Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aidosti rakastunut mies tekee nämä 12 asiaa

Vierailija
15.02.2017 |

Pitääkö paikkansa? Tekeekö aidosti rakastunut mies nämä 12 asiaa:
http://kohokohta.com/uutiset/han-pitaa-han-tekee-nama-12-asiaa/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallani osa pitää ja osa ei, mutta meitä miehiäkin on varmasti erilaisia.

Sinkkum

Vierailija
2/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tossa jutussa puhutaan koko ajan miehestä ja tytöstä. Miksei miehestä ja naisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tuolla välissä LUE MYÖS: 16 syytä miksi pizza on parempaa kuin miehet. Joopa, liittyy hyvin tällaiseen aiheeseen :D

Vierailija
4/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava tuolla välissä LUE MYÖS: 16 syytä miksi pizza on parempaa kuin miehet. Joopa, liittyy hyvin tällaiseen aiheeseen :D

OT: Siinä on sana mies, joten liittyy hyvinkin :D Tuo lista täytyy käydä lukemassa. Tuo aloituksessa mainittu ei kiinnosta lainkaan

Vierailija
5/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväistä paskaa.

Vierailija
6/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp

Vierailija
7/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on jollekin 14-vuotiaalle tytölle suunnattu teksti. Aikuisten kesken rakkaus on vähän erilaista kuin tuollainen teini-ihastus sääntöviidakkoineen.

Ihminen voi rakastaa toista yli kaiken, vaikka tulisi leffaan myöhässä tai vastaisi viesteihin vasta työpäivän jälkeen..

Vierailija
8/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA! Mun mies ei tee kohtia 8 ja 12. Hän ei siis rakasta minua aidosti :,O Hän tekee työstä, jossa ei voi vastata puhelimeen tai viesteihin joskus tuntikausiin. Hän kyllä soittaa heti kun voi, mutta sitä ei sanottu listassa. Hänellä on myös työnkautta lukemattomia tuttuja, joita en koskaan tapaa tai tule tapaamaan. Olen siis pelkkä kesäheila, kun ei minua kaikille esittele :(

Vierailija
9/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa teinitytön kirjoittamalta. 

Rakastunut mies tekee noita asioita, tai saattaa olla tekemättä syystä x ja y. Ei yksikään mies ole mikään täydellinen ritari joka elää ja hengittää vain naiselleen joka sekuntti - eikä tarvitsekkaan olla. 

Vierailija
10/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä vietetään hääpäivää numero 20 ja pitää kutinsa vieläkin.

Vierailija
11/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ontuvaa suomen kieltä tuolla sivustolla. Harmi, ihan kivoja juttuja muuten.

Vierailija
12/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain ja ainoastaan onnellinen, että mieheni ei tee aina esimerkiksi kohtaa 8. Kyllä miehellä pitää olla ihan omakin elämä parisuhteesta huolimatta ja esimerkiksi töissä tai kavereiden kanssa saunoessa ei todellakaan tarvitse vastata vaimon viestiin heti tai edes lähiaikoina. Ja viestiin "Voitko tuoda maitoa tullessasi?" tms voi ihan hyvin vastata lyhyesti yhdellä sanalla. Ei siihen mitään romaania tarvita.

Vierailija
13/13 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan noin on, mutta tuollaisesta miehestä puuttuu sitä jännyyttää ja särmää jota naiset miehestä kaipaa. Ei ole sitä ihanaa epävarmuutta että mitä se tarkoitti ja miksei se vastaa ja onko sillä joku toinen. Sitä ihanan kutkuttavaa mustasukkaisuuden tunnetta, jonka jokainen ihanan jännä särmämies tarjoaa ja joka on jokaisen parisuhteen ja panosuhteen suola ja pippuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan