Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotain mitä ette voisi antaa puolisollenne anteeksi?

Vierailija
15.02.2017 |

Ja siis jotain mikä voisi oikeasti tapahtua. Ei "jos raiskaisi ja tappaisi lapsen".

Esim. joku riippuvuus. Paha ongelma alkoholin kanssa tai uhkapeleistä tullut velka.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele anteeksi antaminen. Tarkoitatko että jättäisin teon perusteella? Vai että jäisin jotenkin hautomaan kostoa ja vatvomaan?

Vierailija
2/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella mitään sellaista mitä en voisi antaa anteeksi, jos siis kyse vaan sellaisista asioista mitkä voisi tapahtua. Huume- ja peliriippuvuus yhtä kaukaisia ajatuksia kuin tappaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä en ole koskaan antanut parisuhteissani anteeksi. Suhde loppuu siihen.

Vierailija
4/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ystävän tai perheenjäsenen kanssa.

ei nyt tällä hetkellä tule muita mieleen...

Vierailija
5/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä en ole koskaan antanut parisuhteissani anteeksi. Suhde loppuu siihen.

Määrittele "pettäminen".

Vierailija
6/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita mitä en pysty antamaan anteeksi vaikka haluaisinkin. Menneitä asioita joissa kohdellut mua todella väärin, asiat palaavat joskus mieleen.

Vierailija
7/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo eksä hoiti kerran lastamme, tuolloin 1v, jossain huumeissa tai missä lie. Aika ikävä juttu, että se huumeidenkäyttö selvisi mulle vasta tuolloin. Tilanne oli sellainen että minä nukuin aamulla pitkään ja eksä hoiti lasta sen aikaa. Oli helvetin hienoa herätä siihen, kun kuulee äijän sammaltavan äänen.

En koskaan antanut anteeksi ja tekisi mieli kuristaa hänet aina, kun muistan tuon tapahtuman. No, eipä saa tavata lasta kahden kesken.

Vierailija
8/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen, oikeastaan mikä tahansa vakava luottamuksen pettäminen. Esim. salasuhde, -pano, rahan tms. huijaaminen minulta, yksityisten asioideni kertominen eteenpäin.

Vierailija
9/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "pettäminen".

Kaikki mitä ei voi tehdä puolison silmien edessä.

Vierailija
10/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen, oikeastaan mikä tahansa vakava luottamuksen pettäminen. Esim. salasuhde, -pano, rahan tms. huijaaminen minulta, yksityisten asioideni kertominen eteenpäin.

Tätä tarkoitin tuolla edellä kysymykselläni. Jotkut laittavat homman heti panon vuoksi poikki, mutta ovat itse kertomassa puolisonsa yksityisasioita eteenpäin, koska eivät tuota katso miksikään pettämiseksi.

Itse laajennan tuon rahan yms. huijaamiseen liittyvän kohdan koskemaan myös muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi