Varmaan sata kertaa kysytty, mutta jaksaisitteko lähihoitajat vielä vastata.
Te, jotka teette päivätyötä ja joilla siis on peruspalkka. Paljonko jää nettona käteen?
Kommentit (23)
Niin ja jos koulunkäynniohjaajat myös vastaisivat. Mietin tulevaa kouluun menoa.
Koulunkäynninohjaajana noin 1100,-
Kouluttaiduin 50 vuotiaana lähäriksi, te-keskuksen suosituksesta,jäädessäni yt-neuvotteluiden johdosta työttömäksi, pitkältä työuraltani, toiselta alalta. Sanottiin, että lähihoitajalle on töitä niin paljon että voi valita työpaikkansa . Kaksi lyhyttä sijaisuutta olen tehnyt, tällä hetkellä työttömänä. Ei 55 vuotias ole kovaa valuuttaa edes vanhusten hoitajana ilman suhteita.
Päivätyö. Peruspalkka 2080€ ilman ikälisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kouluttaiduin 50 vuotiaana lähäriksi, te-keskuksen suosituksesta,jäädessäni yt-neuvotteluiden johdosta työttömäksi, pitkältä työuraltani, toiselta alalta. Sanottiin, että lähihoitajalle on töitä niin paljon että voi valita työpaikkansa . Kaksi lyhyttä sijaisuutta olen tehnyt, tällä hetkellä työttömänä. Ei 55 vuotias ole kovaa valuuttaa edes vanhusten hoitajana ilman suhteita.
Tämä juuri mietityttää. Itsekin jo viisikymppinen. ap
Netto n.1500€/kk. Valmistuin 48v. Kaikkiin työssäoppimispaikkoihin pyydettiin töihin. Vakinaisen paikan sain heti v.2013. Tämä pääkaupunkiseudulla.
1670€/kk netto päivätyöstä osastonsihteerinä
Vierailija kirjoitti:
Netto n.1500€/kk. Valmistuin 48v. Kaikkiin työssäoppimispaikkoihin pyydettiin töihin. Vakinaisen paikan sain heti v.2013. Tämä pääkaupunkiseudulla.
Huvittavaa, mua ei pyydetty yhteenkään paikkaan töihin missä olin työharjoitteluissa :D
Ei kyllä sen puoleen että olisin halunnutkaan..
No en minäkään halunnut, mutta kaikkiin vaan pyydettiin. Tein hommani hyvin ja kunnolla. 😊
2660e erikoissairaanhoidossa. Vielä ei yhtään ikälisiä. Teen lähes kaikkea samaa kuin osaston sh:t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, mua ei pyydetty yhteenkään paikkaan töihin missä olin työharjoitteluissa :D
Varmaan näkyi naamasta? Minne edes haluaisit töihin? Mikä paikka kelpaisi?
Brutto 2050e, kaikki ikälisät. Netto 1600e. Lastenhoitajana päiväkodissa.
lähäritva kirjoitti:
2660e erikoissairaanhoidossa. Vielä ei yhtään ikälisiä. Teen lähes kaikkea samaa kuin osaston sh:t.
Eli mitä teet? Miten lähärillä voi olla noin hyvä palkka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan näkyi naamasta? Minne edes haluaisit töihin? Mikä paikka kelpaisi?
Luultavasti näkyi joo. Päädyin valmistumisen jälkeen töihin yhteen päiväkotiin ja sen jälkeen osastonsihteeriksi sairaalaan. Töitä on riittänyt hyvin.
1600-1750 jää käteen per kk minulle
1400