Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä nainen on ilmeisesti kiinnostunut minusta. Mitä tehdä?

Vierailija
15.02.2017 |

Olen ollut jo pitkään hyvä ystävä erään 180 cm pitkän naisen kanssa. Arvelen tämän naisen olevan kiinnostunut minusta, koska hän suuteli minua. Haluan edelleenkin jatkaa hänen kanssaan vain kavereina, koska en voi seurustella noin pitkän naisen kanssa, kun itse olen vain hieman häntä pidempi. Mutta jos hän laittaa esim. korot jalkaan, niin on silloin minua pidempi. Naiset eivät ehkä ymmärrä sitä, että miehellä menee miehisyys tuollaisten asioiden vuoksi. Naisystäväksi haluan vain sellaisen naisen, että minä olen pidempi, vaikka naisella olisi korkeat korot.

Miten minä ystävällisesti selittäisin tämän tilanteen tälle kaverinaiselle ja sanoisin, että jatkettaisiin vain kavereina? On hän toki kaunis, hyvännäköinen ja luonteeltaankin kiva ja lempeä nainen, mutta emme me voi olla muita kuin kavereita. Kyllä hän varmasti löytää itselleen jonkin selvästi häntä pidemmän miehenkin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yks probleema ja se on sana "ilmeisesti"!

Vierailija
2/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pituuserojankkaaja et ole miestä nähnytkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa jos sinulle ei kelpaa

t. mies 175cm

Vierailija
4/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse eritellä yksityiskohtia, sanot vaan hänelle, että sinulla ei ole romanttisia tunteita, mutta pidät hänestä ystävänä.

Vierailija
5/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht pitkä kaverini sanoi kerran kun oli puhetta Nightwishista että ei kantti kestäisi olla samassa bändissä Floor Jansenin kanssa :D

Vierailija
6/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että miehisyys menee. Mikäli olet sellaista tyyppiä, joka kokee miehisyyden olevan näistä asioista kiinni, niin sinun kaltaistesi kannattaa muistaa, että naisen pituuden vähetessä todennäköisyys sille kasvaa, että hän synnyttää sinulle jälkeläiseksi manlettejä. 

Vierailija
7/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan vonkaamaan, se kyllä karkoittaa pitkät ja pätkät. Ystäväsi kuullostaa aivan liian upealta sinulle, joten ryhdy heti toimeen.

Vierailija
8/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Suht pitkä kaverini sanoi kerran kun oli puhetta Nightwishista että ei kantti kestäisi olla samassa bändissä Floor Jansenin kanssa :D

Öhöhö

Vierailija
9/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia asioita tarvitse selitellä. Sanot vain ettei sinulla ole tunteita, ei ilman tunteita voi ryhtyä mihinkään ja se riittää selitykseksi aina.

Vierailija
10/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pituudessa pelottaa? Löytäisikin jostain pidemmän naisen itselleen.

m187cm

Vierailija
11/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pituusjankkaaja, et sitten jaksat. Keksi jo uusi fantasia!

Vierailija
12/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain itsetunnollesi.

T. Nainen 180 cm, jolla mies 181 cm

Vierailija
13/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

OT, mutta mieti Emppua! Se on jotain 163 cm. Hauskannäköinen duo lavalla. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi