Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa eron, koska muka "petin". Vaikken edes pettänyt.

Vierailija
17.02.2017 |

Olin yötä hotellihuoneessa yhden tyypin kanssa mutta mitään ei tapahtunut. Juteltiin vain. Miksei mies voi uskoa minua?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nyt pettämiseltä vaikuttaa ulkopuolisen silmin. Miksi edes olit vieraan kanssa samassa hotellihuoneessa?

Vierailija
2/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä. Ens kerralla kun toimit noin, vastassaan voi olla luolamies joka ei ota kieltävää vastausta. Mies siis haluaa eron naisesta joka ei ymmärrä, mikä tilanne on liian riski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jutellut puoli vuotta toisen miehen kanssa syvällisiä ja koen kyllä pettäväni, vaikka fyysiseksi tämä juttu ei ole mennytkään.

Vierailija
4/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kai aikonut erota jo pitkään, jos ei edes halua kuulla selitystä. Miksi ei halua keskustella? Ja miksi olit siellä hotellihuoneessa ylipäätään? Mites se hotellimies, eikö voi kertoa miehelle, että mitään ei ole tapahtunut? Eikö tuota voi mitenkään selvittää? Vuosien suhde katki noin vain? Vai valehteletko?

Vierailija
5/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikket olisikaan pettänyt, mies uskoo silti niin. Minäkin uskoisin puolisoni pettäneen jos hän selittäisi olleensa toisen kanssa yön hotellihuoneessa. Itse olen myös teininä ollut hotellihuoneessa toisen pojan kanssa, se oli vain säästökysymys kun edustimme kouluamme jossain hankkeessa... erilliset pedit sentään oli...

Vierailija
6/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnioittaisit puolisoasi ja parisuhdettasi, niin haluaisit itse käyttäytyä luottamusta herättävällä ja ylläpitävällä tavalla, ja siihen ei todellakaan kuulu hotelliöiden viettäminen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Vaan ei näemmä kiinnostanut, ja puoliso huomasi tämän ja haluaa nyt etsiä kumppanin jota kiinnostaa. Ongelma oli missä?

Vierailija
7/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies sai tietää tuosta? Mä en kertoisi. Tulee turhaan epäilyksiä ja riitoja.

Vierailija
8/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole luottamusta, miksi jatkaisit suhteessa?

Mä kyllä hyväksyn mieheni naispuoliset kaverit, monesti ovat olleet samassa hotellihuoneessa. Jos edes epäilisin, tätä suhdetta olisi turha jatkaa.

Vierailija
9/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei halua, että vaimonsa on jonkun vieraan miehen ilmainen psykiatri yövuoroissa tai edes päivävuoroissa. 

Vierailija
10/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miini kirjoitti:

Kyllähän tuo nyt pettämiseltä vaikuttaa ulkopuolisen silmin. Miksi edes olit vieraan kanssa samassa hotellihuoneessa?

Tapasin hänet baarissa. Mentiin hänen huoneeseensa paukuille ja juttelemaan. Ap

Vierailija
11/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies sai tietää tuosta? Mä en kertoisi. Tulee turhaan epäilyksiä ja riitoja.

No tämä mies, jonka kanssa olin, laittoi viestiä ja mies luki niitä. Ap

Vierailija
12/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tinderiä ja tapaan sen kautta miehiä, mutta en itse koe pettäväni miestäni koska en mene suutelua pidemmälle heidän kanssaan. Mies ei siis tiedä, eikä tarvitse tietää.

Vierailija
13/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka, et olisi pettänyt teknisesti niin onhan tuo sopimatonta käytöstä mennä baarista vieraan miehen kanssa hotellihuoneeseen juttelemaan. Mitä niin tärkeää juteltavaa on satunnaisen ihmisen kanssa, jota ei enää huomisen jälkeen tapaa. Ai niin, tehän aloitittekin ihmissuhteen ja jatkoitte sitä viestittelyllä.

Vierailija
14/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän tinderiä ja tapaan sen kautta miehiä, mutta en itse koe pettäväni miestäni koska en mene suutelua pidemmälle heidän kanssaan. Mies ei siis tiedä, eikä tarvitse tietää.

Miksei miehen tarvitse tietää?

Eihän tuossa tilanteessa ole kyse siitä pidätkö SINÄ tuota pettämisenä.

Vierailija
15/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On on, täysin minun oma asiani joka ei miehelle kuulu pätkääkään. :)

Vierailija
16/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen. Enkä tällaisia tapaamisia tms miehelle yleensä raportoikaan, mutta nyt hän siis luki näitä viestejä, joita tämä hotellimies on minulle lähetellyt. Ap

Vierailija
17/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kuulu? Teillä on siis avoin suhde?

Vierailija
18/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusivehkeitä hinkattiin.

Vierailija
19/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kyse ei ole pettämisestä, niin miksi et kertoisi miehellesi? Eihän hän siitä pahastuisi :)

Vierailija
20/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapas ap. ajatella asia toisin päin. Miehesi olisi yötä poissa kotoa ja sulle selviäisi jälkeenpäin hänen viettäneen yön hotellissa toisen naisen kanssa. Mitään ei tapahtunut, me vaan juteltiin henkeviä ja nukuttiin. Mitäs pitäisit? Älä tee toiselle sitä, mitä et haluaisi itsellesi tehtävän.

Vaikka ero tulisi, niin onhan sulla se ihanan henkevä hotellimies lohtunasi:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi