Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely: haluaisitko olla uudestaan nuori, alle 25 v?

Vierailija
16.02.2017 |

Toisille nuoruus on ahdistavaa aikaa, kun ei ole löytänyt itseään, tulevaisuus pelottaa ja hukassa.
Toiset muistelevat kaiholla nuoruusvuosia.

Selvittelen, kumpi on yleisempää. Ikävuosia voit muutella tarpeen mukaan.

Kysely: haluaisitko olla uudestaan nuori, alle 25 v?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin elää uudelleen, mutta jos saisi aikakoneen, menisin mielummin vaikka tämän ikäisenä takaisin niihin vuosilukuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kyllä sillä oletuksella, ettei minun tarvitsisi elää samanlaista menneisyyttä vaan voisin tehdä muutoksia.

Vierailija
4/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin kyllä sillä oletuksella, ettei minun tarvitsisi elää samanlaista menneisyyttä vaan voisin tehdä muutoksia.

Minusta pitää vastata samalla menneisyydellä. Kyllä minäkin voisin elää uudelleen, jos poikakaveri ei olisi jättänyt ja koti ei olisi ollut sellainen, että minusta olisi kasvanut vähemmän estoinen.

Vierailija
5/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä... tarkoitatko, että niitä vuosia uudelleen eläessäni olisin yhtä tyhmä kuin silloin olin? Entä olisiko aika muuten samanlaista kuin silloin, eli 80-luvun alussa? Täystyöllisyys eli ei nykyisiä toimeentulohuoliani, mutta toisaalta ei nettiä, joka viestintäkanavana on suunnilleen pelastanut elämäni?

Vierailija
6/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä... tarkoitatko, että niitä vuosia uudelleen eläessäni olisin yhtä tyhmä kuin silloin olin? Entä olisiko aika muuten samanlaista kuin silloin, eli 80-luvun alussa? Täystyöllisyys eli ei nykyisiä toimeentulohuoliani, mutta toisaalta ei nettiä, joka viestintäkanavana on suunnilleen pelastanut elämäni?

tarkoitan sitä henkistä ilmapiiriä, jossa silloin elit. Juuri niin tyhmänä ja niillä valinnoilla.

Vierailija
7/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi, tuolloin piti opiskella hiki hatussa ja elää ilman rahaa. Nyt saa löllöillä illan töiden jälkeen ja on rahaa matkustella sekä ostaa mitä mieli tekee.

Vierailija
8/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyl siistii dokata ihan vitusti! Kunnon raflakierre päälle!

Vierailija
9/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin paljon erilailla.

Mutta haluaisin olla ikuisesto 30v

Nyt olen 35v ja vanhenen koko ajan lisää 😔

Vierailija
10/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Vaikka hauskaa oli. ;D  Been there, done that.

Eikä mikään kaduta, en tekisi mitään toisinkaan. Nyt on hyvä yli viiskymppisenä ottaa rennommin.

Vierailija
11/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Ois kyl siistii dokata ihan vitusti! Kunnon raflakierre päälle!

Mikset nyt voi "dokata ihan vitusti"?

Mäkin nelikymppisenä, kolmen lapsen äitinä, vedän itteni säännöllisin väliajoin ihan juntturaan. Pari kolme-kertaa vuodessa.

Ihan niinkuin vanhoina hyvinä aikoina 90-luvulla.

Vierailija
12/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkottais että saisin uudelleen mun hottis exä teinirakkautta. Ai että niitä aikoja.

Vierailija
13/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa! Olin epävarma, arka, ujo, epätasapainoinen, köyhä, en tiennyt mitä elämältä haluan. Elämä näin viittäkymppiä lähestyessä on ihan täydellistä, mutta tästä en mielelläni kovin paljon vanhenisi.

Vierailija
14/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pitää vastata samalla menneisyydellä. Kyllä minäkin voisin elää uudelleen, jos poikakaveri ei olisi jättänyt ja koti ei olisi ollut sellainen, että minusta olisi kasvanut vähemmän estoinen.

Tarkoitin muutoksia, jotka voin tehdä itse, en siis minusta riippumattomia asioita kuten lapsuudenkoti. Tekisin monta asiaa toisin, ja tiesin jo nuorena, että olisi pitänyt toimia toisin. Samoista lähtökohdista tosin toimisin silti samalla lailla, koska luonteeni niin määrää, niin että ei kai sille mitään voi.

Vierailija
15/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kyllä siinä tapauksessa, jos saisin tehdä kaiken toisin nyt tällä elämänkokemuksella.

Vierailija
16/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa terveyden takaisin. Tuli biletettyä tarpeeksi aikanaan.

Vierailija
17/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin! Olin tuohon aikaan onnellisimmillani tähän asti. Tuon ajan sisällä tapasin mieheni, joka oli myös ihanaa aikaa. Mulla oli tuolloin sellaista nuoruuden uhmaa, että kaikki on mahdollista. Nyt sitä on jo oppinut realistisemmaksi. :)

Teini-ikää en haluaisi elää uudestaan. (eikä onneksi tarvitsekaan :D) Se oli niin raskasta aikaa suurine mielen myllerryksineen.

Vierailija
18/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin olla toki uudestaan nuori. Mutta ei elämäni parempaa silloin ollut. Köyhyys, riippuvuus vanhemmista, armeija, yleinen tietämättömyys, sosiaalisten taitojen puute, soluasuminen, viikonloppukännit, "kaverit", flunssat ja kurkkukivut... Nuoruuden pitäisi olla elämän parasta aikaa mutta ei se välttämättä niin mene.

Vierailija
19/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi vaikka saisin elää miten vain toisin. No thanks.

Vierailija
20/22 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tapaa haluaisin elää niitä aikoja uudestaan.