tunne termejä jne. Asiakaspalvelija taas on tekemisissä itselleen päivänselvän asian kanssa ja puhuu termeillä joita asiakas ei ymmärrä. Itseäkin vituttaa monesti kun aspa kyselee että haluanko sitä tai tätä ja kyse on joistain palvelun nimistä jotka muuttuu parin vuoden välein, eikä kukaan asiaa seuraamaton voi pysyä niissä kärryillä.

Ja tästä itkisit tunteneesi häpeää kyseiseen yrityksen, etkä sanoisi asiaa esim. kyseisessä tilanteessa tai muutenkin siis ottaisit asian niin, että sinua palveli paskiainen, joka varmasti koitti loukata sinua?

Vierailija
37/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hee

Vierailija
38/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyyminen palaute on loistava keksintö, pyysin yhtä aspaneitokaista treffeille ja pakit tuli.

Laitoin 2-3kertaa kuussa paskaa palautetta tästä daamista, ja ei mennyt kun kolmisen kuukautta niin neitokainen ei ollut enää töissä ko. lafkassa

Määki irtisanoin itteni just tollasten k-päiden takia.

Vierailija
39/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina laittanut palautetta jälkikäteen jos olen kokenut huonoa asiakaspalvelua maksavana asiakkaana.

Tarjoan toimijalle ja asiakaspalvelijalle mahdollisuuden parantaa toimintaa. Jos seuraavalla asiointikerralla mikään ei ole muuttunut, äänestän jaloillani.

Se on sen asiakaspalvelijan etukin oppimisen kannalta kun saa rakentavaa palautetta siitä, ettei ole onnistunut.

Vierailija
40/41 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä