Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun kylällä, jossa paljon lessuperheitä ja nyt naapurin ukko pannu taas vaimonsa raskaaksi

Vierailija
15.02.2017 |

Sieltä tupsahtaa 8 muksu maailmaan. Ei vittu. Onneks oon muuttamassa kohta pois. Ihan hullua hommaa.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämmönen ketju ois mustalaisista, seurauksia tulis. Lestoja saa haukkua. Monen mielestä joutas varmaan mennä samaa tietä ku juutalaiset aikoinaan.

Että semmonen suvaitsevien yhteiskunta meillä.

Vierailija
62/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivullinen kirjoitti:

Jos tämmönen ketju ois mustalaisista, seurauksia tulis. Lestoja saa haukkua. Monen mielestä joutas varmaan mennä samaa tietä ku juutalaiset aikoinaan.

Mustal ainen on haukkumasana niin kuin hyvin tiedät.

Lestadiolaisten keskuudessa kiusaaminen on miljoona kertaa pahempaa kuin mikään ulkoinen kritiikki.

Montaako ihmistä nämäkin ketjun lestadiolaiset eivät enää tervehdi koska toinen on jättänyt liikkeen? Nämä liikkeen jättäneet ihmiset ovat kiusaamiselle vapaata riistaa, joukolla kimppuun, ei mitään armoa!

Ja muistakaahan kysellä toisilta naisilta, joko on uusi lapsi tulossa, monta kertaa, loputtoman monta kertaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivullinen kirjoitti:

Mitä ihmettä? Kenen asiaa se edistäisi, jos lestadiolaisuutta ei saisi arvostella? Se edistäisi hengellistä ja henkistä väkivaltaa sisältävän lahkon asiaa. Sama juttu koskien kaikkia muitakin uskontoja ja liikkeitä. Mitä tahansa ei saa tapahtua "uskonnonvapauden" varjolla.

Vierailija
64/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei-uskovaisena minua ei haittaa lestojen lapset. Eikös poliitikot aina poraa kun ei tule lapsia? Sitten porataan kun "väärät" ihmiset tekee lapsia.

Ne lestat jotka minä tunnen on ihan tavallisia ja mukavia perheenisiä ja äitejä. Ei niitä "normi"-porukasta edes erota.

Vierailija
65/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainokki85 kirjoitti:

Noh, ei-uskovaisena minua ei haittaa lestojen lapset. Eikös poliitikot aina poraa kun ei tule lapsia? Sitten porataan kun "väärät" ihmiset tekee lapsia.

Ne lestat jotka minä tunnen on ihan tavallisia ja mukavia perheenisiä ja äitejä. Ei niitä "normi"-porukasta edes erota.

Nehän erottaa kilometrin päästä lestoiksi.

Vierailija
66/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta!!!! :D

Tiäks, me lestat katsellaan teidän taviksien ryyppäämistä, sotkuisia pihoja, likaisia autoja ja koteja ja teidän homssuista olemusta, ja ihmettelemme miten te voitte elää noin. Ei pienintäkään elämän hallintaa. Joka juhannus katselemme kun naapureiden miehet hoipparoi juovuksissa kotiin, ja silloin uskaltavat tulla jutulle ja vittuilemaan. Vaimot menee lasten kanssa silmät kyynelissä ja koittavat selvitä. Sääliksi käy teitä. Jumalan siunausta.

Puhut ihan asiaa ja kiteytit hyvin tuon että vain kännissä uskalletaan tulla juttelemaan. Poikkeuksetta kyse on  tyypillisestä huonoitsetuntoisesta suomalaisesta miehestä niin vittuiluahan sieltä tulee kun kerrankin uskaltaa suun avata. Sit selvinpäin ei puhuta mitään :D

Lestadiolaisnaiset ei uskalla avata suutaan koskaan. Miehet päättävät _ihan kaikesta_.

Mä kyllä tunnen lukuisia perheitä, joissa viimeisen sanan sanoo perheen äiti. Mies ei saa päättää edes sitä, mitä pukee päälleen...

Juu, aivan varmasti. Kehtaatte valehdella ihan kaikesta.

Suurimmassa osassa suomalaisia perheitä asiat on noin

Vierailija
67/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivullinen kirjoitti:

Mitä ihmettä? Kenen asiaa se edistäisi, jos lestadiolaisuutta ei saisi arvostella? Se edistäisi hengellistä ja henkistä väkivaltaa sisältävän lahkon asiaa. Sama juttu koskien kaikkia muitakin uskontoja ja liikkeitä. Mitä tahansa ei saa tapahtua "uskonnonvapauden" varjolla.

Mitä hemmetin hengellistä ja henkistä pahoinpitelyä?

Hengellistä pahoinpitelyä ei ole olemassakaan.

Mitään laitonta ne ei tee eikä moraalisesti väärää. Jokaisella yhteisöllä on oikeus itse päättää millä perusteilla jäsen saa olla heidän kanssaan. Jos ei täytä ehtoja niin sen saa aivan vapaasti sulkea ulos.

Kenenkään ei tarvitse hyväksyä sellaista ihmistä jota ei halua hyväksyä. Seuransa saa vapaasti valita.

Vierailija
68/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivullinen kirjoitti:

Lestadiolaisten keskuudessa kiusaaminen on miljoona kertaa pahempaa kuin mikään ulkoinen kritiikki.

Montaako ihmistä nämäkin ketjun lestadiolaiset eivät enää tervehdi koska toinen on jättänyt liikkeen? Nämä liikkeen jättäneet ihmiset ovat kiusaamiselle vapaata riistaa, joukolla kimppuun, ei mitään armoa!

Ja muistakaahan kysellä toisilta naisilta, joko on uusi lapsi tulossa, monta kertaa, loputtoman monta kertaa!

Ei toi ole mitään kiusaamista. 

Jokainen saa itse päättää kenen kanssa on tekemisissä ja kenen ei. 

Samaa paskaa kuin valittaa että se on kiusaamista jos lapset ei kutsu kaikkia synttäreilleen. Ihan kuin ihmiset ei itse saisi päättää kenestä ne tykkää ja kenestä ei?

Vierailija
69/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olekaan hyvä asia, että saadaan uusia veronmaksajia suomeen? Toisessa ketjussa oltiin huolissaan syntyvyyden laskusta... Olen itse lesta, enkä tunnista itseäni ja perhettäni noista teidän puheista. Ihan tavallista ja vaatimatonta elämää vietetään. ei kyllä muuten erotusta muista perheistä kuin että lähteehän lapsista ääntä enemmän kuin yhden lapsen perheistä. Monenlaista perhettä kuuluu niin meihin kuin teihin, joten yleistäminen on aika turhaa.

Monennenko lapsen synnytykseen ajattelit kuolla?

Suomessa ei käytännössä koskaan kuole synnytykseen jos on terve nainen.

Vierailija
70/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun ukko, joka sen pani paksuks :)

Vierailija
71/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein on niin, että se monen lapsen vl-äiti saa elää hyväää ja arvokasta elämää. Jos avioliitto ei phteitä. Ja ihan ateistejakin apsolutisteja. Eikä se juomattomuus tee kenestäkään parempaa ihmistä! 

Meidän asuinalueella ei asu juurikaan lestoja, mutta ihan tavallisia ihmisiä, siistejä pihoja ja parvekkeita täältä löytyy. 

Ihmettelen kuitenkin miksi vl perheissä niin usein jo pienet lapset ulkoilee ilman aikuista? Jopa alle kouluikäiset keskenään, saattaa näkyä 6,4 ja 2v keskenään pihalla??? Ja miksi ihmeessä vanhemmat lähtee kahdestaan lomalle ja jättää jopa viikoksi(!!)  pieniä lapsia hoitajan kanssa kotiin, vauva vaan ehkä mukana. Eikö kiinnosta mitä se aiheuttaa lapsen psyykeelle?

Vierailija
72/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestaperheissäkin tulee epäonnistumisia, tulee luopioita luovuvat lestalaisuudesta, huumriden käyttäjää, alkoholistia, jne

Vierailija
73/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran matkoilla lestaperheen tytön. poltti tupakkaa, joi alkoholia, ei tullut aina hotelliin yöksi, pukeutui arveluttavasti jne

Vierailija
74/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä lapsia tulee ku sieniä satteella.

Sitä se on, kun ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
75/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu saman kuin yksi kommentoija hetki sitte (puhelin ei anna lainata kommentteja). Monet lestadiolaisten lastet on kodin ulkopuolella rasittavia päänaukojia, kiusaajia ja vittuilevia. Teini-iässä rauhoittuvat, mutta sitten alkaa se älytön pölötys ja puhuvat paljon ja päälle.

Säälin niitä, kun ei saa kotona huomiota.

