Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penkkaripäivän kunniaksi: mihin asuun pukeuduit penkkareissasi?

Vierailija
16.02.2017 |

Itse olin banaani.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merirosvokapteeni

Vierailija
2/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita-akka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä abit pukeutui kansallispukuun. Ajelulle vaihdoin vaatteet normaaleiksi, lämpimät vaatteet.

Vierailija
4/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku duunarin haalari se oli. En oikein enää muista kunnolla

Vierailija
5/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin punasarvinen piru ja luokkakaverini oli pappi :D Oli hauskan näköistä kun liikuttiin yhdessä.

Vierailija
6/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin koko luokka natsivaatteissa, mutta meidät lähetettiin kotiin vaihtamaan vaatteita. En edes muista kenen idea tuo oli, mutta tehtiin se erään edesmenneen opettajamme kunniaksi joka rakasti Saksan historiaa.

Vierailija
7/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Vapaudenpatsas :D olin niin ylpee mun ideasta ja toteutuksesta!

Vierailija
8/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teidänkin lukiossa niin että sinä päivänä kun abit pukeutui, niin lukion 1 ja 2 -luokkalaiset joutuivat pukeutua vauvoiksi? :D Vaipat farkkujen päälle, ruokalaput rintaan ja tutit suuhun?

Vierailija
9/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kahdessa vuodessa, joten jäi penkkarit kokematta.

Vierailija
10/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teidänkin lukiossa niin että sinä päivänä kun abit pukeutui, niin lukion 1 ja 2 -luokkalaiset joutuivat pukeutua vauvoiksi? :D Vaipat farkkujen päälle, ruokalaput rintaan ja tutit suuhun?

Ei meidän lukiossa ollu tollasta. :(

Vierailija
11/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öh ei...... onneksi en ollut teidän lukiossa.

Vierailija
12/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä abit pukeutui kansallispukuun. Ajelulle vaihdoin vaatteet normaaleiksi, lämpimät vaatteet.

Oliko Munsalan kansallispuku?

Itse olin Punahilkka.

Vierailija
13/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, meillä abit perinteisesti sotki huulipunalla nuorempien naamat. En muista, että kukaan omista kavereistani olisi harrastanut tuota abivuonna, joko perinne kuihtui tai sitten me oltiin vaan niin kilttejä (mitä kyllä oltiinkin)

Vierailija
14/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Munsalan kansallispuku?

Itse olin Punahilkka.

Rautjärven kansallispuku. Koulumme perinteiseen kuuluu abiturienttien tanssima poloneesi (pitkö versio). Alkaa Straussin Radetzky-marssin tahtiin. Terveisiä vain Pieksämäelle!

Vierailija
15/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nunna.

Vierailija
16/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä en enää muista!! En siis yhtään!! Onhan siitä kyllä jo aika monta(kymmentä) vuotta, mut miten tuommosen unohtaa🤔

Vanhojen päivän muistan ja myös ne seinätaulut mitä opeista tehtiin, ihan sanatarkasti ja kuvatkin, mut penkkari vaatteet...ei mitään muistikuvaa!! Iltajuhlat ja vaatetuksen sentään muistan, vaikka se kai olis voinu unohtua..

Vierailija
17/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pakko olla kansallispuku päivällä koulussa. Ajelulla oli pilkkihaalari, oli helvetin kylmä päivä.

Vierailija
18/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Dorothy, kaveri oli Toto, yksi poika oli variksenpelätin, toinen leijona ja kolmas peltimies.

Vierailija
19/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja.

Vierailija
20/30 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli pakko olla kansallispuku päivällä koulussa. Ajelulla oli pilkkihaalari, oli helvetin kylmä päivä.

saanko kysä missä lukiossa? meillä oli Pieksämäellä kansallispuku myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi