Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yökylässä Maria Veitola - Karalahdet

Vierailija
15.02.2017 |

Nyt se alkaa...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman haiskahtaa tuo täydellinen koti, "Jere on niin täydellinen"- hehkutus jne. Esimerkiksi Selänteillä koti oli hulppea, mutta ei lainkaan noin kliininen (näytti oikesti asutultakin) ja Sirpa sanoi Teemusta muutakin kuin "ihana, ihana, ihana". Tuli paljon luonnollisempi ja aidompi kuva kuin tästä perheestä.

Vierailija
22/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä ei ole. Jos ei ole seksiä, ei pussaillakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANA toi pojan huone. Meillä on niin hippimäistä etten omaan kotiin edes osaisi noin sisustaa. Mut tosi ihana.

Nanna vaikuttaa tosi kivalta ja reilulta tyypiltä. Musta kertoo aika paljon,että Ronja 16v. tulee äitipuolensa kanssa juttuun. Melko harvinaista uusperheissä.

Minun miehelläni on 14 v tytär, ja tulemme tosi hyvin juttuun. Miehen poika on sulkeutunut tapaus, mutta ei meilläkään koskaan konflikteja ole ollut.

Samoin mieheni tulee tosi hyvin juttuun 14 v ja 16 v poikieni kanssa. Isompi on jo kahdesti vitsaillut ja pyytänyt, että mies adoptoisi hänet...vaikka isäkin on, hyvä sellainen.

Mistä nämä uusperhekauhutarinat kumpuavat?

Vierailija
24/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä ei ole liiemmin suotu kummallekaan. Nanna kuin teinityttö joten enpä ihmettele että tulee Jeren tyttären kanssa toimeen. Montako lasta Jerellä on? Kaikki eri äideille?

Vierailija
25/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Maria ollu kasvojen kiristysleikkauksessa?

Vierailija
26/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkarissa pitää esittää että Jere muka osallistuu vauvan hoitoon.

Vierailija
27/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon mä kyllä nähny ne tossa että kyllä ne tossa asuu. Mut kulissiliitolta näyttää. Ero on vain ajan kysymys. Eivät vaikuta onnellisilta yhdessä, kuittailevat negatiiviseen sävyyn toisilleen. Eivät vaikuta rakastuneilta. Jerellä on rahaa, nanna on piika

Miksi olisi kulissiliitossa Jeren kaltaisen kanssa? Jerellä ei rahaa liiemmälti ole. Kaikki mikä on tullut on myös mennyt. Teki jo edellisessä liitossa velaksi ulkomaanmatkoja ja lainasi isoja summia Ville Niemiseltä. Villekin joutui poliisin syyniin rahojen takia. Eniten ihmettelen ex-vaimon kärsivällisyyttä.

Vierailija
28/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaahan Jere nannankin rakennekynnet. Mitä se nannalle kuuluu mihin se toinen nainen hänelle kuuluvat rahat käyttää. Kerran pettäjä ja patologinen valehtelija, aina pettäjä ja valehtelija.

Vierailija
29/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mä kyllä nähny ne tossa että kyllä ne tossa asuu. Mut kulissiliitolta näyttää. Ero on vain ajan kysymys. Eivät vaikuta onnellisilta yhdessä, kuittailevat negatiiviseen sävyyn toisilleen. Eivät vaikuta rakastuneilta. Jerellä on rahaa, nanna on piika

Miksi olisi kulissiliitossa Jeren kaltaisen kanssa? Jerellä ei rahaa liiemmälti ole. Kaikki mikä on tullut on myös mennyt. Teki jo edellisessä liitossa velaksi ulkomaanmatkoja ja lainasi isoja summia Ville Niemiseltä. Villekin joutui poliisin syyniin rahojen takia. Eniten ihmettelen ex-vaimon kärsivällisyyttä.

koska julkisuus!

Vierailija
30/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollasen ukon kukaan haluaa? Persaukinen sammunut tähti, jolla tuntuu olevan kivireki jos toinenkin.

Vierailija
31/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehden mukaan Jerellä on vaikeuksia käyttää pyykinpesukonetta.

Vierailija
32/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas selänteen koti oli vanhanaikainen ja mummotyyliin sisustettu. Valkoiset kodit on trendikkäitä nyt. Ja itse ajattelin Jerestä että hyvä tyyppi kun selänne Itserakas.

Vierailija
33/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees oli Jere, positiivinen yllätys, kuten oli varmaan Mariallekin.