Nainen minkälainen mies herättää sinussa kiimaa?
Minkälainen miehen pitää olla herättääkseen kiimaa?
Kommentit (30)
Oma mieheni tekee sen pelkällä katseella. Hiljaisen ja ujon näköinen, mutta hitto mikä peto sieltä ulkokuoren alla lymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni tekee sen pelkällä katseella. Hiljaisen ja ujon näköinen, mutta hitto mikä peto sieltä ulkokuoren alla lymyilee.
Miksi kiihotut pedoista? Pedot on vaarallisia.
Isokokoinen ja miehekäs. Tai sellainen on tapailemani mies. Jos ajattelen seurusteluhistoriaani, niin mitään selkeää kaavaa ei ole.
Älykäs mies, jolla on hyvä itseluottamus.
Iso ja voimakas. Karvaiset pakarat, jotka tekevät ylös alas liikettä. Jännämies.
Pitkä, lihaksikas, komea. Hauskakin vielä, ja itsevarma. Sellainen älykäs ja nokkela mies. Jos mies vielä osoittaa kiinnostusta minua kohtaan, niin jo aukeaa haarukset :DD
Pitkä jäntevä, max. 35 v. Leveät hatriat, kapea vyötäeö pieni kiinteä peba
Tällä hetkellä yksi tatuoitu, laiha ja kiva raksamies. Haaveilen tekeväni hänen kanssaan kaikenlaista, mitä en kenenkään muun kanssa todellakaan haluaisi edes kokeilla. Harmi vaan, että haaveeksi tämä taitaa jäädäkin.
Lihaksikas,komea, ihana katse, hellä.
Vierailija kirjoitti:
Et viittis jatkaa - ja jakaa - tuota itsepetosta :(
kosketuksesta se on kiinni, eikä sitä voi kuvata. Mutta ulkonäöllisesti iso mies. Sellainen kookas, iso rintakehä, ei tarvitse olla lihasmassainen, mutta iso kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, lihaksikas, komea. Hauskakin vielä, ja itsevarma. Sellainen älykäs ja nokkela mies. Jos mies vielä osoittaa kiinnostusta minua kohtaan, niin jo aukeaa haarukset :DD
Ei tollasta oo ees Harlekiinis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tollasta oo ees Harlekiinis!
No kyllä mun ihastukseni vaan on! :D just tuollainen!
Älykäs mies joka puhuu ja pussaa. Mies joka kohtelee kauniisti kanssaihmisiään ja saa minut tuntemaan itseni erityiseksi. Ulkonäkö, ammatti tai lompakon paksuus ovat sivuseikkoja. Parasta on, jos ne eivät ole ratkaisevassa asemassa miehellekään. Ja mun täytyy tuntea tämä mies. En osaa tuntea kiimaa jos olen vasta toisen tavannut.
Oma mies. Luotettava ja hellä, mutta kahden kesken peto :) nykyään ei tarvitse kuin nähdä hänet paita auki, tai vielä parempaa, ilman paitaa. Hänellä on ihana lihaksikas ja lihaisa vartalo, hän on minua isompi, ja mikä kuuma katse... vau:)
Jolla on paksu lompakko, mut ei kallo!