Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitolan persoona vastaa aika täysin omaani.

Vierailija
15.02.2017 |

Näen tuossa ihmisessä itseni.
Eleistä ja ilmeistä näen, mitä hakee takaa ja miksi sen tekee.
Vaikea selittää, mutta jos Maria Veitola ja minut istutettais mökille viikonlopuks, olisin varma että ois aika hullu paikka molemmille.
Tietyllä tapaa narsisti olen. Ja niin on myös Veitola. =)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. :D

Kuinka persoona kehittyy tuollaiseksi?

Vierailija
2/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo rohkeus kumpuaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeus? Minusta Maria on aika, jos ei nyt syrjäänvetäytyvä, niin ainakin tarkkailija persoona.

Vierailija
4/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeus? Minusta Maria on aika, jos ei nyt syrjäänvetäytyvä, niin ainakin tarkkailija persoona.

Ei minulla olisi rohkeutta kysyä noin henkilökohtaisia asioita keneltäkään, ei edes kaverilta.

Vierailija
5/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla olisi rohkeutta kysyä noin henkilökohtaisia asioita keneltäkään, ei edes kaverilta.

Ei se ole rohkeutta vaan töykeyttä, välillä ehkä jopa kunnioittamattomuutta toista ihmistä kohtaan.

Vierailija
6/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole rohkeutta vaan töykeyttä, välillä ehkä jopa kunnioittamattomuutta toista ihmistä kohtaan.

Ei veitols anna itsestään töykeää kuvaa, ja nuo kysymykset ovat nostaneet hänet kuuluisaksi.

Jos hänet koettaisiin töykeäksi, ei hän pääsisi yökylään.

Vierailija
7/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta maria on ulkonäöltään kuin ilmetty Erkki Ilmari.

Vierailija
8/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei veitols anna itsestään töykeää kuvaa, ja nuo kysymykset ovat nostaneet hänet kuuluisaksi.

Ei suoranaisesti minunkaan mielestäni, sillä töykeys tulee ilmi vain hienovaraisessa piikittelyssä ja "häpeilemättömyydessä" (paremman sanan puutteessa).

Vierailija
9/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Veitolalla on harvinainen ja kyseenalainen kyky ylenkatsoa aina hänen keskustelukumppaneitaan. Pelkkä olemus ja ilmeet jotenkin kertovat halveksunnasta ja näkee mitä mieltä hän on toisen sanomasta. Ei käy ilmi, että hän kauheasti kunniottaisi tai arvostaisi toista henkilöä. En tiedä onko tämä se kuva, jonka hän haluaa viestittää. Mutta se kuva ainakin itsellä tulee.

Vierailija
10/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, on jollain tapaa syrjäänvetäytyvä, katselee ja kuulostelee tilannetta, tarkkailee ja havannoi viattomin silmin. Sitten yhtä syrjäänvetäytyneenä ja viattomana hymyillen lataa veitsenterävän ja kipeän kysymyksen. 

Ja kukaan ei tajunnut mikä jyräsi..=))

-ap

Vierailija
11/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria kertoi pettäneensä ystävänsä puolison kanssa ystävänsä.

Vierailija
12/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan käynyt Hakaniemen aasialaisissa marketeissa? Näin Veitolan sellaisessa viime vuonna.

Vierailija
13/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä meille pääsisikään. Edes rahasta kuten eräiden luokse.

Vierailija
14/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut tässä siis toimittajaa narsistiksi selkänsä takana ja nimettömänä. Se että väität itsekin olevasi ei tee haukkumisesta vähemmän halveksittavaa koska tosiaan et esiinny nimelläsi.

Eli tällä kaikella kerrot vain olevasi pahainen alhainen kiusaajavainoaja.

Vierailija
15/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tuollainen - ei se ole niin ainutlaatuista. Luulen että olen perinyt hieman isäni autismia, mistä johtuu taipumus olla välittämättä normeista ja soveliaisuudesta, ja toisaalta into selvittää alla piilevä totuus.

Myös esimerkiksi Marcel Proust oli erittäin tarkka havainnoimaan ihmisten todellisia ajatuksia ja tarkoitusperiä.

Olen kyllä katsonut Maria Veitolan ohjelmaa vain kerran, niin että en oikeastaan tiedä sen syvällisemmin hänestä.

Vierailija
16/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukut tässä siis toimittajaa narsistiksi selkänsä takana ja nimettömänä. Se että väität itsekin olevasi ei tee haukkumisesta vähemmän halveksittavaa koska tosiaan et esiinny nimelläsi.

Eli tällä kaikella kerrot vain olevasi pahainen alhainen kiusaajavainoaja.

En ole haukkunut ketään miksikään.

No joo, ehkä samalla tapaa "haukuin" Veitolaa naristiksi kuin sinä "haukkuisit" Pirkka-Pekka Peteliuksen apuuvvva- naista yliampuvaksi rääkyjäksi.

-ap

Vierailija
17/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma olisi parempi paikka ilman teidänlaisia.

Vierailija
18/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria ei koskaan käyttäisi ilmaisua "hakea takaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän