Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1.3.2017 astuu voimaan tasa-arvoinen avioliittolaki, miten se vaikuttaa sinun elämääsi?

Vierailija
17.02.2017 |

Varsinkin vastustajien mietteitä kaipaan. Miten _sinun_ elämässäsi näkyy kun ihmisoikeudet kuuluvat myös sateenkaariperheille?

Kommentit (349)

Vierailija
1/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vielä varmaa. Aito avioliitto -aloite on edelleen käsittelyssä.

Vierailija
2/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveria voi mennä naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär voi mennä naimisiin.

Vierailija
4/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin niitä lapsia joille annetaan "perheeksi" homopari.

Miten se vaikuttaa sinun henkilökohtaiseen elämääsi että pirkko ja pirjo saavat mennä naimisiin? -HENKILÖKOHTAISEEN- elämääsi?

Vierailija
5/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytännössä mitenkään. Olen kuitenkin iloinen, että elän jälleen hieman liberaalimmassa ja suvaitsemammassa maassa. Suunta on oikea, mutta muutoksen vauhti liian hidas.

Vierailija
6/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit saa mennä naimisiin. Ei oo multa mitenkään pois. Monilla kavereilla on jo rekisteröity parisuhde yms. Itsekin olen biseksuaali. Mun mielestä ketä vaan 2 aikuista ihmistä saa mennä naimisiin keskenään. Miks edes toisilla pitäs olla vähemmän tai enemmän oikeuksia seksuaalisen suuntautumisen takia.

Mitä onnellisempia ihmiset on niin sitä paremmin menee kaikilla.

N23

Vierailija
7/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen naimisiin kesäkuussa puolisoni kanssa :) 18v yhteistä taivalta takana.

Vierailija
8/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla. Olen hetero ja naimisissa.

Vierailija
9/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä säälin niitä lapsia, joilla ei ole perhettä.

Vierailija
10/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se vaikuttaa sinun henkilökohtaiseen elämääsi että pirkko ja pirjo saavat mennä naimisiin? -HENKILÖKOHTAISEEN- elämääsi?

Yritä nyt älykääpiö ymmärtää että säälin niitä lapsia joille tulevaisuudessa tullaan antamaan oikean perheen korvikkeeksi pirkkopirjoviritys.

Vierailija
11/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta elämääni mitenkään. Mun puolesta täysi-ikäiset ihmiset saa mennä naimisiin ihan kuten haluavat.

Vierailija
12/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini voi mennä vihdoin naimisiin, joten olen tyytyväinen hänen puolestaan. Muuten ei vaikuta omaan elämääni, mutta iloitsen siitä että Suomessa saadaan vihdoin tasa-arvoa tähänkin asiaan.

Vierailija
13/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on pakko erota, kun perinteinen, aito ja luonnollinen avioliittoni onkin yhtäkkiä rinnasteinen sairaiden sodomiittien rietastelujen kanssa.

Tuota minä olen suositellut muillekin konservatiiveille. Saas nähdä, moniko eroaa. 😂

Vierailija
14/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai oikeastaa mitenkään. Olen vaan onnellinen niiden parien puolesta, jotka viimein pääsevät naimisiin. Ja toki iloitsen ettei nuo "aito"avioliitto-pellet saaneet tahtoaan läpi.

Vierailija
15/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tuoda thaikuista parikymppisen ladyboyn vaimokseni.

Vierailija
16/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koskas tämä laki saadaan koskemaan Islamia? Perustuslakihan takaa yhdenvertaisuuden MYÖS riippumatta uskonnosta? 

Vierailija
17/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mielipiteillä on väliä, jos laki säädetään näin. Voihan se alkaa kuitenkin vituttaa, jos ei kohta saa erityiskohtelua. Sitä mietin.

Vierailija
18/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt älykääpiö ymmärtää että säälin niitä lapsia joille tulevaisuudessa tullaan antamaan oikean perheen korvikkeeksi pirkkopirjoviritys.

Säälimällä asetus kohteiden yläpuolelle. Myötätunnolla heidän rinnalleen.

Sanontakin on,että sääli on sairas tunne.

Vierailija
19/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä itse, älykääpiö vastata alkuperäiseen kysymykseen. Miten tasa-arvoinen avioliitto vaikuttaa SINUN elämääsi?

Vierailija
20/349 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä itse, älykääpiö vastata alkuperäiseen kysymykseen. Miten tasa-arvoinen avioliitto vaikuttaa SINUN elämääsi?

Vastasin jo. Ei ole minun vikani jos vastaus ei miellytä tai et ymmärrä vastausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi