Talvilomagallup
Kommentit (21)
Ei ole lomaa mutta hiihtolomaviikonloppuna laivalle. Lapset varmaan käyvät lomansa aikana uimassa, leffassa, luistelemassa...
14 vuorokautta Malediiveilla, oon odottanu varmaan 10 vuotta että pääsis Malediiveille ja nyt kun oon saanu viime vuonna valmistumisen jälkeen vakinaisen työpaikan niin toteutetaan tää haave miehen kanssa. :) Ei puhettakaan että tonne olis voinu opiskeluaikana lähteä vaikka muuten matkustellaan paljon, hintataso aivan järkyttävä.
Kenellä yli 15-vuotiaalla on muka talviloma?
Mennään Seychelleille, oli Qatar Airwaysillä hyvät tarjoukset niin ei raaskinut skipata.
Ei mihinkään kotikaupunkia kauemmas, onneksi itsellä on yövuoroviikko niin päästään päivisin elokuviin tms. lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ööh aika monella muullakin? Taitaa olla lähes kaikilla palkansaajilla, yrittäjät ei toki voi välttämättä pitää. Koko vuosilomaa kun ei yleensä voi vain kesällä käyttää joten sama lomailla keväällä.
Pallakselle, 2 viikkoa huhtikuussa. Paras aika Lapin keväthangilla! :-)
Sitä paitsi just nyt oon karseessa flunssassa, joten onneks ei oo helmikuussa hiihtolomaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä työssäkäyvillä on vuosilomaa viitisen viikkoa, josta monet pitävät 4 viikkoa kesällä ja viikon talvella. Mene töihin, niin saat itsekin lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä normaaleilla työssäkäyvillä, yleensä se 30 pv/vuosi
Tuon kun sijoittelee hyvin niin maksimissaan saa 12-16pv talvella ja 4 vkoa kesällä:)
Ei suunnitelmia, kotona ollaan.
Äiti, isä ja 2 teiniä.
Virallisena hiihtolomaviikkona en mene mihinkään.
Maaliskuussa menen 5 päiväksi sukulaisten mökille Rukalle :)
En vähäistä viikon lomaa tykkää käyttää reissuun. Matkan lisäksi pitää jäädä reilusti lomaa ihan kotona olemiseen. Eli matkustan vain kesälomalla.
Ajattelin kerrankin kun on arkisin aikaa käydä lasten kanssa uimassa, leffoissa, museoissa, kirppareilla, kahviloissa ym ym. Ja lukea paljon kirjoja!
Pari viikkoa Dominikaanisessa:)