Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoiva äiti on vastenmielinen näky

Vierailija
15.02.2017 |

Pysäkillä veti röökiä ja vaunuissa korkeintaan pari 2kk vanha vauva. Ei vaivautunut kauemmas vaunuista tai muista pysäkillä odottavista henkilöistä. Oletettavasti polttanut myös raskaana .

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva ihminen on ylipäätään kuvottava näky. Hajusta puhumattakaan. Miksi pitää jäädä sauhuttelemaan kauppojen kulkuväylille ja ulko-ovien viereen? En ymmärrä, että joku vielä nykyaikana haluaa saastuttaa itseään tupakoinnilla.

Vierailija
22/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin itse 10 vuotta askin päivässä ja lopetin seinään 7 vuotta sitten. Olen itse raskaana ja jos tupakoiva mamma ei viitsi edes vaivautua siirtymään bussikatoksen alta muualle on hänen tuoakointinsa myös minun ongelmani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle on myös haitallista nukkua tupakoivan vanhemman kanssa samassa huoneessa. Tätä ei monet vanhemmat edes tiedä.

Vierailija
24/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tupakoitsija on vastenmielinen. Vajaaälyisiäkin varmaan kun ovat pienen paperinikotiinisyöpäkääryleen orjia ja väittävät touhua silti jotenkin tarpeelliseksi.

Vierailija
25/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri teidänlaistenne tuomitsijoiden vuoksi poltankin vain kotona sisällä. Eipä kaivele teidän puhtoisia keuhkojanne!

Hyvä. Toivottavasti kuitenkin asutte omakotitalossa eikä teillä ole lapsia.

Vierailija
26/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tupakoitsija on vastenmielinen. Vajaaälyisiäkin varmaan kun ovat pienen paperinikotiinisyöpäkääryleen orjia ja väittävät touhua silti jotenkin tarpeelliseksi.

Noh :D minulle on sinänsä sama polttaako joku vai ei, mutta sitä en siedä että lapset altistetaan sille.

Vierailija
27/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään tupakoivat nuoret ja keski-ikäiset ihmiset on luotaan työntäviä. Tupakanpoltto on vanhan kansan juttu. Valistus on ollut jo vuosikymmeniä sillä tasolla että täytyy olla aika dorka jos polttaa ja vielä kaiken lisäksi lapsen seurassa. Lähestulkoon kaikki tuntemani tupakoijat ovat vähintään 50-vuotiaita ja polttaneet nuoresta asti. Heille ei ollut valistusta ja lopettaminen on vaikeaa jos on vuosikymmeniä kärventänyt.

Ette te savuttomuuskiihkoilijat mitenkään "valistuneita" ole.

Kun halutaan, etteivät ihmiset osaisi olla kriittisiä politiikkaa kohtaan ja jotta he eivät osaisi tarkkailla vaaleissa valitsemiaan johtajia; ja jotta sama  terveys- ja lastenhoitopalvelujen-, koulutuksen ym. elintärkeitten yhteiskunnan toimintojen (mukaanlukien yleinen sosiaaliturva) heikentämispolitiikka sekä kansallisvarallisuuden röyhkeä yksityistämiskehitys saisi jatkua vaalikaudesta sekä vuosikymmenestä toiseen; ja jotta poliittinen vastuu ei toteutuisi silllä tavalla kuin se demokratian idean sekä hengen mukaan kuuluisi toteutua, kansa lietsotaan vahtimaan yläpuolellaan olevan "eliitin" sijaan vaakasuunnassa toinen toistensa tupakointi-, rasvan- sekä suolankäyttö- ym. tottumuksia.

Ja te onnettomat tupakasta narisijat olette nielaisseet syötin kertahaukkauksella ihan suolistonne pohjaan saakka. Olette harvainvallan ihannekansalaisia; tehän olette suorastaan syntyneet totalitäristisen järjestelmän uskollisiksi palvelijoiksi. Ette arvostele mitään oikeaa yhteiskunnallista epäkohtaa eikä teitä mikään muu kiinnosta, kuin helppo ja omalta kannaltanne riskitön tupakoitsijoitten piinaaminen. Teillä ei missään tapauksessa ole kaukaisinta aiheen häivääkään olla tyytyväisiä itseenne.

Te - kuten nyt Sinäkin quottaamani kirjoittaja - ette ole valistuneita, vaan päinvastoin olet oikea valistuksen vastakohta.

Tämä tupakoitisjoitten vainoaminen on tuollaisten nuorten, tyhmien, yhteiskunnasta, politiikasta sekä historiasta mitään ymmärtämättömien ja yksinomaan viihteen ja propagandan kasvattamien nuorten ja vihaisten fanaatikkojen trendikästä harrastusta.

Olen vielä alle tuon mainitun 50 vuoden rajapyykin, mutta en ole samanlainen kieltoyhteiskunnan kannattaja kuin te, sillä olen imenyt ihmis- ja yhteiskuntakäsitykseni (kohtalaisen) vapaasta yhteiskuntamallista sentään vielä pääasiassa 1900-luvulla, ja olen ylpeä siitä.

Vierailija
28/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi te olette sitten kauniita, huoliteltuja, menestyviä, hoikkia, suvaitsevaisia ja muutenkin ilo silmille :) Että mua alkaa kyllästyttää tämä tupakoinnista jauhaminen. Lopetan sit kun aika on ja te ette tiedä syitä miksi ihmiset polttaa ja jokainen polttava ihminen kyllä haitat tietää, niistä ei tarvitse hokea. Ja joo, tiedetään, nyt ei oo ilmeisesti kovin trendikästä polttaa. Niin täytyyhän jokaisen juosta muodin perässä kuin mikäkin lammas. Kyllä oksettaa tämä kyttääminen, mitä naapuri teki, mitä se ja tämä teki. Keskittykää omiin asioihinne ja toisten asioihin korkeintaan hyvä, eli auttaminen ja tukeminen mielessä. Ei kyttäys, pahanpuhuminen ja haukkuminen. Ettehän te halua olla sitä juntti ja wt-kansaa vai?

Mikä voi olla parempi aika lopettaa kun viimeistään raskaaksi tullessa? Meinaat että se lapsi valitsisi polttaa jos saisi valita?

Nyt puhuttiin tupakoivasta äidistä, ei raskaana olevasta äidistä. Itsekin olen ollut useita kuukausia polttamatta ja ruvennut polttamaan uudelleen. 

Ahaa, lapsesi on siis adoptoitu, kerran et ole raskaana ollut, eikä siis silloin ollut hyvä hetki lopettaa :)

No mistäs kuule noin loogisen päätelmän vedit kun en edes ole koskaan ollut raskaana ja siten mulla ei ole lasta. Ja se nykyisin tupakoiva äiti on voinut olla polttamatta kun oli raskaana jos ei semmoinen käynyt fiksussa tupakoimattomassa päässäsi.