Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain yksinäiseltä lukiolaiselta

Vierailija
16.02.2017 |

Olen yksinäinen ja minulla on tylsää.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainnut AP kadota tästä ketjusta

En ole. Viimeisimmät kommentit vain eivät ole olleet kysymyksiä minulle, eikä minulla ole ollut niihin muutakaan kommentoitavaa, kun en noin näistä Suomen lukioista tiedä, enkä osaa myöskään hirveästi analysoida kiusaamisen syitä (vaikka yrittänyt olen). Niitä on kuitenkin mukava lukea, eipä minulla näin lukion loputtua muutakaan tekemistä ole. Ap

Vierailija
62/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjoituksia sinulla ap on vielä edessä ja miten aiot niihin valmistautua? Kirjoititko jo syksyllä jotain ja miten ne menivät?

Tuota matematiikkaa jäin miettimään, kun senhän olisit voinut kirjoittaa jo syksyllä ja nyt uudestaan, jos se 1000€ ei olisi onnistunut ensimmäisellä kerralla. Vai onko niin, että jos saa L:n, ei saa yrittää enää uudestaan?

Mitä suunnitelmia sinulla on kesälle? Kesätöitä vai opiskeluasunnon metsästystä? Pidän peukkuja, että saat Otaniemestä opiskeluasunnon. Ja kun siellä sitten asut ja opiskelet, niin muista myös nauttia siitä ympäröivästä luonnosta! Merenranta on etenkin kesällä kaunis, ei pidä jäädä liiaksi kököttämään tietokoneelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kirjoituksia sinulla ap on vielä edessä ja miten aiot niihin valmistautua? Kirjoititko jo syksyllä jotain ja miten ne menivät?

Tuota matematiikkaa jäin miettimään, kun senhän olisit voinut kirjoittaa jo syksyllä ja nyt uudestaan, jos se 1000€ ei olisi onnistunut ensimmäisellä kerralla. Vai onko niin, että jos saa L:n, ei saa yrittää enää uudestaan?

Mitä suunnitelmia sinulla on kesälle? Kesätöitä vai opiskeluasunnon metsästystä? Pidän peukkuja, että saat Otaniemestä opiskeluasunnon. Ja kun siellä sitten asut ja opiskelet, niin muista myös nauttia siitä ympäröivästä luonnosta! Merenranta on etenkin kesällä kaunis, ei pidä jäädä liiaksi kököttämään tietokoneelle. 

Edessä on vielä biologia, kemia ja pitkä matematiikka. Valmistaudun lukemalla kurssikirjat vielä läpi (osin luettu jo) kemiassa ja bilsassa, matikassa ihan laskemalla jotain. Pakko myöntää että ei ole tullut valmistauduttua niin paljon kuin olisi pitänyt, olen ollut laiskana ja käyttänyt aikaa mm. palstailuun. En kuitenkaan stressaa, tiedän että minulla ei ole mitään hätää koska olen opetellut asiat huolellisesti kurssien aikana. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä