Apua mies yövuorossa enkä uskalla mennä kotiin! Istun varmaan koko yön täällä abc:llä...
Pelkään olla yksin kotona.
En tiedä miksi...
Mies lähti klo 20 aikaan töihin ja minä lähdin samalla muka abc:lle kauppaan, mutta oikeasti istun täällä, kun pelkään mennä kotiin.
Asumme kerrostalo kaksiossa ja pelkään, ettå näen harhoja kotona eli että näen jokun ihmisen sielä.. :(
Mies ei tiedä tästä.
Mitä oikein teen?
Nyt en ainakaan uskalla enää mennä, koska joudun tulemaan pimeeseen kämppään sisään!!
Voi eihh!!! :(
Kommentit (39)
Joo, älä mene kotiin. Nyt ajat lähimpään ensiapuun ja kerrot tämän saman siellä.
Nyt huomenna heti soittoa lääkärille! Ja mee vaikka tutulle yöks tai jos ahistaa niin paljon nii ota hotellihuone vaikka! Tsemppiä!!
Miksi tästä nyt ensiapuun pitäisi mennä?
Ap
Just, aattelitko sinne ABC:lle muuttaa? Kotiin vaan reippaasti ja kaikki valot päälle puhelin käteen ja tongit joka nurkan ja kaapin läpi. Huomenna ostat turvalukon tai koiran:)
En minä harhoja tai ketään sielä näe mutta pelkään että näen.
Ap
Mä pelkään myös kotona. En uskalla asua kuin kerrostalossa ja kerrostalossa en ole koskaan asunut ekassa kerroksessa. Kellarissa pelkään hullun lailla.
Laitan kotona aina matkalaukun ulko-oven eteen jotta kukaan ei pääse murtautumaan ilman että kuulen.
Mutha-info ja dekkarien kuunteleminen ei auta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä nyt ensiapuun pitäisi mennä?
Ap
Siksi, että tarvitset päälääkärin apua.
Otsikosta sain sellaisen kuvan, että olisit yövuorossa ja joku miesasiakas ahdistelisi sinua niin, ettet uskalla mennä kotiin.
Kannattaa lukea teksi läpi ennen lähettämistä.
Missä olet ap? Tarvitsetko apua,voin viedä sinut kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile elävää Jumalaa. Rauhoittaa, kun mieli laukkaa. Itsekin meinaan joskus taipua näkemään mörköjä, mutta kun sanon Jeesus Kristus, rauhoitun heti.
Eli kun näet harhoja, niin alat kutsumaan harhoja jotta rauhoitut? Kuulostaa fiksulta...
Minä en uskalla katsoa ainakaan yksin mitään rikosohjelmia tai vastaavia, koska tiedän että sitten aina yöllä kun pitäisi nukkua ja on pimeää alkaa tulla kaikenlaisia kauhun tunteita ja en nuku kunnolla viikkoihin. Tiedän kyllä että pelko on ihan järjetön mutta en voi sille mitään.
M kirjoitti:
Öööö no abc:llä eihän niitä niin montaa ole=) vähän yli 400
M kirjoitti:
Eikös se koti ollut just se paikka minne ap ei halua mennä?
Anoppi haki jonkun puukon yöpöydälle, ku pelkäs olla yksin lasten kans.. sit appi vähän valotti, että on tosi kätevää, jos joku tunkeutuu sisään, ni sillä on heti ase käsillä...
Jos et vielä tätä lukiessa ole mennyt päivystykseen, tee se nyt heti! Olet varmaan jo ennestään tuttu asiakas mielenterveyspuolella ja ottavat sinut vakavasti, kun menet akuuttipäivystykseen.
Kerro siitä, että sinä vielä tässä vaiheessa ymmärrät itsekin, että ne ovat harhoja jotka sinua pelottavat niin, että et uskalla olla kotona. Vaarallisemmaksi sairaus menee siinä vaiheessa, kun et enää ymmärrä, että ne eivät ole totta. Toivottavasti pääset hoitoon ennen sitä.
tsemppiä ap. minäkin pelkään kun mies on öisin poissa , mutta muista ettevät kuvitellut möröt tee pahaa. katselet vaikka läpääriä kuulokkeet korvilla , ettet kuule joka rasahdusta ja saat muuta tekemistä kuin vilkuiilla säikkynä varjoja1
Sie saakelin matkia ,veit mun trollin »:(
Vierailija kirjoitti:
tsemppiä ap. minäkin pelkään kun mies on öisin poissa , mutta muista ettevät kuvitellut möröt tee pahaa. katselet vaikka läpääriä kuulokkeet korvilla , ettet kuule joka rasahdusta ja saat muuta tekemistä kuin vilkuiilla säikkynä varjoja1
"Ettet kuule joka rasahdusta"... Nimenomaan pitää kuulla, että ehtii varautua. ö.ö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ettet kuule joka rasahdusta"... Nimenomaan pitää kuulla, että ehtii varautua. ö.ö
varautua mihin? jos ovi on lukossa ja asuu vielä kerrostalossa, on häviävän pieni mahdollisuus että joku mielipuoli murtautuu juuri sinun kämpääsi :D ja kummitukset taas eivät käy kimppuun.
en minä ainakaan tahtoisi valvoa koko yötä joka risahdusta säikkyen..
Voi ei!
Auttakaa!
Ap