Mies ei ole kanssani hauska, kuulemma ei viitti 'irroitella' kanssani
Sanoi tuon n. kolme viikkoa sitten, kiinnitin asiaan huomiota ja totta tosiaan minun kanssani jutellessa mies on hirveän vakava, kun taas kavereidensa kanssa taantuu lapsen tasolle. Minun kanssani ei viitti esimerkiksi hurrata matseissa tai muutenkaan tehdä muuta kuin olla "jäykkiksenä". Siis onpas ihana tulla aina kotiin luokseni kun olotila miehellä muuttuu noin??? Olemme seurustelleet 8 vuotta. Mitähän voisin tehdä asialle vai voinko mitään? Alkoi ahdistaa tosi paljon. Onko rakkaus loppu? Varmasti löytyy naisia joiden kanssa on hauskaa. Vai onko normaalia että miehellä ei ole hauskaa naisensa kanssa?
Kommentit (7)
Olen huomannut saman.
Liittyisikö jotenkin rooliodotuksiin, oppinut että parisuhde on vakava paikka, esim. vanhemmiltaan?
Onpa tosi ikävää jos pitää naisen kanssa muuttaa käytöstään. Voi olla väärä mies kyllä sinulle. Minusta olisi kamalaa jos oma mies ei heittäisi huulta minun kanssani, minusta huumori on yksi parhaimpia juttuja parisuhteessa.
Alkusuhteessa irroitteli ja uskalsi pitää hauskaa kanssani.. siitä niin kauan aikaa etten muista hyvin :/ nykyään hän on kanssani hirveän väsähtänyt, ehkä tylsistynyt, mutta kun seura vaihtuu niin saa jotain ihme energiaa ja kykenee olla hauska.
Jos olette seurustelleet 8 vuotta, mies odottaa parempaa.
Mulla tuli paha mieli sun miehen puolesta. Se ei taida olla kovinkaan onnelinen teidän parisuhteessa. :(
Inhottava tilanne.:( Olisi kamalaa, jos oma miesystävä kokisi, ettei mun kanssa voi hassutella. Huumorintaju oli nimenomaan se asia, joka ihan ensimmäisenä kiinnitti mun huomion hänessä. Meillä menee typerät puujalat, "isä-vitsit" yms. niin hyvin yksiin. Nauretaan yhdessä paljon ja on ollut ihana huomata, että kun ollaan miehen kaveriporukan kanssa, hän ei muutu mitenkään erilaiseksi. (okei, kiroilee ehkä vähän enemmän :P) Mutta ihan samanlaiset jutut on jätkien kanssa ja itsekin tunnen oloni kotoisaksi tuossa seurassa.
Oletko itse onnellinen suhteessa?
Siis onko aina käyttätynyt noin?