Työnantaja kurittaa ja kiusaa
Mitä nyt teen. Meillä pomo keksii kaikkia sääntöjä ihan vaan kiusaksi, laittaa työvuorot mahdollisimman vittumaisiksi ja vaikeaksi. On selitetty ja perusteltu mutta hän haluaa olla vaikea. Aijon kyllä lähteä, mutta en voi ennen kesää. Opiskelemaan haluaisin lähteä mutta mutta näiden vittumaisten vuorojen takia on mahdotonta lukea. Olen niin väsynyt tähän työhön, eli miten siis jaksan? Miten kestän? Vai odotanko että kuolema korjaa ja lepoa vihdoin saan.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Yhteys luottamusmieheen tai liittoon.
Luottamusmies, liitto tai kukaan muu vinkuja ei päätä työvuoroja, vaan pomo.
t. Pomo
Olet aikanasi allekirjoittanut työsopimuksen , jossa on ollut maininta työajoista ja työn sisällöstä.
Nyyhnyyh.
Vierailija kirjoitti:
On otettu, periaatteessa kaikki on laillista, mutta käytännössä työntekijöiden kidutusta. Jos sulla on joku meno, varmistetaan että et pääse. Ainut syy olla poissa töistä on kuolema, mielellään oma. Sairaana saa olla yhden päivän. Oli sitten oksennustauti tai mikä vaan. Vuorot suunnitellaan niin että melkein joka päivä pitää tulla töihin edes yhdeski tunniksi, ihan vaan siksi että menisi päivä pilalle. Oikeaa syytä ei ole mutta paperilla voidaan muka näin perustella. Koko ajan porukka, lähtee ja menee ja itselin olen menossa mutta en vielä voi. Mistä voimia että kestän vielä-
Se joka maksaa päättää vuorot. Pulinat pois.
t. Pomo
Mene hakemaan sairauslomaa. Väsymys, unettomuus, stressi, masennus, ahdistus. Saat pitkän sairausloman, hae lisää, niin työnantaja saa maksaa siitä, että kohtelee työntekijää kuin orjaa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On otettu, periaatteessa kaikki on laillista, mutta käytännössä työntekijöiden kidutusta. Jos sulla on joku meno, varmistetaan että et pääse. Ainut syy olla poissa töistä on kuolema, mielellään oma. Sairaana saa olla yhden päivän. Oli sitten oksennustauti tai mikä vaan. Vuorot suunnitellaan niin että melkein joka päivä pitää tulla töihin edes yhdeski tunniksi, ihan vaan siksi että menisi päivä pilalle. Oikeaa syytä ei ole mutta paperilla voidaan muka näin perustella. Koko ajan porukka, lähtee ja menee ja itselin olen menossa mutta en vielä voi. Mistä voimia että kestän vielä-
Onhan noi yhden tunnin työpäivät niin rankkoja. Itse olen tehnyt 16-20 tuntisia päiviä. Tule sitten vinkumaan, horo.
t. Pomo
Yleensä teen niitä 12 tunnin päiviä ja sitten pomo vittumaisena tuuppaa sinne vapaalle edes sen yhden tunnin jonka saa vääntämällä väännettyä että varmana ei olisi vapaata. Huomaa kyllä että olet pomo etkä paskaakaan välitä muista, et edes pysty normaaliin keskusteluun. Ihminen tarvitsee apua niin sinä se vaan haluat tehdä lisää pahaa. Kysyin apua miten jaksaa tätä paskaa, en vittumaisen pomon paskanjauhantaa joten menes nyt pilaamaan jonkun toisen päivää olemassa olollasi.
Tässä taas nähdään naisten panos työelämässä. Ollaan vinkumassa , valittamassa liittoon ja saikutetaan "uupumuksen" varjolla. Hyvähyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään naisten panos työelämässä. Ollaan vinkumassa , valittamassa liittoon ja saikutetaan "uupumuksen" varjolla. Hyvähyvä.
Aivan, ja jotkut ovat miettimässä näille pakollista armeijaa!
Ei nyt jumalauta oo laillista laittaa vapaapäivälle tuntia töitä! Tässä maassaon työaika-laki!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noi yhden tunnin työpäivät niin rankkoja. Itse olen tehnyt 16-20 tuntisia päiviä. Tule sitten vinkumaan, horo.
t. Pomo
Hei pomo! Mä olen mieluummin itsenäinen ja ystävällinen kuin jonkun natsin uhri. Voi myös olla riski että penaalin ja kävelevät ulos. T , ei ap
Pointti oli se että mulla on paska duuni ja tarvitsen neuvoja miten jaksaa siinä? En sanonut saikuttavani ja mitä helvettiä armeija tähän liittyy. Tarvitsen vaan neuvoja miten jaksaa paskaa duunia kunnes pääseen pois täältä!?
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli se että mulla on paska duuni ja tarvitsen neuvoja miten jaksaa siinä? En sanonut saikuttavani ja mitä helvettiä armeija tähän liittyy. Tarvitsen vaan neuvoja miten jaksaa paskaa duunia kunnes pääseen pois täältä!?
Pääset pois, kun lähdet. En ymmärrä edes tuota "vapaapäivänä ainakin tunti töitä", miten sellainen muka on mahdollista.
Rikoslaki, työrikokset, työsyrjintä (kiskonnantapainen). Tervemenoa poseen, pomo. t. Herra isoherra
Auttaisiko jos vapaa-aikanasi oli jotain uutta ja mielenkiintoista. Jäisi työ kakkoseksi.
Sinulla on joka viikko asianmukainen yhtäjaksoinen viikkolepo ym. lakisääteiset vapaat. Odotat vaan parempaa päivää ja haet uutta työtä taukoamatta.