Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan loppu tähän siivoamiseen

Vierailija
16.02.2017 |

Joka päivä kuuraan lattioita ( kotona siis) pyyhin pölyjä, ladon astioita koneeseen, otan pois , kerään tavarat, järjestän ruokakaapit , silti

jos minulta jää juuri sillä sekunnilla jogurttipurkki pöydälle, osoitetaan sormella , että mikäs tohon jäi!

Puoliso ei vahingossakaan tartu koskaan imuriin, ei pesuaineisiin.

Olen kyllä kokeillut ja odottanut viikkoja että jotain tapahtuu, mutta ei.

Mikä oikeus toisen on asua lehmän paskassa ja toinen saa hiki hatussa korjata kaiken vain kuullakseen mikäs sulla tohon jäi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asutaan ja yhdessä siivotaan. Pitäkää siivoustalkoopäivä, jolloin osallistutte kummatkin. Ei vaan yhtä voi vaatia olemaan joku siivousrobotti.

Vierailija
2/4 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Mies vielä sotkee sen minkä kerkiää. Käyttää nuuskaa ja ne oksettavat klöntit jää pöydälle tai sohvalle lojumaan vaikka olohuoneessa on inhoamani roskakori niitä varten. Purkkaa mussuttaa yöllä sängyssä ja sitten ne purkkaklimpit liimautuu lakanoihin. Kaikki astiat jää aina sinne missä on niitä käyttänyt. Vaatteet lentelee lattioille ja kaikki putoo kun paska perseestä. Sitten vielä kehtaa valittaa jos on vähän sotkuista ja vielä äidilleen haukkuu että joo ei meidän "Marjaana" heti tiskaa astioita ja ei meidän "Marjaana" siivoa kunnolla. Voi vittu. Kaikki vapaa-aika täytyy siivota että pysyy joku järjestys edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä osaa siivota. Monesti pesee vessaa, imuroi ja pesee pyykit. Miksi siis otitte tuollaiset miehet jotka ei siivoa?

Vierailija
4/4 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole mikään pakko siivota, vaikka toinen sormella osoittaa ja vaikka sanoo mitä. Käske painua helvettiin, tilaa pitsa ja mene sohvalle katsomaan leffaa. Maailma ei lopu, vaikka on pölyä sentin paksuudelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän