Tyypillistä S-ketjun asiakaspalvelua?!
Heikompiosaista lyödään moukarilla päähän: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005089589.html
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut tollot kerää tän epäystävällisen ketjun bonuksiakin :(
Sano muuta!
Taidan siirtyä vihervassujen Elantoon, jos sellainen vielä eksisteeraa?
Olen itsekin huomannut siellä huonoa palvelua, en tosin kassoilla!
Ja tietysti kassamyyjiä syytetään tässäkin vaikka eivät voineet asialle mitään kun oli puuttelliset ohjeet.
S-ryhmä on reagoinut hyvin palautteeseeni. Esimerkiksi viallinen tuote tai väärin peritty hinta. Olen saanut kahvipaketin kun olen joutunut kauppaan menemään selvittämään asiaa (8-10 km matka liikkeeseen).
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmä on reagoinut hyvin palautteeseeni. Esimerkiksi viallinen tuote tai väärin peritty hinta. Olen saanut kahvipaketin kun olen joutunut kauppaan menemään selvittämään asiaa (8-10 km matka liikkeeseen).
Voi prkl, kai tuo nyt on vähintä jos sellaista sattuu!
Mun mielestä Prismassa ei saa mitään palvelua kassoilla :D ne on niin maansa myyneitä ja elämäänsä kyllästyneen näköisiä että ne 'hei, kiitos ja olehyvä' saa just ja just sieltä.
Minä olen kyllä yleensä saanut S-kaupoissa hyvää palvelua, niin että olen tullut hyvälle mielelle kun olen itse ensin mennyt naama norsunvitulla valittamaan jostain. On osattu ottaa asia asiana ja hoitaa se ystävällisesti. Ainoa poikkeus oli Tampereen Koivistonkylän Prisman S-Pankin toimipisteessä, jossa asiakaspalvelija ihan väkisin olisi halunnut tilata minulle sirullisen kortin magneettijuovallisen sijaan. Ja ne vanhat tyhmät argumentit siihen "Se olisi sinulle kätevämpää". Minä kai sen itse tiedän, mikä ratkaisu on minulle kätevin. Saati että kätevyys/helppous olisi elämässäni se ylimmäinen tavoite.
Mutta hengissä selvisin sieltäkin, muuten ei moittimista asiakaspalvelussa. Tai niin, se uusavuttomuus kyllä, että aina lähdetään koodia hakemaan vaikka kyse olisi 20 sentin valkosipulista. Kassat eivät uskalla tehdä raskaita suuria päätöksiä, kuten lyödä vain jonkin hinnan koneelle. Pitää aina olla se koodi.
Olisi niin herkkua päästä kaupan kassalle harjoittamaan anarkiaa edes päiväksi ;-)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä yleensä saanut S-kaupoissa hyvää palvelua, niin että olen tullut hyvälle mielelle kun olen itse ensin mennyt naama norsunvitulla valittamaan jostain. On osattu ottaa asia asiana ja hoitaa se ystävällisesti. Ainoa poikkeus oli Tampereen Koivistonkylän Prisman S-Pankin toimipisteessä, jossa asiakaspalvelija ihan väkisin olisi halunnut tilata minulle sirullisen kortin magneettijuovallisen sijaan. Ja ne vanhat tyhmät argumentit siihen "Se olisi sinulle kätevämpää". Minä kai sen itse tiedän, mikä ratkaisu on minulle kätevin. Saati että kätevyys/helppous olisi elämässäni se ylimmäinen tavoite.
Mutta hengissä selvisin sieltäkin, muuten ei moittimista asiakaspalvelussa. Tai niin, se uusavuttomuus kyllä, että aina lähdetään koodia hakemaan vaikka kyse olisi 20 sentin valkosipulista. Kassat eivät uskalla tehdä raskaita suuria päätöksiä, kuten lyödä vain jonkin hinnan koneelle. Pitää aina olla se koodi.
Olisi niin herkkua päästä kaupan kassalle harjoittamaan anarkiaa edes päiväksi ;-)
Kai tuohon kiskurihintaan pitää jo palveluakin hieman saada.
Taas näitä, joiden ihmeellisen hyveellinen ja epäitsekäs toiminta on pelastanut tuhansien päivän. On saanut ihan koiran kuvia, vuppiduu.
Ja jotkut tollot kerää tän epäystävällisen ketjun bonuksiakin :(