Auttakaa, tarvitsen liikuntaharrastuksen! (Ei kuntosalia)
Kuntosalit ei kiinnosta, mutta esim joku ryhmäliikunta ja ohjatut tunnit voisi kiinnostaa.. Mutta kehtaako niihin mennä uutena kun kaikki muut on varmaan alusta asti ollut mukana ja itse ei sitten kuitenkaan osaa mitään?
Lenkkeilyä olen välillä harrastanut mutta se on jotenkin tylsää. Miten te saatte lenkistä kivemman? Ja onko kävely/hölkkälenkistä mitään hyötyä (kunto on niin paska että juosta en jaksa)?
Suositella jos tulee muuta mieleen..
Ja siis elämäntavat on tarkoitus laittaa kokonaan uusiksi niin sen takia joku säännöllinen liikuntakin olisi hyvä..
Kommentit (7)
Uinti on todella hyvä urheilulaji liikunnan aloittamiseen!
Ei rasita niveliä ja jos tekniikka on hallussa, niin kaloreita kuluu todella hyvin. Uinti myös tehostaa lymfakierron toimintaa (siksi pissattaa aina uinnin jälkeen) ja nesteet poistuvat kehosta tehokkaammin.
Stadiumista löysin hyvät uikkarit, joissa en näytä yhtään niin lihavalta kuin olen :D (tämä on se tärkein)
Ryhmäliikuntaan todellakin just kehtaa mennä! Ite menin aikoinani ihan ummikkona, ikinä harrastanut liikuntaa, sanoin että heippa olen ekaa kertaa tällaisella tunnilla, ohjaaja opasti hienosti koko tunnin ajan ja fiilis oli loistava :) siellä ei KUKAAN katso vinoon, tai jos katsoo, niin on itse sitten aika erikoinen. Siellä on nimittäin aina uusia ja ummikkoja mukana.
Kävely/hölkkälenkistä on todellakin hyötyä, meet sellasta vauhtia että saat itsellesi mukavasti sykettä ylös sen verran kun tuntuu hyvältä, nälkä kasvaa syödessä ja kohta oikeesti jo juokset :) tai sitten et, sekään ei haittaa. Musiikin kuuntelu on jees, hyvät varusteet tekee lenkistä miellyttävämmän, itse usein lenkkeilen hoitamaan jotain asioita (esim. pidemmälle kauppaan juosten ja ostosten kanssa takas bussilla, mutta tietysti pitää vähän rajoittaa ettei aivan hikinen ja kauhea ole sinne kauppaan päästessään :D)
Uinti on ihan parasta, virkistävää ja miellyttävää, tuntuu kuin et tekisi mitään ja silti oikeasti harrastat liikuntaa!
Vierailija kirjoitti:
Uinti on todella hyvä urheilulaji liikunnan aloittamiseen!
Ei rasita niveliä ja jos tekniikka on hallussa, niin kaloreita kuluu todella hyvin. Uinti myös tehostaa lymfakierron toimintaa (siksi pissattaa aina uinnin jälkeen) ja nesteet poistuvat kehosta tehokkaammin.
Stadiumista löysin hyvät uikkarit, joissa en näytä yhtään niin lihavalta kuin olen :D (tämä on se tärkein)
Uintia olenkin harkinnut.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalit ei kiinnosta, mutta esim joku ryhmäliikunta ja ohjatut tunnit voisi kiinnostaa.. Mutta kehtaako niihin mennä uutena kun kaikki muut on varmaan alusta asti ollut mukana ja itse ei sitten kuitenkaan osaa mitään?
Lenkkeilyä olen välillä harrastanut mutta se on jotenkin tylsää. Miten te saatte lenkistä kivemman? Ja onko kävely/hölkkälenkistä mitään hyötyä (kunto on niin paska että juosta en jaksa)?
Suositella jos tulee muuta mieleen..
Ja siis elämäntavat on tarkoitus laittaa kokonaan uusiksi niin sen takia joku säännöllinen liikuntakin olisi hyvä..
Ota musiikkia mukaan lenkille se auttaa viihtyvyyteen ja juoksua minä itse asiassa suosittelisin, pikku hiljaa alat juosta pieniä pätkiä. Kyllä se kuntokin siinä kasvaa. Kesällä polkujuoksu on mukavaa, metsää jos löytyy läheltä niin sieltä löytyy polkujakin juostavaksi.
Aina niille ryhmätunneille tulee uusia, ei sinua kukaan ihmettele.