Ei ole. Koulusta tulee pelkkää hyvää palautetta ja viihtyvät hyvin naapureidenkin muksut meillä. Itse mielessäni teitä muita parjaan tuollaisesta elämästä mitä elätte. Kyllä nuo lapsetkin sen itse jossain vaiheessa huomaavat, kellä menee paremmin. Huomaavat että sen minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. Kaikilla lapsilla on kunnianhimoa ja taitoa selvitä elämästä.

Ja samaa kertovat muut perheet. Lapset on opetettu vaatimattomiksi ja kohteliaiksi.

"Joo ei minun muksut kyllä ainakaan...!" :'D just sinun mukulat on kaikista pahimpia!

Minä parhaan mielessäni teidän elämäänne. Lapsilta viedään mahdollisuus nauttia normaalista elämästä ilman helvetinpelkoa. Mietipä, kun edes musiikkia ei saa kuunnella tai helvettiin käy tie!

Ja joo, lestoista kyllä huomaa että heille on ihan opetettu pienestä pitäen että ketkä on "parempia". Varmaan pakko aivopestä tuohonkin luuloon lapsiparat, tappaisivat itsensä teini-iässä jos tietäisivät miten mukavaa on elää tavallista normaalia elämää muut teinit elää.

Meillä koulussa muuten lestojen lapset oli poikkeuksetta kaikki koulukiusaajia. Opettajien silmiin kilttejä ja ahkeria ja älykkäitä, opettajien selän takana varsinaisia piruja. Varmaan oppivat senkin kotona, kun pitää nahistella huomaamattomasti etteivät saa selkäänsä.

Ihan tyytyväisiä teinejä meillä on. Nuo kielletyt asiat on vaihdettu hyvään syötävään ja noiden koneiden kanssa rassaavat. Koska menevät moottorikelkoilla, mönkijöillä, käyvät kalassa ja metsällä. Sellaisia tervehenkisiä harrastuksia. Ei ole kyllä lainkaan paha. Mutta tietysti se saattaa sinun mielestäsi näyttää pahalta, kun itse et eläämäsi osaisi viettää ilman pulloa ja televisiota. Ja sen opetat lapsillesikin. Viikon pärjää kun perjantaina saa olla humalassa?;) harmi.

Ja ei meillä kiusata ketään ja kovia ovat nahistelemaan.

Kai ajokortit ja rekisteröinnit on kunnossa, luvalliset reitit jossa ajetaan? Aseluvatkin varmaan löytyy?

Ja onkos kalastusluvat myös kunnossa?

Vierailija
76/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisasia,ei kuulu siulle.pitäisit huolen omista asioistais. Hyvä että oikeat suomalaiset lisääntyy,eikä pelkästään mutiaiset ja mahometit veronmaksajain kustannuksella

Vierailija
77/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, koska lestoillahan EI ole sotkuisia pihoja, autoja ja taloja. Suorastaan putipuhtaita kaikki. Ja tietysti kaikki ei-lestat vain ryyppäävät, pettävät ja tuhoavat elämänsä.

Järkyttävä mustavalkoisuutta.

Ja kaikilla lestoilla on yli 10 ei toivottua lasta ja vaimo/äiti jonka elämä on vain tuskaa ja kärsimystä?

Vierailija
78/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisasia,ei kuulu siulle.pitäisit huolen omista asioistais. Hyvä että oikeat suomalaiset lisääntyy,eikä pelkästään mutiaiset ja mahometit veronmaksajain kustannuksella

Kenen kustannuksella luulet lestadiolaisten lisääntyvän?

Vierailija
79/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivullinen kirjoitti:

Ei toi ole mitään kiusaamista. 

Jokainen saa itse päättää kenen kanssa on tekemisissä ja kenen ei. 

Samaa paskaa kuin valittaa että se on kiusaamista jos lapset ei kutsu kaikkia synttäreilleen. Ihan kuin ihmiset ei itse saisi päättää kenestä ne tykkää ja kenestä ei?

Voisin kirjoittaa tähän heti pari sataa sivua lestadiolaisten tavoista rääkätä ihmisiä sekä heidän epäinhimillisestä aivopesusta ja käytöksestä, mutta saisin heti bannit vaikka kaikki olisi 100% totta.

Lestadiolaiset eivät onnistu enää valkopesemään omaa hirmuhallintoaan mitenkään. Et sinä eikä koko liike yhdessä.

http://www.uskontojenuhrientuki.fi/

Arvokasta työtä.

Vierailija
80/93 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin, että lesboja, niistä en tykkää. enkä homoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi