Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän ex sanoi, ettei halua kuulla minusta mitään?

Vierailija
16.02.2017 |

Sanoi, että tarvitsee aikaa eikä halua kuulla minun kuulumisista mitään siihen asti. Miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuuule, ei kukaan halua leikkiä sun kanssa, kun sä olet tommonen mulku."

Vierailija
2/12 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi minut on pyyhitty koko maailman kartalta? En ole ollut pahemmin tekemisissä, mutta joskus soitin jotain asiaa. Silloin hän sanoi, ettei kestä kuulla minun kuulumisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on kipeä asia ja tarvitsee aikaa unohtaa/päästä jaloilleen ilman jatkuvaa yhteydenpitoa.

Vierailija
4/12 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka löytäisit uuden, ja aihe on vielä kipeä. Parempi silloin olla tietämättä.

Vierailija
5/12 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
6/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uusi mies. Hänen takiako luulette ettei halua olla tekemisissä? Ap

Vierailija
7/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on uusi mies. Hänen takiako luulette ettei halua olla tekemisissä? Ap

Voisitko sä tajuta että exät on exiä eikä  niihin olla yhteydessä tai kysellä kuulumisia,varsinkaan jos sä olit se jättävä osapuoli? Eikö maalaisjärki kilise yhtikäs?

Vierailija
8/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Paitsi että ero ei ollut uuden miehen syytä, vaan exän hölmöilyiden. Uusi mies löutyi vasta paljon myöhemmin.

Vierailija
9/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä exiä jotka pitävät yhteyttä jos exällä on uus puoliso.. multakin vuosien takainen exä piti yhteyttä kysyi kuulumisii sanoin jätä rauhaa ja en halua jutella mun nykyhetkisistä mitkä eivät kuulu mun exälle.. huoh...

Vierailija
10/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulee joskus no, pantua kun Nään ex miestä. Välillä pelottaa, että jään kiinni. Molemmilla uudet jatkunut näin 4v. Väh kerta 2vkossa nähdään joskus joka viikko.

Vierailija
11/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä juuri loppui suhde ihan molempien yhteisestä ymmärryksestä. Mutta kun ahdistus alkoi vaivata ja aattelin vain kertoa (oikeasti yksi koruton viesti), ettei näköjään ikävää voinutkaan välttää, niin vastaus oli korostuneen kalseata, kun vastaavasti kaikki some-päivitykset korostuneen energisiä ja naaman vaihtelu siellä joka päiväistä.

Oli vaan pakko heivata ihminen puhelimesta, wapista ja facesta, että omaa paskaa oloa pääsi käsittelemään rauhassa. Varmaan pitää mua lapsellisena, mutta omaa napaansa se katseli suhteenkin aikana, vaikka itse uskookin olevansa Äiti Teresa. Siihen itse kyllästyinkin.

Vierailija
12/12 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetyllekö sinun pitäisi päästä kertomaan, miten helvetin hyvin sinulla menee? Jätä hänet rauhaan ja jatka omalla polullasi, jonne itse halusit lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme